Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

feyenoordie
Member of the Soccer Project Association

Post by feyenoordie »

elsiablo wrote:
matt wrote:
elsiablo wrote:Spelers die net voor je neus op het nippertje worden weggekaapt.

Elsiablo, manager of fc b rules.
Sorry daarvoor :wink:
Ik zag het als een mooi buitenkansje.
Ik vind het ook jammer dat dit kan maar maakte er nu dus zelf eens gebruik van.
Er ging trouwens anders nog een andere manager die speler ontvangen hebben, heb ik gemerkt, want die had een bod rond 2u of zo uitgebracht...
No hard feelings ze!! Dat zijn de regels hé.

Tis en blijft een schitterende speler en dan nog op een positie die zwak bezet is bij mij. Gij snoodaard :twisted: . Hebde gij daar expres voor opgestaan of zo? Moet zeggen dak wel vloekte toen ik keek.
Wat voor speler ging het?
matt

Post by matt »

elsiablo wrote:
matt wrote:
elsiablo wrote:Spelers die net voor je neus op het nippertje worden weggekaapt.

Sorry daarvoor :wink:
Er ging trouwens anders nog een andere manager die speler ontvangen hebben, heb ik gemerkt, want die had een bod rond 2u of zo uitgebracht...

Tis en blijft een schitterende speler en dan nog op een positie die zwak bezet is bij mij. Gij snoodaard :twisted: . Hebde gij daar expres voor opgestaan of zo? Moet zeggen dak wel vloekte toen ik keek.
Ik kwam juist thuis van een avondje uit als ik me niet vergis, dus het kwam wel goed uit. Ik had wel van op voorhand al in gedachten dat ik het zou doen.
Ik had er ook dringend een nodig en ik had dus al zitten kijken :wink:
Het gaat trouwens om mijn RB Rector.
feyenoordie

Post by feyenoordie »

matt wrote:
elsiablo wrote:
matt wrote:Sorry daarvoor :wink:

Ik kwam juist thuis van een avondje uit als ik me niet vergis, dus het kwam wel goed uit. Ik had wel van op voorhand al in gedachten dat ik het zou doen.
Ik had er ook dringend een nodig en ik had dus al zitten kijken :wink:
Het gaat trouwens om mijn RB Rector.
Lkkr, vooral voor dat prijsje.
dockseven

Post by dockseven »

elsiablo wrote:
dockseven wrote:Ik heb me vandaag al verzekerd van promotie in C1. Na een 2-0 overwinning is het onmogelijk om buiten de top2 te eindigen. Kampioen spelen is het volgende doel. Er moet nog wel tegen 3 mensen uit de top5 gespeeld worden en de laatste speeldag staat er een verplaatsing naar de n°2 op het programma
Proficiat! Oververdiend, gezien het overwicht in de league. Top 2 gaat verdiend promoveren. Jullie moeten het maar onder mekaar uitvechten wie kampioen wordt. Misschien komen we mekaar één dezer jaren nog es tegen.

fc b rules probeert wat te investeren in de toekomst, maar het is tegenwoordig verdomd moeilijk geworden op de transfermarkt. Spelers die net voor je neus op het nippertje worden weggekaapt. Er is nog veel werk aan de winkel. Een aantal posities is nog te zwak bezet.

Aan allen, prettige eindejaarsfeesten en wees voorzichtig.

dank u wel. Op de allerlaatste speeldag moet ik nog naar Artoisboys. ik hoop dat ik tegen dan al kampioen ben. En binnenkort moet ik nog naar u komen en dat lijkt me ook geen makkelijke wedstrijd. en de dag daarvoor moet ik nog uit spelen in de beker en de dag nadien ontvang ik realmadrid111. Dat zijn 3 moeilijke wedstrijden achter elkaar. ik hoop dat mijn spelers dat aankunnen.
steven_26
Team President

