Divisie B
Moderator: Moderator
Helaas heeft Lazio 1900 geen punten van Teefjes Vrolijke 11 kunnen afsnoepen, nu hoop ik da Purple Army thuis iets kan forceren tegen Teefje. Intussen blijft mijn missie winnen, maar ik ga wel twee sleutelspelers missen voor de volgende wedstrijd.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Ik ben tevreden met die uitslag, ik vind jou een grotere concurrent dan slaakeboys.Raffin wrote:1-0 verloren en ik vrees door een rode kaart ..
nja 0/6 is nie goed maar was wel verwacht .. het thuisvoordeel is ook zodanig groot ..
2-9-2008
-
- Team Board Member
-
- Member of the Soccer Project Association
Dank u voor het compliment ..Veg wrote:Ik ben tevreden met die uitslag, ik vind jou een grotere concurrent dan slaakeboys.Raffin wrote:1-0 verloren en ik vrees door een rode kaart ..
nja 0/6 is nie goed maar was wel verwacht .. het thuisvoordeel is ook zodanig groot ..
m'n kansen op promotie zijn nu wel enorm geslonken maar je mag niet vergeten dat ik van de top 5 nog 4 ploegen thuis moet ontvangen

Ja, en ik moet tegen iedereen van de top vijf op verplaatsing spelen.Raffin wrote:Dank u voor het compliment ..Veg wrote:Ik ben tevreden met die uitslag, ik vind jou een grotere concurrent dan slaakeboys.Raffin wrote:1-0 verloren en ik vrees door een rode kaart ..
m'n kansen op promotie zijn nu wel enorm geslonken maar je mag niet vergeten dat ik van de top 5 nog 4 ploegen thuis moet ontvangen
2-9-2008
-
- Team President
maandag een belangrijke wedstrijd met het oog op plaats 15 verloren...
jah plaats 15 is het doel om terug wat derby's te spelen
maar wij hebben nog altijd geen punten, terwijl voorlaatste nu al 4 en 3de laatste 11 ptn heeft... hopelijk pakken zij geen punten meer...
teamspirit gaan na dit weekend eindelijk 50% zijn... nog veel te weinig, maar er zit schot in de zaak, morgen moeten we winnen in beker wat vooral een goede zaak is voor teamspirit
ook kunnen we jullie melden dat het veelvuldige aanwerven de eerste topper heeft opgeleverd! keeper Frank Vrancken heeft een gk van 87! maar is nog maar 21j zodat hij nog niet top presteert
ook op de lb en lf zitten er toppers aan te komen, maar waarschijnlijk "slechts" 84-85ers
jah plaats 15 is het doel om terug wat derby's te spelen
maar wij hebben nog altijd geen punten, terwijl voorlaatste nu al 4 en 3de laatste 11 ptn heeft... hopelijk pakken zij geen punten meer...
teamspirit gaan na dit weekend eindelijk 50% zijn... nog veel te weinig, maar er zit schot in de zaak, morgen moeten we winnen in beker wat vooral een goede zaak is voor teamspirit
ook kunnen we jullie melden dat het veelvuldige aanwerven de eerste topper heeft opgeleverd! keeper Frank Vrancken heeft een gk van 87! maar is nog maar 21j zodat hij nog niet top presteert

ook op de lb en lf zitten er toppers aan te komen, maar waarschijnlijk "slechts" 84-85ers
-
Kan nog zeer spannend wordenVeg wrote:Ja, en ik moet tegen iedereen van de top vijf op verplaatsing spelen.Raffin wrote:Dank u voor het compliment ..Veg wrote: Ik ben tevreden met die uitslag, ik vind jou een grotere concurrent dan slaakeboys.

-
Omdat de B.2 een loodzware competitie is. Door buitenstaanders wordt gezegd dat dit de makkelijste B-reeks is, maar ik betwijfel het. De verschillen zijn zo klein dat het bijna uniek is een uitwedstrijd in winst om te zetten.Veg wrote:hoe komt het eigenlijk dat Ketoak zo laag staat?Guardian wrote:ik ben vandaag terecht afgemaakt door de kiekens van Ketoak
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
-
Kvind B2 niet zwakker als B3 .. B1 vind ik toch nog iets sterker van ploegengangstakiller wrote:Omdat de B.2 een loodzware competitie is. Door buitenstaanders wordt gezegd dat dit de makkelijste B-reeks is, maar ik betwijfel het. De verschillen zijn zo klein dat het bijna uniek is een uitwedstrijd in winst om te zetten.Veg wrote:hoe komt het eigenlijk dat Ketoak zo laag staat?Guardian wrote:ik ben vandaag terecht afgemaakt door de kiekens van Ketoak

-
Normaal stond ik in de plaats van GenkboysRaffin wrote:Kvind B2 niet zwakker als B3 .. B1 vind ik toch nog iets sterker van ploegengangstakiller wrote:Omdat de B.2 een loodzware competitie is. Door buitenstaanders wordt gezegd dat dit de makkelijste B-reeks is, maar ik betwijfel het. De verschillen zijn zo klein dat het bijna uniek is een uitwedstrijd in winst om te zetten.Veg wrote: hoe komt het eigenlijk dat Ketoak zo laag staat?van niveau ... mss