Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
fc b rules heeft tot nu toe een zeer goed seizoen gedraaid met een voorlopige 3e plaats in de stand, wat me heel tevreden stelt. Buiten de top 2 is het een heel gelijkwaardige reeks, met heel wat sterke teams. Wel had ik niet verwacht dat de kloof met de top 2 zo gigantisch groot ging zijn (12 en 18 punten !!)
Aangezien de top 2 ongenaakbaar is, smijten we ons op de transfermarkt. Dit zal natuurlijk gevolgen hebben voor ons klassement. We blijven met de sterkst mogelijke ploeg in de competitie aan de aftrap komen, maar zullen waarschijnlijk veel genekt worden door de TS. Dit alles met oog op volgend seizoen. Het wordt tijd dat we es hoger mikken na de vele seizoenen C - reeks.
Greetz en prettige feestdagen aan allen!!
Elsiablo, manager van fc b rules.
Aangezien de top 2 ongenaakbaar is, smijten we ons op de transfermarkt. Dit zal natuurlijk gevolgen hebben voor ons klassement. We blijven met de sterkst mogelijke ploeg in de competitie aan de aftrap komen, maar zullen waarschijnlijk veel genekt worden door de TS. Dit alles met oog op volgend seizoen. Het wordt tijd dat we es hoger mikken na de vele seizoenen C - reeks.
He's back ... .
-
ik ga terug naar D na slechte transferpolitiek met groot Teamspirit verlies tot gevolg en dus slechts 7 punten na 17 wedstrijden, een dieptepunt in de geschiedenis van lesbuffalos. maar i'll be back stronger then ever (and older then ever probably lol)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
-
Ik was suwieso van plan je in te makenelsiablo wrote:fc b rules heeft tot nu toe een zeer goed seizoen gedraaid met een voorlopige 3e plaats in de stand, wat me heel tevreden stelt. Buiten de top 2 is het een heel gelijkwaardige reeks, met heel wat sterke teams. Wel had ik niet verwacht dat de kloof met de top 2 zo gigantisch groot ging zijn (12 en 18 punten !!)

Zal je beetje beter moeten spelen dan je match tegen me in de heenrondefeyenoordie wrote:Ik was suwieso van plan je in te makenelsiablo wrote:fc b rules heeft tot nu toe een zeer goed seizoen gedraaid met een voorlopige 3e plaats in de stand, wat me heel tevreden stelt. Buiten de top 2 is het een heel gelijkwaardige reeks, met heel wat sterke teams. Wel had ik niet verwacht dat de kloof met de top 2 zo gigantisch groot ging zijn (12 en 18 punten !!)

He's back ... .
hehehehe 

<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
-
TrAnEcIdS Gaan duidelijk voor het kampioenschap! Vanmorgen liepen ze opnieuw 3 punten uit op de tegenstand... De kloof bestaat momenteel al uit 13 punten! Als deze week tranecid nog wint tegen de 4 - 5 - 6 mag hij hem absoluut zeker kampioen noemen in C4! Trainer, staff, bestuur kunnen niet wachten tot dat de ploeg echt zeker is van het kampioenschap! Het ziet er alvast GOED uit!!! 

S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
-
Jij kon toen je hele A-team opstellen ik moest 1 A-speler missen en 2 hadden een lage fitheid, anders had ik zeker gewonnen, wacht maarelsiablo wrote:Zal je beetje beter moeten spelen dan je match tegen me in de heenrondefeyenoordie wrote:Ik was suwieso van plan je in te makenelsiablo wrote:fc b rules heeft tot nu toe een zeer goed seizoen gedraaid met een voorlopige 3e plaats in de stand, wat me heel tevreden stelt. Buiten de top 2 is het een heel gelijkwaardige reeks, met heel wat sterke teams. Wel had ik niet verwacht dat de kloof met de top 2 zo gigantisch groot ging zijn (12 en 18 punten !!)

Ik hoop dat je morgen jouw volledige A-team kunt opstellen. ik zou het ten zeerste apprecieren als je zou kunnen winnen van Artoisboysfeyenoordie wrote:Jij kon toen je hele A-team opstellen ik moest 1 A-speler missen en 2 hadden een lage fitheid, anders had ik zeker gewonnen, wacht maarelsiablo wrote:Zal je beetje beter moeten spelen dan je match tegen me in de heenrondefeyenoordie wrote: Ik was suwieso van plan je in te maken

-
Morgen laat ik lopen, wil geen kaarten oplopen. Donderdag en vrijdag wil ik perse winnen dus helaas dockdockseven wrote:Ik hoop dat je morgen jouw volledige A-team kunt opstellen. ik zou het ten zeerste apprecieren als je zou kunnen winnen van Artoisboysfeyenoordie wrote:Jij kon toen je hele A-team opstellen ik moest 1 A-speler missen en 2 hadden een lage fitheid, anders had ik zeker gewonnen, wacht maarelsiablo wrote: Zal je beetje beter moeten spelen dan je match tegen me in de heenronde

Pardon? Mijn twee top CM waren toen geblesseerd / geschorst, dat zijn dus 2 A - spelers die ik moest missen. Ga het maar na (Cm zijn Mitu en Mudingayi) Gelukkig maar, anders was de score nog meer opgelopenfeyenoordie wrote:Jij kon toen je hele A-team opstellen ik moest 1 A-speler missen en 2 hadden een lage fitheid, anders had ik zeker gewonnen, wacht maarelsiablo wrote:Zal je beetje beter moeten spelen dan je match tegen me in de heenrondefeyenoordie wrote: Ik was suwieso van plan je in te maken

PS: het wordt in Feyenoord wel een verhit matchke, managers en supporters staan nu al superscherp

He's back ... .
@ feyenoordie
vrijdag zal je wel winnen in de liga omdat ik tegen dan nog altijd 1 CM moet missen en ik weet ook nog niet welke ploeg ik woensdag ga opzetten in de beker, ik ben nu telkens doorgeraakt met mijn b ploeg maar ik denk dat dit nu niet gaat lukken en dus is de vraag of ik wel verder wil in de beker of niet, ik ben er dus nog niet goed uit
vrijdag zal je wel winnen in de liga omdat ik tegen dan nog altijd 1 CM moet missen en ik weet ook nog niet welke ploeg ik woensdag ga opzetten in de beker, ik ben nu telkens doorgeraakt met mijn b ploeg maar ik denk dat dit nu niet gaat lukken en dus is de vraag of ik wel verder wil in de beker of niet, ik ben er dus nog niet goed uit

steven_26 manager of Boca Juniors