Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Svens0n
Member of the Soccer Project Association

Post by Svens0n »

Hoe zit die verdeling nu weer van achterbanstijging bij B-matchen? Vond dat niet direct ergens terug.
Neorej

Post by Neorej »

Svens0n wrote:Hoe zit die verdeling nu weer van achterbanstijging bij B-matchen? Vond dat niet direct ergens terug.
zelfde als bij liga ?
Manager ofYotto
Image
Image
Svens0n

Post by Svens0n »

Das een antwoord waar ik veel wijzer uit geworden ben :P
Gadfly FC
Team Board Member

Post by Gadfly FC »

Als je het hoogste bod op een speler hebt dan kun je toch niet meer terugtrekken?
Want er is een manager met het hoogste bod op mijn speler en die wil terugtrekken.
Svens0n

Post by Svens0n »

Gadfly FC wrote:Als je het hoogste bod op een speler hebt dan kun je toch niet meer terugtrekken?
Want er is een manager met het hoogste bod op mijn speler en die wil terugtrekken.
Neen, is onmogelijk
Shubunkins

Post by Shubunkins »

Waar is de nieuwsbrief?
Image
VdBDominique
Team President

Post by VdBDominique »

Tot hoeveel dagen voor het verstrijken van het contract kan je een nieuw contract aanbieden?
Hoeveel keer kan je proberen een contract aan te bieden?

Want ik heb percies ooit al eens gehad dat een speler weigerde om nog te onderhandelen...

Of gebeurt dit enkel als speler op transferlijst staat?
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

VdBDominique wrote:Tot hoeveel dagen voor het verstrijken van het contract kan je een nieuw contract aanbieden?
Hoeveel keer kan je proberen een contract aan te bieden?

Want ik heb percies ooit al eens gehad dat een speler weigerde om nog te onderhandelen...

Of gebeurt dit enkel als speler op transferlijst staat?

Ten laatste zou ik 2 dagen nemen.
Je kan zoveel keer proberen als je wilt. Een speler kan zijn contract niet aanvaarden dat is juist, dan moet je een iets beter contract de volgende keer aanbieden.
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

Shubunkins wrote:Waar is de nieuwsbrief?
http://www.freewebs.com/splifestyle/Nieuwsbrief1.htm

Aub Shubunkins .
Marsu
Team Manager

Post by Marsu »

Wat is die SP Uefa- en CL-beker? :shock:

Hoe werkt ie? Groepswinnaars van eigen divisie tegen elkaar?
silverblast

Post by silverblast »

Marsu wrote:Wat is die SP Uefa- en CL-beker? :shock:

Hoe werkt ie? Groepswinnaars van eigen divisie tegen elkaar?
SP Uefa is een organisatie waarbij 64 teams uit verschillende landen het tegen elkaar opnemen.
Hoeveel teams er mogen meedoen per land wordt bepaald via het aantal punten dat werd verdiend in de vorige Uefa. (je verdient punten door wedstrijden te winnen)

Uiteraard kunnen we niet in elk land een paar teams gaan uitpikken, daarom houdt ieder land voorrondes.
In die voorrondes worden dan het beste aantal teams dat mag meedoen geselecteerd.

De SP Uefa is voor de divisies D, E, F en G.

De SP CL komt op veel vlakken op hetzelfde neer, maar is alleen voor A, B, C en D.
(D mag kiezen, maar vanwege de moeilijkheidsgraad kiest D meestal voor de Uefa)

Ikzelf ben samen met kvkdries en Tranecid coördinator van de SP Uefa.
Wij bepalen de wedstrijdschema's en leiden het hele zootje een beetje in goede banen.
Je inschrijven kan nu niet meer, aangezien de wedstrijden al begonnen zijn.

Mss volgende keer. :wink:
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Marsu
Team Manager

Post by Marsu »

Kom ff ni op't forum en dan mis ik zo'n kans. :D
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

Als je alleen maar tornooien speelt die onmiddelijk uitschakeling zijn en 32 man zijn. Hoeveel tornooien mag ik dan spelen tergelijk om geen problemen te hebben met mijn fitheid ? Ik speel dus ook met mijn A elftal in tornooien. Zou iemand die wat ervaring daar in heeft een getal kunnen noemen aub. Dus let wel op ik speel met mijn A elftal ook in tornooien.
bats1903

Post by bats1903 »

rpg_gamer wrote:Als je alleen maar tornooien speelt die onmiddelijk uitschakeling zijn en 32 man zijn. Hoeveel tornooien mag ik dan spelen tergelijk om geen problemen te hebben met mijn fitheid ? Ik speel dus ook met mijn A elftal in tornooien. Zou iemand die wat ervaring daar in heeft een getal kunnen noemen aub. Dus let wel op ik speel met mijn A elftal ook in tornooien.
Als je met je A elftal zowel competitie als toernooien speelt dan is het antwoord 0. Want A spelers kunnen geen 2 wedstrijden per dag aan. 2 friendleys gaat nog wel maar niet een competitie en een friendley.
ImageImageImage
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

bats1903 wrote:
rpg_gamer wrote:Als je alleen maar tornooien speelt die onmiddelijk uitschakeling zijn en 32 man zijn. Hoeveel tornooien mag ik dan spelen tergelijk om geen problemen te hebben met mijn fitheid ? Ik speel dus ook met mijn A elftal in tornooien. Zou iemand die wat ervaring daar in heeft een getal kunnen noemen aub. Dus let wel op ik speel met mijn A elftal ook in tornooien.
Als je met je A elftal zowel competitie als toernooien speelt dan is het antwoord 0. Want A spelers kunnen geen 2 wedstrijden per dag aan. 2 friendleys gaat nog wel maar niet een competitie en een friendley.
Ze zouden natuurlijk wel 1x per dag spelen :D en als fitheid zakt een dagje rust.
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”