The Internationals wrote:Silver en joske begin maar al te beven, want een van mijn aankopen is rond.
Het is deze jonge knaap van 21 met 85%globaal, die volgend jaar een van de toppers uit mijn team word. Hij heeft amper 21% ervaring, dus kan hij naar de 88% gaan.
ai ai, tziet er een goeike uit! wel nogal blessuregevoelig niet?
conditie ligt ook wel vrij laag, waardoor hij waarschijnlijk geen 5 matchen per week gaat kunnen spelen! + Io??
The Internationals wrote:Silver en joske begin maar al te beven, want een van mijn aankopen is rond.
Het is deze jonge knaap van 21 met 85%globaal, die volgend jaar een van de toppers uit mijn team word. Hij heeft amper 21% ervaring, dus kan hij naar de 88% gaan.
ai ai, tziet er een goeike uit! wel nogal blessuregevoelig niet?
conditie ligt ook wel vrij laag, waardoor hij waarschijnlijk geen 5 matchen per week gaat kunnen spelen! + Io??
maar al bij al een versterking denk ik
moet ff nieuwe spmt downloade!
TIP: conditie onmaxed, dat blesurrre gevoelig, was omdat hij 2 wedstridjen per dag speelde
The internationals spelen in F
S 70 - 1 in G.475
S 72 - 4 in F.159
ik heb een speler met 75 conditie, man die kan geen 3 matchen op een week spelen! nu wordt hij nog wat ouder ook, en worden dat er slechts 2 op een week, maar ik geloof niet dat jij daar een probleem van zal maken met zo'n speler
ik heb een speler met 75 conditie, man die kan geen 3 matchen op een week spelen! nu wordt hij nog wat ouder ook, en worden dat er slechts 2 op een week, maar ik geloof niet dat jij daar een probleem van zal maken met zo'n speler
btw mooie aggressie
ja, komen nog mooiere spelers bij
The internationals spelen in F
S 70 - 1 in G.475
S 72 - 4 in F.159
Morgen topper tegen de derde, en jawel het noodloot slaat toe: Mijn CM van 85%=> geblesseerd, mijn LF van 85%=> geblesseerd, mijn RB van 83%=> geschorst, mijn tweede RB van 80%=> gekwetst, mijn CB van 81 geschorst. Dus morgen met 2 CB's aantreden die maar 78 zijn en dan nog een CB op de RB-positie en een enorm slechte speler op de LF. Nou moe, als ik dit haal zou het een mirakel zijn.
dju, verloren tegen lanzese, die het supergeluk wel aan zijn zijde had, 100% en geen rode kaart, waarna hij ons verpletterde met de som van zijn ratings 134
we zakken nu weg tot de achtste plaats, maar we beseffen dat dit een van de moeilijkste weken was
17.Overpelt FFC won de belangrijke topper tegen RSC Pruis met 1-0
top 4 na 17 w.
1.Overpelt FFC 42
2.RSC Pruis 41
3.Opereta 39
4.Metalup... 38
19.Overpelt FFC - Opereta en Metalup...-RSC Pruis
(dit is de huidige top 4 tegen mekaar,dat belooft)
Last edited by bartbrebels on Tue Dec 20, 2005 8:58 am, edited 2 times in total.
racingboj wrote:Morgen topper tegen de derde, en jawel het noodloot slaat toe: Mijn CM van 85%=> geblesseerd, mijn LF van 85%=> geblesseerd, mijn RB van 83%=> geschorst, mijn tweede RB van 80%=> gekwetst, mijn CB van 81 geschorst. Dus morgen met 2 CB's aantreden die maar 78 zijn en dan nog een CB op de RB-positie en een enorm slechte speler op de LF. Nou moe, als ik dit haal zou het een mirakel zijn.
Het mirakel heeft zich dus voltrokken: gewonnen met 0-1
met een mooie 7/9 deze week nestelt TW zich in het midden van het klassement. door ons bijna uitsluitend te focussen op de competitie lijkt de crisis van 2 weken terug afgewend .
bovenaan is er na één seizoenshelft nog altijd geen speld te krijgen tussen racingbojkes en real brugge