En ja zelfs met minder ervaren en minder voltrainde spelers staan de tuxedo's er nog altijd en winnen ze voor de 17e keer op rij
Straks nog een klein vriendschappelijke beker en dan wachten we in alle sereniteit om ReesingGenk te laten zien wat een klein G-ploegje kan doen tegen een Eerste Klasser in de beker.
KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
Op de 17de speeldag heeft Afc Ajax Amsterdam gewonnen met 2-0 van Fc Team 1011113. De doelpunten zijn gemaakt door Charles Rankovic in de 30'minuut en gelijk een minuut later is de 2de doelpunt gemaakt voor Afc Ajax Amsterdam door Teodor Habar.
De statistieken waren op 2 fronten in het voordeel van Afc Ajax amsterdam. De verdediging zat op 31% tegenover 21% en het middenveld met 27% om 13%.
De aanval zat op een matige 10% om 17%. Dit komt door de opstelling van Afc Ajax Amsterdam 3-5-2.
Er waren 4.000 toeschouwers in het stadion en Armand Meesschaert floot de wedstrijd.
Opstelling van Afc Ajax Amsterdam:
op het doel: Regillio Axwijk.
Verdediging: Denis Hestad, Javier Toni, pieter de ridder.
Middenveld: Mark Klak, Jerome van Hoof, Maickel Kriuiswijk, Jeroen Babel, Charles Rankovic.
Aanval: Tedor Habar, Tjorven Camara.
Deze opstelling heeft het goed gedaan tegen het andere team, maar voor de volgende wedstrijd nemen we een wat aanvallende houding aan, omdat we moeten winnen van The Wolfpacs.
The wolfpacs die aan de kop loopt van de liga heeft met 0-4 gewonnen tegen DarkSouls. The Globebrothers hebben met 3-0 gewonen van Fc Team 59. en het rare tekens team heeft met 0-2 gewonnen van Fc Team 1011107.
Als ik nog derde wil eindigen moet ik nu van The Wolfpacs winnen en van het rare tekens team, dan heb ik nog een kans op die plek.
Op de 19de speeldag worden er twee topper gespeeld, want dan moet The wolfpacs tegen The Globebrothers, de nummers 1 en 2 in de liga.
En dan moet Afc Ajax Amsterdam tegen het rare tekens team spelen.
Hier kunnen we een richting nemen voor de derde of de tweede plek in de liga.
Tussenstand in divisie G.695.
Pos Naam P T W D L + - +/-
1 the wolfpacs 51 17 17 0 0 68 5 +63
2 the globebrothers 45 17 15 0 2 57 11 +46
Hop ik lig er uit met het kleinste verschil tegen reesinggenk... met 0-1 cijfers
en de ander 2 G-ploegen liggen er ook uit.
Jammer dat de scheids zo streng was 89%. Reesing heeft op het laatste zelfs met 9 man een paar minuutjes gespeeld, maar het heeft niet mogen zijn... Anyway... het feest is in volle gang aan de Tux Arena
KRC Tux results:
New team
Svens0n wrote:2 bad
Maar al bij al toch een mooie prestatie!
Ja, ik lag er in de 1ste ronde al uit.
Maarja, that's life
Dieje Steaue Mea (ofzoiets ) zit in mijn reeks, hij is mijnen enigste bedreiging voor de titel, maar ik heb et eerste onderlinge duel me 1-2 gewonne. Aja, zijn GK is 69% en de mijne 70%.
Huidig team: FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams: Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
misschien handig... het was maar een ideetje van mij
season 7 : 3es in G
season 8 : 5es in G (allebij express blijven zitten voor de achterban)
season 9 : Eerstes met 87 punten
season 10 : ik hoop top-3 in F
amai zalig, morge in mijn competitie,
de clash tusse de 2de en de 3de in stand.
ik hoop stiekem dat de 3de wint, zodat ik trug 3 punten los kom
van de 2de in stand: suri.
hopla 18e zege op rij alleen de topschutter behalen blijkt moeillijk :s die steve tilmant van men achtervolger blijkt een gevoel voor scoren te hebben.... die blijft telkens een goaltje meer voor mijn topscorer te staan
KRC Tux results:
New team
de G320 blijf ik toch maar een rare reeks vinden hoor
de FCteams ginds zijn allemaal op 1 team na opgericht door een TuX en sommige kunnen zonder blessures of schorsingen nog geen waardige ploeg opstellen waardoor Forfaitmatchen vrij frequent voorkomen (kameraad van mij FC Eli, speelt in die reeks)
KRC Tux results:
New team