Divisie G
Moderator: Moderator
-
- Assistant Manager
als je blijft is dat je eigen schuld omdat je nog niet kunt promoveren. Maar als je promoveert, lijkt het me leuk eens tegen andere teams te spelen. En niet tegen degene die meepromoveert en de 1ste en 2de van het vorige seizoen.el stino wrote:als ge blijft is da toch ook?
ge speelt terug tege al die andere.
tis toch zo é? of wordt ge naar een andere G-klasse overgezet?
ik ben ik
Ik ben niet volmaakt
Ik ben niet perfect
maar zo ben ik
soms ben ik een prater
soms ben ik heel stil
ik ben wie Ik zijn wil
en zo moet je mij maar accepteren
Ik ben niet volmaakt
Ik ben niet perfect
maar zo ben ik
soms ben ik een prater
soms ben ik heel stil
ik ben wie Ik zijn wil
en zo moet je mij maar accepteren
-
- Member of the Soccer Project Association
De eerste van vorig seizoen is nu ook eerste in F dus ik speel al niet tegen die persoon....
maar ik vind dat een random promoveren of degraderen wel mag... zodat je in een willekeurige reeks komt.
maar ik vind dat een random promoveren of degraderen wel mag... zodat je in een willekeurige reeks komt.

KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
-
ik vandaag 100% gepromoveert ..als ik maandag win van nummer 2 dan ben ik kampioen en dan ga ik de 90/90 halen

Last edited by fc tegelaar on Fri Nov 04, 2005 7:29 am, edited 1 time in total.

-
En ook gewonnen met 1-7 van een fc team 
Men topscorer Kevin Martin vergroot zijn voorsprong op de andere topscorers en Louis Tihinen heeft zich eindelijk als enige op de tweede plaats kunnen nestelen. En dan is er nog een spits op de 4e plaats
Dus nu met 81/81 sluiten we deze week af

Men topscorer Kevin Martin vergroot zijn voorsprong op de andere topscorers en Louis Tihinen heeft zich eindelijk als enige op de tweede plaats kunnen nestelen. En dan is er nog een spits op de 4e plaats

KRC Tux results:
New team
-
me tomysticalguard wrote:En ook gewonnen met 1-7 van een fc team

-
Hoe kan jij nu nr 2 zijn en nog het maximum van de punten? Foutje in je tekst waarschijnlijkfc tegelaar wrote:ik vandaag 100% gepromoveert ..als ik maandag win van nummer 1 dan ben ik kampioen en dan ga ik de 90/90 halen![]()

KRC Tux results:
New team
-
je hebt gelijk ik moet tegen nummer 2 ik heb het verbeterdmysticalguard wrote:Hoe kan jij nu nr 2 zijn en nog het maximum van de punten? Foutje in je tekst waarschijnlijkfc tegelaar wrote:ik vandaag 100% gepromoveert ..als ik maandag win van nummer 1 dan ben ik kampioen en dan ga ik de 90/90 halen![]()
Je moet tegen nummer 2

-
- Team President
0-2 gaan winnen bij een niet onaardige, beginnende ploeg. Nog drie wedstrijden tegen FC Teams en dan volgende seizoen voor de titel gaan. Ik zou nu een lijstje moeten samenstellen van de ploegen in onze reeks volgend seizoen...maar ik zou niet weten hoe ik daar aan moet beginnen. Als ik promoveer dan kom ik in F3 terecht...moet ik daar dan zoeken naar teams die degraderen? 

-
Ga jij nu dit seizoen promoveren of blijf je nog een seizoen in G?Maarten123 wrote:0-2 gaan winnen bij een niet onaardige, beginnende ploeg. Nog drie wedstrijden tegen FC Teams en dan volgende seizoen voor de titel gaan. Ik zou nu een lijstje moeten samenstellen van de ploegen in onze reeks volgend seizoen...maar ik zou niet weten hoe ik daar aan moet beginnen. Als ik promoveer dan kom ik in F3 terecht...moet ik daar dan zoeken naar teams die degraderen?
Als je wilt weten welke teams vanuit F naar G afzakken. Dan moet je naar de geschiedenis van elke speler in jouw reeks kijken en kijken wie er vorig seizoen in F zat en op de hoeveelste plaats ze geëindigd zijn (naar clubgeschiedenis kijken he, niet naar managergeschiedenis). Heb je er twee gevonden die vorig seizoen in F zaten, dan onthoud je hun plaats in die reeks... Bvb 12e plaats en 15e plaats.
Dan ga je kijken in de Freeks waar je normaal naar toe zou gaan als je zou promoveren wie er op de 12e en 15e plaats staan. Indien zij deze plaats behouden, dan zijn het deze twee persone die naar jouw reeks in G gaan