Post by steven_26 »

feyenoordie wrote: Ja mijn transfers beginnen nu ook. Tegen caveliers zal ik maar een TS hebben van 88 tot 94. Dat gaat mss het verschil maken.
bij mij is het nog net iets anders, ik heb 3 uitgaande transfers staan waarop er op 2 spelers is geboden en dan heb ik nog eens 11 inkomende transfers staan waarvan ik hoop dat ik er een stuk of 5-6 kan krijgen.

ik denk dat uw transfers niet zo drastisch zijn als de mijne en dus ga ik al niet meet voor top 5 maar wel voor behoud.

mijn inkomende transfers zijn trouwens allemaal jonge ongetrainde spelers en ik heb in totaal voor 2M geboden om de simpele reden dat ik op dit moment niet meer heb daar ik een week of 2 geleden nog rond de 40M in kas had :P
steven_26 manager of Boca Juniors
elsiablo
Team Manager

Post by elsiablo »

dockseven wrote:
elsiablo wrote:
dockseven wrote:Ik heb me vandaag al verzekerd van promotie in C1. Na een 2-0 overwinning is het onmogelijk om buiten de top2 te eindigen. Kampioen spelen is het volgende doel. Er moet nog wel tegen 3 mensen uit de top5 gespeeld worden en de laatste speeldag staat er een verplaatsing naar de n°2 op het programma
Proficiat! Oververdiend, gezien het overwicht in de league. Top 2 gaat verdiend promoveren. Jullie moeten het maar onder mekaar uitvechten wie kampioen wordt. Misschien komen we mekaar één dezer jaren nog es tegen.

fc b rules probeert wat te investeren in de toekomst, maar het is tegenwoordig verdomd moeilijk geworden op de transfermarkt. Spelers die net voor je neus op het nippertje worden weggekaapt. Er is nog veel werk aan de winkel. Een aantal posities is nog te zwak bezet.

Aan allen, prettige eindejaarsfeesten en wees voorzichtig.

dank u wel. Op de allerlaatste speeldag moet ik nog naar Artoisboys. ik hoop dat ik tegen dan al kampioen ben. En binnenkort moet ik nog naar u komen en dat lijkt me ook geen makkelijke wedstrijd. en de dag daarvoor moet ik nog uit spelen in de beker en de dag nadien ontvang ik realmadrid111. Dat zijn 3 moeilijke wedstrijden achter elkaar. ik hoop dat mijn spelers dat aankunnen.
We zijn volop aan het transfereren, dus den TS zal nog wel wat zakken tegen dat gij komt. Maar we zullen toch een tandje bijsteken. Zou mooi zijn moest ik als enige je in het verlies kunnen spelen :twisted: .
He's back ... .
Tats

Post by Tats »

Ally wrote:De kraker tegen Wageningen met 3-2 gewonnen! De 2de stek ligt nog open in C4, hoewel Tats de beste papieren blijft houden.

Maandag de lastige wedstrijd tegen Club Bruges...Dan wordt duidelijk wie van ons afstand moet nemen van de promotie-aspiraties.

Maar erg leuk dat het zo spannend is...
Leuk idd 8)
Ik ga blijven vechte voor die 2de stek ;)
zolang ik geen extreem lange blessures krijg zie ik mij het nog klaarspelen,
terwijl int begin vant seizoen wou ik vooral ni degraderen :) 8)
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

Tats wrote:
Ally wrote:De kraker tegen Wageningen met 3-2 gewonnen! De 2de stek ligt nog open in C4, hoewel Tats de beste papieren blijft houden.

Maandag de lastige wedstrijd tegen Club Bruges...Dan wordt duidelijk wie van ons afstand moet nemen van de promotie-aspiraties.

