Moderator: Moderator
Dit noem ik niet echt genaaid hoor... is eigenlijk maar slechts 5% verschil... Als het voetbal al zulk een zekerheden moet gaan geven dan is er niks meer aan voetbal he omdat de uitslag bijna op voorhand gekend is dan. Ik vind het een schone uitslag. Winst voor crisis is ook een schone uitslag geweest en zelfs klein verlies zou een schone uitslag geweest zijngangstakiller wrote:VOOR DE ZOVEELSTE KEER GENAAID!!!!! IK WORD ER ECHE GEK VAN !!!!!!
ManagerClubTactiekWedstrijdHelpUitloggenVerslag van de wedstrijd FC CRISIS - Theuwizz' FC (1 - 1)
Type Competitie
Datum donderdag 1 december 2005 (04:13 CET)
Stadion Kouden Horn
FC CRISIS 1 - 1 Theuwizz' FC
Mamadou 'GLUIPERD' Seol 1 - 0 34'
88' 1 - 1 Zdenek Wilhelmsson
3 - 4 - 3 Formation 3 - 4 - 3
Kick and rush Tactics Kick and rush
80% Style 75%
80% Agression 90%
41% Defence 41%
43% Midfield 40%
46% Attack 44%
Feit is wel dat het in de hogere divisies een kleiner verschil zal worden met de seizoenen. Elk procentje zal dus wel tellen en zoals de matchengine nu werkt zal er dus iets teveel gaan afhangen van de random. Natuurlijk moet een match als deze nog kunnen voorvallen. Maar de kans erop moet niet te groot zijn, want gangstakiller is op twee linies beter en op de andere even sterk, en had dus het overwicht.mysticalguard wrote:Dit noem ik niet echt genaaid hoor... is eigenlijk maar slechts 5% verschil... Als het voetbal al zulk een zekerheden moet gaan geven dan is er niks meer aan voetbal he omdat de uitslag bijna op voorhand gekend is dan. Ik vind het een schone uitslag. Winst voor crisis is ook een schone uitslag geweest en zelfs klein verlies zou een schone uitslag geweest zijngangstakiller wrote:VOOR DE ZOVEELSTE KEER GENAAID!!!!! IK WORD ER ECHE GEK VAN !!!!!!
ManagerClubTactiekWedstrijdHelpUitloggenVerslag van de wedstrijd FC CRISIS - Theuwizz' FC (1 - 1)
Type Competitie
Stadion Kouden Horn
80% Style 75%
80% Agression 90%
41% Defence 41%
43% Midfield 40%
46% Attack 44%
Je hebt misschien wel gelijk dat het niet zo schoon oogt dat men verliest met betere cijfers... maar in theorie zou GBA ook veel hoger moeten staan omdat het op papier allemaal spelers zijn die het betere werk aankunnen doch het blijkt anderser uit te lopen.Natuurlijk moet een match als deze nog kunnen voorvallen. Maar de kans erop moet niet te groot zijn, want gangstakiller is op twee linies beter en op de andere even sterk, en had dus het overwicht.
Inderdaad, niet overdrijven aub....gangstakiller wrote:VOOR DE ZOVEELSTE KEER GENAAID!!!!! IK WORD ER ECHE GEK VAN !!!!!!
Type Competitie
Stadion Kouden Horn
80% Style 75%
80% Agression 90%
41% Defence 41%
43% Midfield 40%
46% Attack 44%
toch niet crisis had moeten winnenHerr_Theuwis wrote:Inderdaad, niet overdrijven aub....gangstakiller wrote:VOOR DE ZOVEELSTE KEER GENAAID!!!!! IK WORD ER ECHE GEK VAN !!!!!!
Type Competitie
Stadion Kouden Horn
80% Style 75%
80% Agression 90%
41% Defence 41%
43% Midfield 40%
46% Attack 44%
Staat mijne TS op 100 en dan laat ik u puntenloos achter (toch in alle geval geen verlies!) , zeker met die schorsingen die ge nu had !
Puntendeling is de beste uitslag naar mijn inziens![]()
Ben ik het niet mee eens, had hij verloren dan zou ik gezegt hebbe dit zou niet mogen gebeuren, maar nu is er niet zo superveel verschil. Je had met deze ratings wel kunnen winnen, maar een gelijkspel vind ik ook gerechtvaardigd.Guardian wrote:toch niet crisis had moeten winnenHerr_Theuwis wrote:Inderdaad, niet overdrijven aub....gangstakiller wrote:VOOR DE ZOVEELSTE KEER GENAAID!!!!! IK WORD ER ECHE GEK VAN !!!!!!
Type Competitie
Stadion Kouden Horn
80% Style 75%
80% Agression 90%
41% Defence 41%
43% Midfield 40%
46% Attack 44%
Staat mijne TS op 100 en dan laat ik u puntenloos achter (toch in alle geval geen verlies!) , zeker met die schorsingen die ge nu had !
Puntendeling is de beste uitslag naar mijn inziens![]()