Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Ally
Team Board Member

Post by Ally »

vandaag 4-2 gewonnen van Black Mamba en opnieuw weer plek 5 in handen. Donderdag nog ff US Trodica aan de zegekar binden en wie weet lonkt dan plek 4... 8)
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
feyenoordie
Member of the Soccer Project Association

Post by feyenoordie »

elsiablo wrote:
steven_26 wrote:
feyenoordie wrote:Fijn dat fc b rules en Boca Juniors ook aan het transferen zijn :lol: Dan is kans op top 5 beter haalbaar.
Mijn transfeer periode is in vergelijking met jou steven idd minder. Heb nu 1 speler verkocht en gekocht vrijdag. Ik hoopte ook nog op een andere inkomende maar die werd net voor de neus weggehaald. Vandaag komt wel weer een transfer binnen en ik probeer nog paar spelers te verkopen waaronder m'n keeper Kacic ( 86 overall 21 jaar).

Dockseven kampioenschap zal wel niet meer verloren gaan, maar je verdient het ook zeker :)
dat heb ik deze nacht ook meegemaakt, om 3.33 werd dat bod gedaan en anders had ik de speler want het was zijne laatste dag op de TL.
dit is ook de laatste keer dat ze mùij zo ligge hebben, volgende keer sta ik op om 3.45 en dan zet ik mene laptop aan die juist langs mij staat op bed en dan ben ik er wel zeker van dat ik hem heb. vorige week ben ik zo ook ne speler verlore, hij deed een bod om 3.59 dit is toch gewoon ongeloofelijk
Vanochtend terug meegemaakt. Had gistern hoogste bod op een LM. Is nog net voor 04.00 op geboden geweest. Djeezes. Vindt dit een ongelooflijk cool spel, maar om er voor op te staan? Mensen, heb aub nog een leven hé. Vandaag gelijkgespeeld tegen de 7e in de stand. De TS begint zich al te vervoelen. Vrees voor mooie plaats, maar dit is dan maar zo. Nu in bedje, te lang blijven plakken :lol: , moet werken morgen. Damned
Vandaag met 2-0 gewonnen van SK Brugge. Hierdoor doorgestoten naar 4e plaats. Nu nog onderlinge wedstrijd winnen tegen jou en ik sta 3e 8)
matt

Post by matt »

2-0 gewonnen tegen Wattie Walkers
jokke

Re: Voorstel ivm de automatische transfer

Post by jokke »

Tats wrote:
jokke wrote:
Tats wrote: Tuurlijk denkt gij da.. ge zit dan ook in G... met nie al teveel geld...

PS. nie denken, kan zeer doen

Persoonlijk DENK ik ook
da ge dan meer kans hebt da ge nog en speler ontloopt, kvind het systeem nu zo goed , want als de deadlines dan inens in de middag komen te staan , wat dan voor alle mensen die zijn gaan werken, alle studenten die op school zitten, enz...
Nu hebt ge s avonds nog kans om een bod te doen, ge kunt er zelfs nog speciaal voor op staan en als ge der dan toch zoveel last van hebt stuur een PM naar de verkoper bij welk bod hij hem ineens weg doet. Plus ge moet altijd een een kwartier langer achter uwen pc gaan zitten en als het bod dan over en weer gaat kunde uren achter uwe pc blijven zitten .Ik snap uw frustratie en ik denk dat iedereen er wel eens last van heeft gehad dat er een speler nog voor zijn neus is weggekaapt. Gewoon anticiperen en de volgende keer slimmer zijn in de plaats van er over te liggen zagen en mensen aan te vallen dat ze niet mogen denken.
en Toevallig komt de negative commentaar weeral van een G-klasser..
Zoals ik bij de vorige post ook zei...

Niet denken jokke!! en gij begint u zin al zo.. ai ai
Kunde niks beter zeggen dan 2 keer uw zelfde zin te herhalen.
Ik denk , dus ik ben voila
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
lobert

Post by lobert »

Hij heeft toevallig wel gelijk. Zeur niet zo en iedereen wordt ermee geconfronteerd, dus niemand wordt er minder van. G'ers hebben nu eenmaal minder budget, dus zul je het voorlopig met jeugdspelers en je eerste spelers moeten doen! Jammer dan hoor! Wat verwacht je dan
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
sanex

Post by sanex »

wa kome die G-kes hier eigelijk zoeke en deze topic
Tats

Post by Tats »

sanex wrote:wa kome die G-kes hier eigelijk zoeke en deze topic
²

banne die handel 8)

en tegen Jokke... lees de post onder u post.. IK HEB GELIJK
leer er mee leven :shock:
jokke

