A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Als er nu een nieuw team wordt aangemaakt, nemen ze de spelers ongeveer het gemiddelde van de divisie, maar welke klasse hebben ze dan als het het eerste team in die divisie is, bv in het prille begin van SP? hoe goed waren die beginnende teams dan?
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
In de staf zit ook een scout. Die van mij is nu 100%.
Maar wat heb ik er eigenlijk aan? Krijg ik berichten als hij een goede speler heeft gezien ofzo? Nu moet zelf op de transfermarkt kijken.
martinello wrote:In de staf zit ook een scout. Die van mij is nu 100%.
Maar wat heb ik er eigenlijk aan? Krijg ik berichten als hij een goede speler heeft gezien ofzo? Nu moet zelf op de transfermarkt kijken.
Scout: Een scout helpt je bij het zoeken en aannemen van nieuwe spelers, zonder scout kan je niet rondneuzen op de transfermarkt. Een goede scout laat je toe op meerdere spelers tegelijk te bieden.
martinello wrote:In de staf zit ook een scout. Die van mij is nu 100%.
Dankzij een scout van 100% kan je 11 spelers tegelijkertijd aankopen. Is hij minder, dan spreekt het voor zich dat ook minder spelers tegelijkertijd kan aankopen.
Nog een vraag.
Ik weet dat een transfer van een speler negatief werkt op TS.
Als ik de speler ontsla is dan het enige nadeel zijn ontslagbonus?
Ik heb namelijk een speler, die ik niet gebruikt=. Ik heb zijn moraal dus laten dalen tot nul.
Ik heb hem al eens op de transferlijst gehad maar niemand wil hem hebben. Ook op het forum werd niet gereageerd.
Hij is niet voltraind, maar zijn skills worden maar langzaam beter.
Wat kan ik het beste doen, deze speler gewoon in mijn selectie laten, of ontslaan?
Hij heeft nog een contract van 2,5 jaar en ontslagbonus is 30000
martinello wrote:Nog een vraag.
Ik weet dat een transfer van een speler negatief werkt op TS.
Als ik de speler ontsla is dan het enige nadeel zijn ontslagbonus?
Ik heb namelijk een speler, die ik niet gebruikt=. Ik heb zijn moraal dus laten dalen tot nul.
Ik heb hem al eens op de transferlijst gehad maar niemand wil hem hebben. Ook op het forum werd niet gereageerd.
Hij is niet voltraind, maar zijn skills worden maar langzaam beter.
Wat kan ik het beste doen, deze speler gewoon in mijn selectie laten, of ontslaan?
Hij heeft nog een contract van 2,5 jaar en ontslagbonus is 30000
Je kan hem laten verdertrainen zodat hij beter wordt maar als je weet dat je hem toch niet gebruikt dan kan je hem ontslaan voor 30K. Hierbij verlies je GEEN TS.
maxyboy wrote:ik zou graag gebruik maken van de kerstactie maar omdat ik macromedia flash player 8 nog niet geinstalleerd heb kan ik niet op de kerstactie klikken!
als ik nu gwn bij SPFA ga en daar mijn gegevens afhaal en een bedrag van €12.5 stort, is dat dan ook goed?