A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
De tweede week gestart met een nipte nederlaag, 3-2 tegen TikkiTakki. De manager verwachte als puntenverlies voor vandaag en wss ook de rest van de week zullen er nog punten verloren worden. De club heeft nog 3 spelers op de lijst staan waarvan 1 speler binnekort andere oorden op gaat zoeken. Hij is druk aant onderhandelen met andere teams.
De manager zal zijn manschappen alvast aanmoedigen voor de rest van de week.
Aha, het loopt weer enigszins.
2-1 gewonnen tegen fc de tonnies, vriend en medegepromoveerde uit D4 die op de 1e plaats stond.
Dat maakt een 7/15 en een 10e plaats, de Pinguins zijn dus al uit de degradatiezone geraakt.
Na de 12/12 afgelopen week zijn we slecht gestart.
We gingen in eigen huis onderuit met 1-2 tegen FC Wagenigen.
De ratings per linie leken mij zoals gewoonlijk maar voor het uitvallen van El Yamani zal de doorslagf gegeven hebben.
Goede nieuws is dan weer dat co-leider Club Bruges ook verloor tegen de ploeg van tats.Hierdoor komen TikkTakki en TrAnEcIdS mee aan de leding wat betekend dat in C4 nu 4 leiders met 12 punten zijn.
Morgen komt FC Kwebbel op bezoek.Deze ploeg heeft 6 punten maar zal toch een moeilijk te nemen hindernis worden vermits we Prikse en Gilson missen met schorsing en El Yamani wss met fitheidsproblemen.
s 3: 12th in E11
s 4: 1st in F31
s 7: 1st in E11 + 1/4 finale SP Beker !!!!
s 8: 2nd in D4
s 9: 1st in C2
s 10: 11th in B1
s12: retired from SP
s52: back @ SP with Noaars FC - 1st in H1146
s53: 1st in G382 S54: 8th in F128 S55: 1st in F128
voorlopig laatste in C2 met 0/18 maar ik ga nog veel punten pakken in terugronde als mijn TS weer boven de 70 zal zijn, dus onderschat me niet, en binnent wee seizoenen zal ik wss terug zijn in C2 als ik nu degradeer maar hopelijk kan ik behoud veilig stellen
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
voorlopig laatste in C2 met 0/18 maar ik ga nog veel punten pakken in terugronde als mijn TS weer boven de 70 zal zijn, dus onderschat me niet, en binnent wee seizoenen zal ik wss terug zijn in C2 als ik nu degradeer maar hopelijk kan ik behoud veilig stellen
Ik doe mee wat betreft die rush in de terugronde want momenteel loopt het bij mij niet zoals gewenst, belange nie.
ik had gehoopt thuismatchen te kunnen winne, niet dus, weer 0-3 op m'n kloten tegen degene da nu eerste staat
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Mooi,mooi.Na het verlies gisteren waren de speler uit op eerherstel.
Dat kwam er dan vandaag ook doordat we FC Kwebbel met 3-2 terug naar hun paddestoel stuurde.
Overmiere bewees vandaag ook dat hij een uitstekende back-up voor Gilson is.Met 2 doelpunten had hij een groot aandeel in de overwinning.Het andere doelpunt werd gescoor door El Yamani,de speler die gisteren nog geblesseerd het veld moest verlaten maar toch tijdig fit was voor vandaag.
Voor de wedstrijd van donderdag tegen TikkiTakki is RB Dello geschorst.Het zal een hevige wedstrijd worden want TikkiTakki staat samen met ons en Club Bruges aan kop met 15/18.
Inderdaad,terug 3 leiders ipv 4.TrAnEcIdS heeft vandaag de rol weer even moeten lossen door een 4-4 gelijkspel tegen FC Wageningen