Ik vrees van niet.
Wat ik zou doen is beginnen transferen, terugzakken naar E en daar een zeer sterk team opbouwen. Je promoveert opnieuw en je staat een hoop sterker tegenover de D.
Zelfs als je je dit seizoen weet te redden belooft dat, want als je wil versterken moet je transferen en TS opofferen, en als je het nog maar nipt haalt kan je je dat niet veroorloven.
Ik wil je zeker niet ontmoedigen, maar mijn advies is toch : degraderen en versterken.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
silverblast wrote:Ik vrees van niet.
Wat ik zou doen is beginnen transferen, terugzakken naar E en daar een zeer sterk team opbouwen. Je promoveert opnieuw en je staat een hoop sterker tegenover de D.
Zelfs als je je dit seizoen weet te redden belooft dat, want als je wil versterken moet je transferen en TS opofferen, en als je het nog maar nipt haalt kan je je dat niet veroorloven.
Ik wil je zeker niet ontmoedigen, maar mijn advies is toch : degraderen en versterken.
ja, kben, toen het onmogelijk leek te worden om me nog te redden, begonnen met transfers. de redenen waardoor ik bijna geen punten haalde lag natuurlijk vooral aan mn TS, maar toch maar even dit vermelden: kheb pas vorige het nut van IO's ondervonden. en wat zie ik nu? ik heb van de laatste 4 matchen er 3 gewonnen! ipv 15 punten achterstand, nu nog 10! kzal hoogstwaarschijnlijk zakken naar E, maar mocht ik me toch nog in extremis redden, zou ik dat wel leuk vinden.
als je die lijn door kan trekken dan kan dat leuk worden..
ik sta nu 3 punten voor op mn belager en ga wel zeker naar de C...hopelijk kan ik daar handhaven...de vorige keer dat ik er belande degradeerde ik direct weer...
ik heb net even de komende wedstrijden in D7 bekeken, het kan nog alle kanten uit, vooral voor VV wallows en mezelf, aangezien we beiden zeker nog 4 toppers moeten spelen (hopen dat we toch nog top 7 spelen )
joske wrote:ik heb net even de komende wedstrijden in D7 bekeken, het kan nog alle kanten uit, vooral voor VV wallows en mezelf, aangezien we beiden zeker nog 4 toppers moeten spelen (hopen dat we toch nog top 7 spelen )
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Real Brugge 2 - 0 fc de pintepakkers
Daan Dello 1 - 0 37'
Bram Janssen 2 - 0 47'
3 - 4 - 3 Formation 3 - 4 - 3
Kick and rush Tactics Kick and rush
70% Style 100%
65% Agression 55%
41% Defence 39%
42% Midfield 40%
45% Attack 30%
na 9 minuten krijgt mijn RF en best presterende speler op het veld rood
daardoor zakt mijn rating met aanval meer dan 10 punten, de ander krijgt pas in de 78e minuut een rode kaart en heeft er weinig last van
proficiat voor real brugge