maar wat is het verschil tussen tekst en html?

Moderator: Moderator
geen antwoord?maxyboy wrote:eventjes een vraagje: als je spfa bent he kan je matchverslagen krijgen he?
Tekst is gewoon platte tekst, HTML is met opmaak, tabellen en dergelijke... Kies eens een paar dagen voor de ene, en daarna voor de andere, en je ziet het verschil wel...maxyboy wrote:eventjes een vraagje: als je spfa bent he kan je matchverslagen krijgen he?
Idd, eerst de hoofdskills, dan heb je al een idee hoe goed de speler is. En dan conditie zodat hij meer wedstrijden kan spelen. Daarna de rest.roe wrote:Trainen eerst hoofdskills dan bepaalde volgorde?
Ik niet, als het dan een mindere speler wordt, heb ik tenminste niet al die tijd verloren door op conditie te trainen.krcgenk wrote:Idd, eerst de hoofdskills, dan heb je al een idee hoe goed de speler is. En dan conditie zodat hij meer wedstrijden kan spelen. Daarna de rest.roe wrote:Trainen eerst hoofdskills dan bepaalde volgorde?
Zo doe ik het toch.
dat vind ik ook... en als je conditie tot op de max getrained hebt, moet je nog al de andere skills trainen. Als deze dan allemaal max zijn, heb je een grote kans dat je conditie al terug op 0 staat, of alleszins toch zeer laag. Ik vind het dus weggesmeten tijd als je eerst op conditit traintbLo0dHuNt3r wrote:Ik niet, als het dan een mindere speler wordt, heb ik tenminste niet al die tijd verloren door op conditie te trainen.krcgenk wrote:Idd, eerst de hoofdskills, dan heb je al een idee hoe goed de speler is. En dan conditie zodat hij meer wedstrijden kan spelen. Daarna de rest.roe wrote:Trainen eerst hoofdskills dan bepaalde volgorde?
Zo doe ik het toch.
Ok, je kan het weggesmeten tijd vinden. Maar de mijne heeft dan wel minder kans op blessures. Ik heb maximum 3 spelers per positie, dus die wat ik train moeten eerst nog spelen, ook al zijn ze nog maar aan het trainen op hun hoofdskills. En als ze dan geen conditie hebben gaan ze niet veel kunnen spelen en moet ik andere spelers opstellen, fitheidverlies voor die, ...Daan.// wrote:dat vind ik ook... en als je conditie tot op de max getrained hebt, moet je nog al de andere skills trainen. Als deze dan allemaal max zijn, heb je een grote kans dat je conditie al terug op 0 staat, of alleszins toch zeer laag. Ik vind het dus weggesmeten tijd als je eerst op conditit traint