Post by jokke »

Tats wrote:
²

banne die handel 8)

GIj gaat mij laten bannen laat me ni lachen. Nooit van vrije meningsuiting gehoord zeker.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
Daan.//

Post by Daan.// »

Tats wrote:
²

banne die handel 8)
nice one :D
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
sanex

Post by sanex »

jokke wrote:
Tats wrote:
²

banne die handel 8)

GIj gaat mij laten bannen laat me ni lachen. Nooit van vrije meningsuiting gehoord zeker.
nooit van een emoticon gehoord??
elsiablo
Team Manager

Post by elsiablo »

feyenoordie wrote:
elsiablo wrote:
steven_26 wrote: dat heb ik deze nacht ook meegemaakt, om 3.33 werd dat bod gedaan en anders had ik de speler want het was zijne laatste dag op de TL.
dit is ook de laatste keer dat ze mùij zo ligge hebben, volgende keer sta ik op om 3.45 en dan zet ik mene laptop aan die juist langs mij staat op bed en dan ben ik er wel zeker van dat ik hem heb. vorige week ben ik zo ook ne speler verlore, hij deed een bod om 3.59 dit is toch gewoon ongeloofelijk
Vanochtend terug meegemaakt. Had gistern hoogste bod op een LM. Is nog net voor 04.00 op geboden geweest. Djeezes. Vindt dit een ongelooflijk cool spel, maar om er voor op te staan? Mensen, heb aub nog een leven hé. Vandaag gelijkgespeeld tegen de 7e in de stand. De TS begint zich al te vervoelen. Vrees voor mooie plaats, maar dit is dan maar zo. Nu in bedje, te lang blijven plakken :lol: , moet werken morgen. Damned
Vandaag met 2-0 gewonnen van SK Brugge. Hierdoor doorgestoten naar 4e plaats. Nu nog onderlinge wedstrijd winnen tegen jou en ik sta 3e 8)
Moet donderdag tegen Mado spelen, dus zou kunnen dat je dan al voor me staat. Miljaarde, mijn super CF is juist geschorst voor de match van donderdag. Zullen toch onze huid duur verkopen.

Forca FC B
He's back ... .
Vinnie
Team Board Member

Post by Vinnie »

Hmm, degradatie :x
Club: Jugglers
Managernaam: vinnie1990

Begonnen in seizoen 3
Jugglers
Molleke

Post by Molleke »

Verwachtte nederlaag vandaag..

St.Margarethen/R. 2 - 0 KRC Molleke

Bestuur beslist om niet meer voor promotie te gaan.
Wij gaan enkele spelers kopen om de kern nog sterker te maken.
Alle spelers uit B en C ploeg zijn te koop vanaf nu.
Schommelen allemaal tss 78 en 83 globale klasse.
ImageImage
feyenoordie

Post by feyenoordie »

elsiablo wrote:
feyenoordie wrote:
elsiablo wrote: Vanochtend terug meegemaakt. Had gistern hoogste bod op een LM. Is nog net voor 04.00 op geboden geweest. Djeezes. Vindt dit een ongelooflijk cool spel, maar om er voor op te staan? Mensen, heb aub nog een leven hé. Vandaag gelijkgespeeld tegen de 7e in de stand. De TS begint zich al te vervoelen. Vrees voor mooie plaats, maar dit is dan maar zo. Nu in bedje, te lang blijven plakken :lol: , moet werken morgen. Damned
Moet donderdag tegen Mado spelen, dus zou kunnen dat je dan al voor me staat. Miljaarde, mijn super CF is juist geschorst voor de match van donderdag. Zullen toch onze huid duur verkopen.

Forca FC B
Ik moet mijn CF tegen AA gent en tegen jou missen :(
Floris
Team President

Post by Floris »

In C.3 gaat alles vlot voor mij.Na de heenronde stond ik op een degradatieplaats (door allerlei blessures van sterkhouders) maar nu ben ik al kunnen oprukken naar de zesde plaats met (slechts) 3 punten achter op de tweede!Ik heb niet zo een moeilijk programma voor de boeg en hoop nog op een top drie plaats.Dit zou allessinds een prachtig resultaat zijn na een moeilijk seizoensbegin
Club Brugge FC
S4:1ste in F.65
S5:1ste in E.22
s6:1ste in D.8
S9:2de in C.3
S10:8ste in B.1 |finale beker
S11: 5de in B.1|kwartfinale beker
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”