Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

sanex
Member of the Soccer Project Association

Post by sanex »

Inderdaad steven,aan mij A-speelrs geef ik otch een serieuse bom tekengeld(700k en meer soms)

@TrAnEcId:bedankt voor de tip
steven_26
Team President

Post by steven_26 »

dan betalen jullie nu wel weinig loon maar eer je dat tekengeld terug hebt verdient dan moet je die speler tochal heel lang onder je hoede hebben dus betwijfel ik of jullie wel goedkoper af zijn
steven_26 manager of Boca Juniors
sanex

Post by sanex »

Veel tekengeld gaat er in 1 keer af maar je moet het nooit meer betalen.

De speler presteert goed en er kotm meer volk in het stadion,zo hal je ook rendement he :wink:
steven_26
Team President

Post by steven_26 »

feyenoordie wrote:Lol die van mij is veruit de laagste terwijl ik 22 spelers heb met 80 of meer overall :)
als jij een speler koopt van pakweg 83% dan zou je normaal een loon betalen van rond de 5-6000 ofzo (ken de huidige lonen niet vanbuiten), als je dat dan wilt herleiden tot 2000 dan moet je volgens mij wel heel veel tekengeld geven.

ik zou graag eens iemand hebben die wil uitrekenen wat het goedkoopste is bij een contract van 5 jaar bij een speler van pakweg 83% (ander % mag natuurlijk ook)
dus speler 1 met gewone lonen zoals ze nu aanvaard worden
en speler 2 met lage lonen maar met die hoge tekenbonus

kan iemand mij dan vertellen aan welke speler je dan het meeste moet betalen mits een 5 jarig contract

ik kan deze proef niet echt uitvoeren aangezien ik nooit hoge tekenbonussen geef

ben eens benieuwd naar het resultaat :wink:
steven_26 manager of Boca Juniors
elsiablo
Team Manager

Post by elsiablo »

fc b rules heeft zich op de transfermarkt gestort. Tijdens de voorbije twee weken werden een 12 tal transfers gerealiseerd (50 %aangekochte / 50% verkochte spelers). Vooral jonge spelers (20 à 22 jaar) werden aangekocht. De manager hoopt van nog een drietal inkomende transfers te realiseren en nog een aantal spelers te laten gaan (er staat er nog één op de TL, misschien komen er nog 1 à 2 bij).

Het transferbeleid heeft natuurlijk zwaar doorgewogen op de TS. Die bedraagt momenteel maar 81% meer. Veel zal fc b rules in de competitie dus niet meer kunnen rapen, al hopen we vooral tegen feyenoordie (:twisted:) nog een goed resultaat te halen. Tegen volgend seizoen zou de TS terug 100% moeten zijn, zodat we een grotere rol van betekenis in de competitie kunnen spelen (lees bij de top 2 eindigen) dan dit jaar. Of dit een realistische doelstelling is, zal volgend jaar wel blijken.

Greetz,
Elsiablo, manager of fc b rules.
He's back ... .
silverblast

Post by silverblast »

Zijn hier managers uit C.3 die onder de tirannie van AC Rossoneri leven? :)
Volgend seizoen mag ik me ook in deze topic wagen, ik kwam dus al eens kennismaken! :)
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

feyenoordie wrote:Lol die van mij is veruit de laagste terwijl ik 22 spelers heb met 80 of meer overall :)
ik wel 31 :oops:
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

sanex wrote:Inderdaad steven,aan mij A-speelrs geef ik otch een serieuse bom tekengeld(700k en meer soms)

@TrAnEcId:bedankt voor de tip
your welcome :)
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup

TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

silverblast wrote:Zijn hier managers uit C.3 die onder de tirannie van AC Rossoneri leven? :)
Volgend seizoen mag ik me ook in deze topic wagen, ik kwam dus al eens kennismaken! :)
jij komt... en ik ga :(

Tats

Post by Tats »

TrAnEcId wrote:
silverblast wrote:Zijn hier managers uit C.3 die onder de tirannie van AC Rossoneri leven? :)
jij komt... en ik ga :(

kuck C.4 kuch
matt

Post by matt »

Hij had het over de algemene C-divisies dacht ik :wink:
Tats

Post by Tats »

Ja maar je hebt ze al een ferm pak betaald dmv tekengeld..
Ik ben eerder voor lonen die iets hoger liggen...
Speler die niet spelen in de liga, moet je toch niet betalen dacht ik?
en bij vrb liggen de lonen 80% lager ofzo..

Mijn redenering(as die klopt :)):
waarom ze een hoge tekenbonus geven (dan wordt er verondersteld dat ze alles gaan spelen en dus xx€ moeten betaald worden)
Terwijl als je ze per match meer betaal ipv die tekenbonus, dan kom je aant einde vd rekening (als hij alles heeft gespeeld) normaal toch op hetzelfde bedrag
Als een speler (door schorsing/blessures) minder matchen kan spelen dan er voorop wordt gesteld... dan is een hoge loonkost een pak goedkoper denkek
matt

Post by matt »

Als de rangschikking blijft zoals ze nu is, kom je bij:
Flop, Floris (Club Brugge FC), pelsen, snookey
matt

Post by matt »

Tats wrote: Speler die niet spelen in de liga, moet je toch niet betalen dacht ik?
Ik dacht van wel. Per ligamatch krijg je de hele lonenlast imo.
Voor friendly's en Vrb's is er ook een limiet, maar ik ben niet zeker waar die ligt...
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

matt wrote:
Tats wrote: Speler die niet spelen in de liga, moet je toch niet betalen dacht ik?
Ik dacht van wel. Per ligamatch krijg je de hele lonenlast imo.
Voor friendly's en Vrb's is er ook een limiet, maar ik ben niet zeker waar die ligt...
Het loon van iedere speler moet je 's morgens betalen. Enkel de spelers die bij de kern zaten, krijgen nog een winstpremie surplus als ze winnen.
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”