Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

racingboj
Member of the Soccer Project Association

Post by racingboj »

wannesvdh wrote:
racingboj wrote:
wannesvdh wrote: en ik heb niet de gemakkelijkste wedstrijd morgen, het zal bij de 2e plaats blijven en de wedstrijd is iets te belangrijk om een gewaagde zet te doen zoals 100% agressie spelen (scheids: Strengheid 99 %) :D
maar hij is ook een heel week uit competitie geweest met een blessure, tja thats life
btw mijn stijl is altijd 100%
Ahum? :D Ik moet morgen tegen FC de Titanen, maar ik ga hem een geschenk doen en mijn B-ploeg laten opdraven, eens kijken wat die ervan gaan bakken...
aheum

het gaat dus wel degelijk om de topschutter
Topschutters van divisie D.16 na 29 speeldag(en)

Naam Doelpunten Team
1 Daan Dello 29 Real Brugge
2 Tristan Baita 26 fc de pintepakkers
3 Yannick Casto 24 Real Brugge
4 Pär De Beule 20 FC De Titanen
5 Lokvenc Heiko 19 wild boyz
ow, sorry, verkeerd gelezen :oops: . Wat betreft de topschutterstand doen mijn spitsen het echt wel slecht, mijn CF heeft daar eerste gestaan maar heeft sindsdien bijna geel goal meer gemaakt, mijn LF is nochthans voormalig topschutter in D16, maar die seizoen lukte het niet, en mijn RF heeft te weinig matchen gespeeld wegens vaak te lage fitheid door de hoge leeftijd.

@nijen: ik wil graag mijn A-ploeg sparen omdat ik morgen een finale heb en 200000 kan winnen als ik win tegen teefjes vrolijke 11, en als ik al een kans wil maken moet echt mijn A-ploeg spelen. Maar ik zal op de LF, LM en een CM plaats een A-speler zetten, en dan is er maar 1 speler (mijn superbelofte op CM : bp=56)die geen 60 haalt normaal gezien.
nijen
Coach

Post by nijen »

@nijen: ik wil graag mijn A-ploeg sparen omdat ik morgen een finale heb en 200000 kan winnen als ik win tegen teefjes vrolijke 11, en als ik al een kans wil maken moet echt mijn A-ploeg spelen. Maar ik zal op de LF, LM en een CM plaats een A-speler zetten, en dan is er maar 1 speler (mijn superbelofte op CM : bp=56)die geen 60 haalt normaal gezien.[/quote

Oei, dat zijn heel wat sp euro's daar zou ik ook voor gaan, succes met die beker, en nog gefeliciteerd met je promotie naar C, dar geldt natuurlijk ook voor club brugge. hopenlijk kom ik jullie zo gauw mogelijk weer tegen.
- manager- nijen
- team- fc. boskamphoek
- divisie F.119
Hoevi

Post by Hoevi »

KAMPIOEN!!! 8)
Op de laatste dag is FC Amoebe kampioen geworden..
zelf gewonnen van de nummer 4 en nummer 2 van nr.3 verloren..
Op naar de C1
joske

Post by joske »

dju, 4de plaats nog net laten schieten door het (weer) missen van 4 A-spelers :cry:

0-1 verloren tegen lanzese
Joskeisback
Teamjoske
racingboj

Post by racingboj »

nijen wrote:@nijen: ik wil graag mijn A-ploeg sparen omdat ik morgen een finale heb en 200000 kan winnen als ik win tegen teefjes vrolijke 11, en als ik al een kans wil maken moet echt mijn A-ploeg spelen. Maar ik zal op de LF, LM en een CM plaats een A-speler zetten, en dan is er maar 1 speler (mijn superbelofte op CM : bp=56)die geen 60 haalt normaal gezien.[/quote

Oei, dat zijn heel wat sp euro's daar zou ik ook voor gaan, succes met die beker, en nog gefeliciteerd met je promotie naar C, dar geldt natuurlijk ook voor club brugge. hopenlijk kom ik jullie zo gauw mogelijk weer tegen.
Het is me nu niet gelukt om die beker te winnen, hoewel mijn ploeg niet slecht speelde (en ik had per ongeluk de verkeerde RF opgesteld) en de competitiematche heb ik dan ook nog verloren, had ik dit natuurlijk geweten had ik mijn beste ploeg tijdens de competitie opgezet, waarvoor mijn excuses.
Btw: het valt mij op dat FC de Titanen altijd met 80% agressie speelt en pas zeer laat een rode krijgt, terwijl de scheids toch strengheid 92% had...
Neorej

Post by Neorej »

D.6, here I come!!!
Manager ofYotto
Image
Image
Big_D

Post by Big_D »

