racingboj wrote:@nijen: ik wil graag mijn A-ploeg sparen omdat ik morgen een finale heb en 200000 kan winnen als ik win tegen teefjes vrolijke 11, en als ik al een kans wil maken moet echt mijn A-ploeg spelen. Maar ik zal op de LF, LM en een CM plaats een A-speler zetten, en dan is er maar 1 speler (mijn superbelofte op CM : bp=56)die geen 60 haalt normaal gezien.
veeel
So what, als ik bijna geen rotte euro op mijn rekening heb, en da kan verdienen door 1 matchke te winnen is da toch mijn zaak of niet soms. En of gij dat nu veel vindt of niet, interesseert me niet, ik maak mijn eigen rekening en gij die van u, ok?
zo diene jongen aanvallen
Maar ik heb ook al veel mijn A-ploeg gebruikt voor bvb 300.000 ...
Nu een finale tegen snookey voor 1.2 M, da zal zeker met A-ploeg zijn
So what, als ik bijna geen rotte euro op mijn rekening heb, en da kan verdienen door 1 matchke te winnen is da toch mijn zaak of niet soms. En of gij dat nu veel vindt of niet, interesseert me niet, ik maak mijn eigen rekening en gij die van u, ok?
zo diene jongen aanvallen
Maar ik heb ook al veel mijn A-ploeg gebruikt voor bvb 300.000 ...
Nu een finale tegen snookey voor 1.2 M, da zal zeker met A-ploeg zijn
Bwa, da is nie aanvallen he, maar het feit is dat ik altijd VrB met mijn B-ploeg speel en dus zelden een beker win, dit is niet erg, want met de bekers waar ik me voor inschrijf valt normaal bijna niks mee te verdienen.En nu had ik eens de kans om mijn A-ploeg op te stellen, in een beker waar voor één keer eens een iet of wat aantrekkelijk bedrag ( en ik vind 200.000 euro wel veel, en ik kan het geld echt goed gebruiken) mee te winnen viel. En ik zal zelf wel bepalen wat ik veel vind of niet, en waar ik mijn A-ploeg of mijn B-ploeg opstel, That's it
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.