Kheb gewoon bij elke speler waar ik op heb geboden 15000 euro als beginkapitaal ingegeven bovenop het gewone loon. Mits ik bij mijn andere transfers ernaast heb gegrepen. kwil mijn linkerflank oppeppen en enkele maar je kan de eerste week geen spelers kopen.
Havana wrote:ik heb een vraagje: Hoe kan een speler die op een eigenschap maxed is geweest opeens niet meer maxed zijn?
Dat is gewoon zo. Als je een speler een tijdje niet meer traint op een skill kan hij daarop dalen. Meestal met 3-5%. Die kan je dus gewoon opnieuw trainen, maar die zal nooit verbeteren. Het maximum zal dus niet veranderen.
krcgenk wrote:Conditie. Dat is de skill die het snelste daalt. Als je een speler 1 dag niet op conditie traint, zal je zien dat die al meteen een paar % gedaald is.
Tats wrote:als je een strenge scheids hebt (+80%), en je speelt met 50% agressie bvb
je krijgt bvb 5gele en 2 rooi kaarten...
vraag:
Is de schorsing (1-5dagen) afhankelijk van je agressie & van die van de scheids? of is dit puur random..?
mijn GK pakte laatstse wedstrijd 1 gele en 1 rode kaart, en kreeg daarvoor 4 dagen schorsing, heeft dit er mischien ook iets mee te maken?
Dat is gewoon puur random, zoals OscarCookie ook al zei. Maar het kan wel zijn dat die GK al op 2 gele kaarten stond, waardoor hij bij die derde, automatisch 1 speeldag geschorst werd. En dan door die rode kaart werd hij nog is 3 speeldagen geschorst.
Maar 4 speeldage voor die ene rode kaart is ook mogelijk natuurlijk.