Iemand hier van D9 ?
Image
D9

http://www.members.lycos.nl/crimeandmaf ... ?x=MisterG

wil je hier even op klikken, het is voor een spel,
merci ;)
Waylander
Team President

Post by Waylander »

Ik heb eigenlijk een tamelijk teleurstelledne 2de plaats bereikt. Het ing heel goed het seizoen, ik was goed bezig en ik stond eerste tina de 1ste periode met nog twee ploegen onder mij evenveel punten. De tweede helft van het seizoen begint goed met winst tegen patro eisden en concurrent. Ik win ook tegen Ac beer Sheva en deze wilt zo te zien niet meer promoveren en logt niet meer in(is nu Tc team). Ik sta eerste en ga voor kampioen tot dat in eens in een wedstrijd mijn ongetrainde keeper in de basis staat waardoor mijn verdedigingsdrating met een goeie 10 punten zakt . Ik speel gelijk en verlies daardoor men 1 ste plaats.

Klassement
1 patro eisden 78
2 Val-Meer 77
3 fingers 70
4 FC Team 3280 64

PS ik weet dat niemand dity zal leze maar wilt het toch zeggen/typen :wink:
30: in H
wannesvdh

Post by wannesvdh »

Waylander wrote: Ik sta eerste en ga voor kampioen tot dat in eens in een wedstrijd mijn ongetrainde keeper in de basis staat waardoor mijn verdedigingsdrating met een goeie 10 punten zakt . Ik speel gelijk en verlies daardoor men 1 ste plaats.
:(
spijtig om op zo'n manier de titel te verliezen
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
brever

Post by brever »

Eindstand
1.Opereta (3) 36,36 = 72
2.Overpelt FFC(2) 36,34 = 70
----------------------------------
3.Pruis (1) 38,31 =69
4.dinamiche (5) 31,37 =68

We promoveren,2 seizoenen na mekaar!
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Sep

Post by Sep »

racingboj wrote:@nijen: ik wil graag mijn A-ploeg sparen omdat ik morgen een finale heb en 200000 kan winnen als ik win tegen teefjes vrolijke 11, en als ik al een kans wil maken moet echt mijn A-ploeg spelen. Maar ik zal op de LF, LM en een CM plaats een A-speler zetten, en dan is er maar 1 speler (mijn superbelofte op CM : bp=56)die geen 60 haalt normaal gezien.
veeel :roll:
silverblast

Post by silverblast »

Damn, VV Wallows heeft gelijkgespeeld!
Zoo dicht :o

Satters is dus toch nog kampioen gespeeld met 1 punt voorsprong! :(
Nu, ik neem het niemand kwalijk, ik moest zelf maar beter gemanaged hebben. :)
Volgend seizoen in C, hopelijk kan ik daar overleven!

Dit seizoen is mijn tofste tot nu toe geweest. Spannend + kennissen in de competitie!

Hopelijk ga ik evenveel plezier beleven in C! :)
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
racingboj

Post by racingboj »

Sep wrote:
racingboj wrote:@nijen: ik wil graag mijn A-ploeg sparen omdat ik morgen een finale heb en 200000 kan winnen als ik win tegen teefjes vrolijke 11, en als ik al een kans wil maken moet echt mijn A-ploeg spelen. Maar ik zal op de LF, LM en een CM plaats een A-speler zetten, en dan is er maar 1 speler (mijn superbelofte op CM : bp=56)die geen 60 haalt normaal gezien.
So what, als ik bijna geen rotte euro op mijn rekening heb, en da kan verdienen door 1 matchke te winnen is da toch mijn zaak of niet soms. En of gij dat nu veel vindt of niet, interesseert me niet, ik maak mijn eigen rekening en gij die van u, ok?
kingofsuckerpunch
Team Manager

Post by kingofsuckerpunch »

brever wrote:Eindstand
1.Opereta (3) 36,36 = 72
2.Overpelt FFC(2) 36,34 = 70
----------------------------------
3.Pruis (1) 38,31 =69
4.dinamiche (5) 31,37 =68

We promoveren,2 seizoenen na mekaar!
proficiat! je was een waardige tegenstander, hopelijk tot binnen een paar seizoenen in C.
they sang, they took a plunge and in the beer they sank!
wannesvdh

Post by wannesvdh »

racingboj wrote:
Sep wrote:
So what, als ik bijna geen rotte euro op mijn rekening heb, en da kan verdienen door 1 matchke te winnen is da toch mijn zaak of niet soms. En of gij dat nu veel vindt of niet, interesseert me niet, ik maak mijn eigen rekening en gij die van u, ok?
ik vind het ook wel de moeite om een beetje moeite te doen, en je kan er een bekertje mee bijwinnen
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”