KRC Tux results:
New team
-
- Team President
In ieder geval bedankt. Dus er degraderen er twee uit de F-reeks. Komen er verder nog nieuwe ploegen, want er zakken er toch ook zes af naar een andere G-reeks?
Ik promoveer niet, ben nog maar een dikke maand bezig met een team dat in het begin van het seizoen forfait moest geven omdat het niet genoeg spelers had. Volgend seizoen moet dat wel lukken denk ik.
Ik promoveer niet, ben nog maar een dikke maand bezig met een team dat in het begin van het seizoen forfait moest geven omdat het niet genoeg spelers had. Volgend seizoen moet dat wel lukken denk ik.
-
Ah okMaarten123 wrote:In ieder geval bedankt. Dus er degraderen er twee uit de F-reeks. Komen er verder nog nieuwe ploegen, want er zakken er toch ook zes af naar een andere G-reeks?
Het degraderen gaat als volgt.
Per divisie (16 ploegen) zakken de laatste 6. Alleen in G kan je niet meer degraderen
Ik ga nu mijn divisie als voorbeeld nemen:
F.209 (is de competitie waar ik volgend seizoen in zit)
Hier zijn er 6 die er degraderen:
2 ervan gaan naar: G.625
2 ervan gaan naar: G.626
2 ervan gaan naar: G.627
(209 x 3 = 627 dus vandaar G.627, en de twee voorgaande reeksen dus 625 en 626)
de 11e plaats en de 16e plaats zakken naar G.627 (dus de sterkste en de zwakste van de degradatiekandidaten komen in de laatste van de 3 reeksen)
de 12e plaats en de 15e plaats zakken naar G.626
de 13e plaats en de 14e plaats zakken naar G.625
Dus als jij in F3 terecht zou komen dan gaan de volgende ploegen naar:
11e plaats in F3: gaat naar G.9
12e plaats in F3: gaat naar G.8
13e plaats in F3: gaat naar G.7
14e plaats in F3: gaat naar G.7
15e plaats in F3: gaat naar G.8
16e plaats in F3: gaat naar G.9
Nu jij zegt "er zakken er nog 6 af naar een ander G reeks". Dit klopt niet. Als je dit in SPMT zou berekenen dan zou die dat wel zeggen maar dat is een foutje in SPMT. De 6 onderste kandidaten in G staan wel in het rood, maar zullen niet meer degraderen, dit gewoon omdat G de laagste klasse is. Moest dit wel zo zijn dan komen alle zwakste ploegen opeengehoopt en dan is het voor nieuwkomers in die reeksen heel gemakkelijk om te groeien.
Hoop dat dit je kan helpen. Groetjes MG

KRC Tux results:
New team
-
- Team President
-
Sorry dat ik hier als F-ploeg reageer op het G-forum, maar ik zit in F.3, en da is ni zo plezant eilijk, ik (F.C. Liverpool) ben same me Legend Of Yon de enigste fatsoenlijke ploeg in die reeks, de rest zijn allemaal FC Teams.Maarten123 wrote:Bedankt, ik dacht dat als je in een G competitie degradeerde je dan in een andere G competitie terecht kwam...idd door SPMT. De twee ploegen uit F3 die afzakken naar mijn reeks heb ik gevonden. Bedankt voor de hulp!

Met als gevolg dat ik in mijn 1ste volledige seizoen al ga promovere naar een E-reeks, en ik heb maar een GK van 63%

Seizoen 1, 2, 3, 4, 5 en 6: /
Seizoen 7: 1ste in G.9
Seizoen 8: ??? in F.3
Bénites
F.C. Liverpool
Seizoen 7: 1ste in G.9
Seizoen 8: ??? in F.3
Bénites
F.C. Liverpool