ik zal hem wel aanpakkensilverblast wrote:Verdikke, 2-0 verlies van Satters.
Ik dacht dat ik hem aankon zonder mijn tweede (en veel te vermoeide) A-CM.
Blijkbaar niet.![]()
Nu ja, we staan nog steeds 1st.

Moderator: Moderator
Ik moet donderdag tegen de 4de (wild boyz) en gaat het toch nog eens riskeren om met mijn B-ploeg (met maar 3 A-spelers)tegen hem op te komen (vorige keer heeft me dit wel 3 punten gekost, maar nu speel ik thuis...). Kwestie van de fitheden hoog te houden voor de clash vrijdagSep wrote:0-1 gewonnen tege de 4de , don tegen 3de en vrij tegen 2de
eh tof, nog iemand uit de D16 op t forumnijen wrote:Met boskamphoek gaat het ook goed, moet helaas de volgende wedstrijden tegen de nummer 1, 2 en 3. Wie weet zitten er nog een paar punten voor ons in we staan toch al op de 5e plaats, en ik was na de eerste paar wedstrijden al tevreden met een 10e plek. Volgend seizoen leggen we de lat iets hoger.
Ik zag inderdaad dat er meer mensen uit D16 op het forum zaten, ik dacht laat ik mij er ook eens mee bemoeien,daanvhw wrote:eh tof, nog iemand uit de D16 op t forumnijen wrote:Met boskamphoek gaat het ook goed, moet helaas de volgende wedstrijden tegen de nummer 1, 2 en 3. Wie weet zitten er nog een paar punten voor ons in we staan toch al op de 5e plaats, en ik was na de eerste paar wedstrijden al tevreden met een 10e plek. Volgend seizoen leggen we de lat iets hoger.![]()
k wist ni da je ook op t forum kwam,
fijn, da zijn er dan al n stuk of 6 uit onze reeks![]()
veel succes ermee in alle geval
Heb jij geluk gehad dat je geen rode kaart gepakt hebt...MoD wrote:yesssss, ben vandaag gewonnen in de Beker5-2 gewonnen tegen Rollerbal
klik hier voor matchverslag
ben echt blijwant ik dacht dat ik ging verliezen
scheids was 37% dusja twas erop of eronder, ik dacht dat't mijn laatste B-match zou zijn, dus had alles op alles gezet, en't heeft blijkbaar geholpensilverblast wrote:Heb jij geluk gehad dat je geen rode kaart gepakt hebt...MoD wrote:yesssss, ben vandaag gewonnen in de Beker5-2 gewonnen tegen Rollerbal
klik hier voor matchverslag
ben echt blijwant ik dacht dat ik ging verliezen