Vandaag verwacht met 2-1 verloren tegen Real Madrid111, er was namelijk geen keeper beschikbaar dus moest de B-CB maar in de goal staan 3e plek stond toch al vast. Wel jammer dat mijn A-LF nog utvalt voor zeker 5 dagen.
Dit was zeker een geslaagd seizoen vooral gezien de tegenslag. Nu Kacic nog voor een mooi bedrag verkopen.
na de 2-1 overwinning tegen Club Bruges zullen we Ally ongetwijfeld een groot plezier gedaan hebben wnat iherdoor eindgt Drambuie 3de.
Wij vallen helaas niet in de prijzen,al is de 6de plaats niet ver ervanaf.Doelstelling voo volgend seizoen is constanter presteren zodat we top3 kunnen halen en ook de beker moet zo lang mogelijk gespeeld worden.
Voor hebben we Sels uitgewuifd vandaag.De 27-jarige CB vertrekt voor 500k naar Rampe,de ploeg die zich kroonde tot kampioen van F199.Zijn vertrek was nodig want binnen 5 dagen zou zijn contract ten einde zijn.
Voorts staat ook Oguchi Dello te koop voor 3.5 miljoen.Het eerste bod is binnen maar we willen zo veel mogelijk geld vangen dus bieden is welkom.
shit man! Wa heb ik gedaan....
Ik stond voor het in gaan van de laatste speeldag tweede maar mijn ploeg is te zwak voor B dus besloot ik mij te laten verliezen tegen de 4de in de stand maar blijkbaar heb ik nu per ongeluk mijn A-ploeg ingesteld en heb ik gewonnen met 0-2 van de nummer 4...
Spijtige zaak want zo gaat mijn achterban achteruit,mijn managerranking en mss ook mijn goesting want zal bijna al mijn matchen verliezen in B.1..
Tactiek moet nu ook worden aangepast ik ga enkele rijpe middenvelders proberen te kopen voor zo weinig mogelijk geld.We zullen zien wat het geeft.
Club Brugge FC
S4:1ste in F.65
S5:1ste in E.22
s6:1ste in D.8
S9:2de in C.3
S10:8ste in B.1 |finale beker
S11: 5de in B.1|kwartfinale beker
Ik eindig op een 6de plaats met 1 punt minder dan de 5de en 4de plaats
FCBA Madrid
Seizoen 3: 13de in E.55
Seizoen 4: 1ste in F.164
Seizoen 5: 2de in E.55
Seizoen 6: 7de in D.19
Seizoen 7: 5de in D.19
Seizoen 8: 1ste in D.19
Seizoen 9: 6de in C.7
Seizoen10: ??? in C.7
Ik ga naar B2...
Volgens mij kan ik zowiezo al niet overgaan...ik ga in een te goede reeks zitten...ik hoop wel voor een top5...en ik denk dat TrAnEcId kampioen ga worden met zijn gemiddelde BP van 69.5 !!!!
Maar ja...alles is mogelijk...dit bewijst C6...
sanex wrote:na de 2-1 overwinning tegen Club Bruges zullen we Ally ongetwijfeld een groot plezier gedaan hebben wnat iherdoor eindgt Drambuie 3de.
Wij vallen helaas niet in de prijzen,al is de 6de plaats niet ver ervanaf.Doelstelling voo volgend seizoen is constanter presteren zodat we top3 kunnen halen en ook de beker moet zo lang mogelijk gespeeld worden.
Voor hebben we Sels uitgewuifd vandaag.De 27-jarige CB vertrekt voor 500k naar Rampe,de ploeg die zich kroonde tot kampioen van F199.Zijn vertrek was nodig want binnen 5 dagen zou zijn contract ten einde zijn.
Voorts staat ook Oguchi Dello te koop voor 3.5 miljoen.Het eerste bod is binnen maar we willen zo veel mogelijk geld vangen dus bieden is welkom.
ja man ik ben erg verheugd met jouw overwinning...
Geheel boven verwachting nu 3de geworden. Vlgnd seizoen maar die eeuwige "slow start" proberen te vermijden... Maar er komt genoeg concurrentie bij!!
Drambuie United
Club Bruges
K. Fl. Dorne
sp-aalst
FC Wageningen
Dream United
TikkiTakki
club brugge rulez
Nieuw uit B2
Stirtak...............(nummer 13 B2)
Amberlecht.......(nummer 14 B2)
Nieuw uit D
Dark Gladiators....(kampioen D10)
Fc Luchtbalboys..(kampioen D11)
patro eisden.........(kampioen D12)
-------------------------------
Juventus’55.....(runner up D10)
Balbeki.............(runner up D11)
Val-Meer..........(runner up D12)
Op het laatste moment nog over RSCA Prince gewipt naar de 4e plaats. Daarmee zijn we meer dan tevreden over dit seizoen, waarin in het begin het behoud voorop werd gesteld.
Volgend seizoen ga ik proberen te gaan voor promotie, al zal het niet makkelijk zijn.
Als het mij gelukt is, moet het jullie wel lukken hoor
s 3: 12th in E11
s 4: 1st in F31
s 7: 1st in E11 + 1/4 finale SP Beker !!!!
s 8: 2nd in D4
s 9: 1st in C2
s 10: 11th in B1
s12: retired from SP
s52: back @ SP with Noaars FC - 1st in H1146
s53: 1st in G382 S54: 8th in F128 S55: 1st in F128
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.