Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

bats1903
Member of the Soccer Project Association

Post by bats1903 »

rpg_gamer wrote:
bats1903 wrote:
rpg_gamer wrote:Als je alleen maar tornooien speelt die onmiddelijk uitschakeling zijn en 32 man zijn. Hoeveel tornooien mag ik dan spelen tergelijk om geen problemen te hebben met mijn fitheid ? Ik speel dus ook met mijn A elftal in tornooien. Zou iemand die wat ervaring daar in heeft een getal kunnen noemen aub. Dus let wel op ik speel met mijn A elftal ook in tornooien.
Als je met je A elftal zowel competitie als toernooien speelt dan is het antwoord 0. Want A spelers kunnen geen 2 wedstrijden per dag aan. 2 friendleys gaat nog wel maar niet een competitie en een friendley.
Ze zouden natuurlijk wel 1x per dag spelen :D en als fitheid zakt een dagje rust.
Hmmm, uit het zinnetje "Ik speel dus ook met mijn A elftal toernooien" maakte ik op dat je dus comp. en toernooien met je A speelde. Het belangrijkste is om de toernooien goed te plannen, want er zit meestal 3 dagen tussen een wedstrijd. En vanaf het moment dat je je ingeschreven hebt tot de eerste wedstrijd duurt ook 3 dagen. Als je goed plant kan je makkelijk in 6 toernooien meedoen en heb je dus maar 2 wedstrijden per dag.
ImageImageImage
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

bats1903 wrote:
rpg_gamer wrote:
bats1903 wrote: Als je met je A elftal zowel competitie als toernooien speelt dan is het antwoord 0. Want A spelers kunnen geen 2 wedstrijden per dag aan. 2 friendleys gaat nog wel maar niet een competitie en een friendley.
Ze zouden natuurlijk wel 1x per dag spelen :D en als fitheid zakt een dagje rust.
Hmmm, uit het zinnetje "Ik speel dus ook met mijn A elftal toernooien" maakte ik op dat je dus comp. en toernooien met je A speelde. Het belangrijkste is om de toernooien goed te plannen, want er zit meestal 3 dagen tussen een wedstrijd. En vanaf het moment dat je je ingeschreven hebt tot de eerste wedstrijd duurt ook 3 dagen. Als je goed plant kan je makkelijk in 6 toernooien meedoen en heb je dus maar 2 wedstrijden per dag.
Ok dan zal het 5 worden. Van dat plannen zal wel door evaring komen dat het plannen beter en beter wordt :D
silverblast

Post by silverblast »

Vraagje

Ik speel nu 3-4-3 , maar ik heb slechts 1 CM beschikbaar, logischerwijze gebruik ik dan een RM (kon ook een LM geweest zijn) op de CM-positie, zodat hij minst prestatie verliest.
Mijn vraag is nu :

Maakt het een verschil uit als je die RM nu op de linkse of de rechtse CM positie opstelt?(dus is er meer prestatieverlies als je de RM op de linkse CM positie zet?)
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
matt

Post by matt »

silverblast wrote:Vraagje

Ik speel nu 3-4-3 , maar ik heb slechts 1 CM beschikbaar, logischerwijze gebruik ik dan een RM (kon ook een LM geweest zijn) op de CM-positie, zodat hij minst prestatie verliest.
Mijn vraag is nu :

Maakt het een verschil uit als je die RM nu op de linkse of de rechtse CM positie opstelt?(dus is er meer prestatieverlies als je de RM op de linkse CM positie zet?)
Ik vermoed van niet, aangezien de voet van de speler er nog steeds niet toe doet.
silverblast

Post by silverblast »

matt wrote:Ik vermoed van niet, aangezien de voet van de speler er nog steeds niet toe doet.
Ter uwer informatie, linksvoetige RM's bestaan. :wink:

Maar ik had idd ook een vermoeden dat dit geen verschil maakt...

Aan de andere kant is de linkse CM positie toch één plaats verder verwijderd van de RM-positie dan de rechtse CM-positie...
The Arbiters - F.73

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Daan.//

Post by Daan.// »

neem het zekere maar voor het onzekere, en zet hem het dichtste tegen zen eigen flank... zo kom je niet voor verrassingen te staan :)
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
silverblast

Post by silverblast »

Reeds gedaan. :wink:
The Arbiters - F.73

Phanters
Team Board Member

Post by Phanters »

Als je een speler gratis op de transfermarkt zet, na hoeveel dagen gaat hij dan weg?
No offense! :wink:
Yves004

Post by Yves004 »

Bij mij werkt die SPMT niet, is er een mogelijkheid om iemand anders de verborgen skill van mijn spelers te laten opzoeken, alsook de individuele orders waarmee mijn spelers het beste presteren?
You'll never walk alone
Neorej

Post by Neorej »

Yves004 wrote:Bij mij werkt die SPMT niet, is er een mogelijkheid om iemand anders de verborgen skill van mijn spelers te laten opzoeken, alsook de individuele orders waarmee mijn spelers het beste presteren?

de reden dat het niet werk zal wss zijn dat je de juiste .NET framework niet hebt gedownload

link: http://download.microsoft.com/download/ ... tnetfx.exe

Daarna SMPT installeren, dan zal het wel werken!
Manager ofYotto
Image
Image
Yves004

Post by Yves004 »

Neorej wrote:
Yves004 wrote:Bij mij werkt die SPMT niet, is er een mogelijkheid om iemand anders de verborgen skill van mijn spelers te laten opzoeken, alsook de individuele orders waarmee mijn spelers het beste presteren?

de reden dat het niet werk zal wss zijn dat je de juiste .NET framework niet hebt gedownload

link: http://download.microsoft.com/download/ ... tnetfx.exe

Daarna SMPT installeren, dan zal het wel werken!
Dit installeren gaat niet omdat er al een andere versie op de pc staat, mag ik die zomaar verwijderen?
You'll never walk alone
Raffin

Post by Raffin »

Waarom gaan de posts weg? vind dit wel hatelijk voor een forum .. niet dat ik streef naar postcounts :P Maar als ex admin van een forum weet ik dat dit hatelijk is :D
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

Raffin wrote:Waarom gaan de posts weg? vind dit wel hatelijk voor een forum .. niet dat ik streef naar postcounts :P Maar als ex admin van een forum weet ik dat dit hatelijk is :D
Yep spijtig genoeg al die moeite voor niks mijn spammen :(
lexazz

Post by lexazz »

het enige kuur daarvoor is doorstreven 8)
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

lexazz wrote:het enige kuur daarvoor is doorstreven 8)
Yep ik plooi niet 8)
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”