Maar erg leuk dat het zo spannend is...
Leuk idd 8)
Ik ga blijven vechte voor die 2de stek ;)
zolang ik geen extreem lange blessures krijg zie ik mij het nog klaarspelen,
terwijl int begin vant seizoen wou ik vooral ni degraderen :) 8)
Ja jij staat er het betse voor, maar je kan ook geen steek meer laten vallen! Maar morgen heb je in ieder geval 1 concurrent minder...
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

verloren met 1-0 van Bruges :( ...helaas rode kaart en weg kans...Het gaat nu tussen Flipmode en Club Bruges...

succes allebei! :wink:
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
Tats

Post by Tats »

thx 8)

tzal nipt worde denkek

din 3 jan 2006 L .fl!pm0d3.sQuad ?? - ?? sp-aalst

don 5 jan 2006 L FC Kwebbel ?? - ?? .fl!pm0d3.sQuad
vri 6 jan 2006 L .fl!pm0d3.sQuad ?? - ?? TikkiTakki
maa 9 jan 2006 L The Iconiminators ?? - ?? .fl!pm0d3.sQuad
din 10 jan 2006 L .fl!pm0d3.sQuad ?? - ?? Dream United
don 12 jan 2006 L FC Wageningen ?? - ?? .fl!pm0d3.sQuad
sanex

Post by sanex »

2-1 winst tegen Dream United.

Zo sluipen we maar dichter en dichter naar boven toe,nu staan we 5de met evenveel punten als nummer 4 en 6.

Morgen de clash tegen de mannen van Tats.
feyenoordie

Post by feyenoordie »

Door een 0-1 overwinning tegen Caveliers FC sta ik nog steeds 5e. Zit nu in de strijd om de 3e plaats samen met fc b rules, Real Madrid111 en Boca Juniors.

1 Mado 68
2 ARTOISBOYS 62
3 fc b rules 42
4 Real Madrid111 41
5 feyenoordie 41
6 Boca Juniors 40
7 Thor Waters... 32
8 FC Brehaza 32
9 Dillesteam 30
10 Biosphere 30
11 Cavaliers FC 29
12 SK Brugge 25
13 La prima ch... 24
14 Buffalo AA ... 23
15 Renzaburo FC 22
16 RFC Mwoslé 8
Divisie C.1
matt

Post by matt »

Verloren tegen the originals. 4-2
Heeft veel te maken met de verminderde teamspirit en m'n beste spits die geschorst was.
ben ongeveer zeker van behoud dus ja...
feyenoordie

Post by feyenoordie »

Fijn dat fc b rules en Boca Juniors ook aan het transferen zijn :lol: Dan is kans op top 5 beter haalbaar.
Mijn transfeer periode is in vergelijking met jou steven idd minder. Heb nu 1 speler verkocht en gekocht vrijdag. Ik hoopte ook nog op een andere inkomende maar die werd net voor de neus weggehaald. Vandaag komt wel weer een transfer binnen en ik probeer nog paar spelers te verkopen waaronder m'n keeper Kacic ( 86 overall 21 jaar).

Dockseven kampioenschap zal wel niet meer verloren gaan, maar je verdient het ook zeker :)
steven_26
Team President

Post by steven_26 »

feyenoordie wrote:Fijn dat fc b rules en Boca Juniors ook aan het transferen zijn :lol: Dan is kans op top 5 beter haalbaar.
Mijn transfeer periode is in vergelijking met jou steven idd minder. Heb nu 1 speler verkocht en gekocht vrijdag. Ik hoopte ook nog op een andere inkomende maar die werd net voor de neus weggehaald. Vandaag komt wel weer een transfer binnen en ik probeer nog paar spelers te verkopen waaronder m'n keeper Kacic ( 86 overall 21 jaar).

Dockseven kampioenschap zal wel niet meer verloren gaan, maar je verdient het ook zeker :)
dat heb ik deze nacht ook meegemaakt, om 3.33 werd dat bod gedaan en anders had ik de speler want het was zijne laatste dag op de TL.
dit is ook de laatste keer dat ze mùij zo ligge hebben, volgende keer sta ik op om 3.45 en dan zet ik mene laptop aan die juist langs mij staat op bed en dan ben ik er wel zeker van dat ik hem heb. vorige week ben ik zo ook ne speler verlore, hij deed een bod om 3.59 dit is toch gewoon ongeloofelijk
steven_26 manager of Boca Juniors
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”