Divisie D
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
3-1 gewonnen.
Nu een weekendje rust.
Klassement
1 The Arbiters 34
2 satters 29
3 FC Pang Tong 26
4 teamjoske 25
5 Lanzese 24
6 BerserkerTux 23
7 The Interna... 22
8 VV Wallows 22
9 De sjotterkes 22
10 fc.salembier 14
11 FC Carling 13
12 FC Drujba 2 10
13 Vålerenga 9
14 ecad 4
15 FC GMC 3
16 FC Team 2860 0
Divisie D.7
En Joske demarreert!

Nu een weekendje rust.

Klassement
1 The Arbiters 34
2 satters 29
3 FC Pang Tong 26
4 teamjoske 25
5 Lanzese 24
6 BerserkerTux 23
7 The Interna... 22
8 VV Wallows 22
9 De sjotterkes 22
10 fc.salembier 14
11 FC Carling 13
12 FC Drujba 2 10
13 Vålerenga 9
14 ecad 4
15 FC GMC 3
16 FC Team 2860 0
Divisie D.7
En Joske demarreert!

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
-
Juich niet te vroeg, je staat maar één wedstrijd verwijderd van de 9de plaats...joske wrote:hehe inderdaad, mooi 4de plaats, maar hoog daar bovenuit torent silver nog

Ik heb vanuit mijn positie wel een mooi overzicht.

The Arbiters - F.73
-
Ik sta eerst in D.12. We zijn met drie ploegen met alle drie 30 punten. De vierde heeft 28 punten.Tegn patro en Ac beer-sheva en fingers heb ik al gespeeld. Nu moet ik nog tegen Parmesello. als ik die match kan winnen dan ben ik zeker dat ik periode kampieon wordt.
Klassement
1 Val-Meer 30
2 patro eisden 30
3 AC Beer-Sheva 30
4 fingers 28
5 FC Parmesello 25
Ik ben enkel tegen AC beer-sheva en de zevende verloren.de zevende die wilt niet promoveren en speelt tegn de slechtere ploegen met een slechte ploeg en tegen de betere ploegen met een goede ploeg.
Klassement
1 Val-Meer 30
2 patro eisden 30
3 AC Beer-Sheva 30
4 fingers 28
5 FC Parmesello 25
Ik ben enkel tegen AC beer-sheva en de zevende verloren.de zevende die wilt niet promoveren en speelt tegn de slechtere ploegen met een slechte ploeg en tegen de betere ploegen met een goede ploeg.
Last edited by Waylander on Sat Dec 10, 2005 10:51 am, edited 1 time in total.
30: in H
-
klopt niet echtWaylander wrote:Ik sta eerst in D.12. We zijn met drie ploegen met alle drie 30 punten. De vierde heeft 27 punten.Tegn patro en Ac beer-sheva en fingers heb ik al gespeeld. Nu moet ik nog tegen Parmesello. als ik die match kan winnen dan ben ik zeker dat ik periode kampieon wordt.
Klassement
1 Val-Meer 30
2 patro eisden 30
3 AC Beer-Sheva 30
4 fingers 28
5 FC Parmesello 25

-
Dat zeggen ze allemaalThe Internationals wrote:kom er ook aan

The Arbiters - F.73
-
E beetje vermoeid na een zware schoolweek he.kvk dries wrote:klopt niet echtWaylander wrote:Ik sta eerst in D.12. We zijn met drie ploegen met alle drie 30 punten. De vierde heeft 27 punten.Tegn patro en Ac beer-sheva en fingers heb ik al gespeeld. Nu moet ik nog tegen Parmesello. als ik die match kan winnen dan ben ik zeker dat ik periode kampieon wordt.
Klassement
1 Val-Meer 30
2 patro eisden 30
3 AC Beer-Sheva 30
4 fingers 28
5 FC Parmesello 25
Ik ben enkel tegen AC beer-sheva en de zevende verloren.de zevende die wilt niet promoveren en speelt tegn de slechtere ploegen met een slechte ploeg en tegen de betere ploegen met een goede ploeg.![]()

30: in H
maakt niet uit, dit seizoen is alles boven de rode zone goed, alle plaatsen die we opschuiven is meegenomen.silverblast wrote:Juich niet te vroeg, je staat maar één wedstrijd verwijderd van de 9de plaats...joske wrote:hehe inderdaad, mooi 4de plaats, maar hoog daar bovenuit torent silver nog![]()
jij gaat naar C3 als je wint, niet? mooi reeks!

Joskeisback
Teamjoske
Teamjoske
-
ik ben verdomme geflikt!joske wrote:maakt niet uit, dit seizoen is alles boven de rode zone goed, alle plaatsen die we opschuiven is meegenomen.silverblast wrote:Juich niet te vroeg, je staat maar één wedstrijd verwijderd van de 9de plaats...joske wrote:hehe inderdaad, mooi 4de plaats, maar hoog daar bovenuit torent silver nog![]()

?The Internationals wrote:ik ben verdomme geflikt!joske wrote:maakt niet uit, dit seizoen is alles boven de rode zone goed, alle plaatsen die we opschuiven is meegenomen.silverblast wrote:Juich niet te vroeg, je staat maar één wedstrijd verwijderd van de 9de plaats...![]()
Joskeisback
Teamjoske
Teamjoske