Jahwel degraderen gebeurd niet, maar echt om kampioen te spelen word moeilijk.kwsc wrote:Ik haal zo gem. rond de 100% soms meer soms minder maak ik een kans in f?
Anders moet je F.233 even doorlichten van hoe ze zijn.
Moderator: Moderator
Jahwel degraderen gebeurd niet, maar echt om kampioen te spelen word moeilijk.kwsc wrote:Ik haal zo gem. rond de 100% soms meer soms minder maak ik een kans in f?
Maar dat maakt niet uit hekwsc wrote:Ah ik heb juist doornomen en ze hebben evenveel tot minder gk!
ze wilden waarschijnlijk revanche voor een eerdere vr waarin dak mij herinner da ge toen verloorFurax wrote:mijn hoogste is 111,2x behaald, 1x tegen jou el stino in een Vr
toch nietel stino wrote:ze wilden waarschijnlijk revanche voor een eerdere vr waarin dak mij herinner da ge toen verloorFurax wrote:mijn hoogste is 111,2x behaald, 1x tegen jou el stino in een Vr![]()
111 zit lekker. ik haal geregeld boven de 100, men meeste is ergens 110 geloofk. maar de F. waar ik heen ga haal ik normaal gezien zeker de top-5
hmm, dju, fout gedacht dusFurax wrote:toch nietel stino wrote:ze wilden waarschijnlijk revanche voor een eerdere vr waarin dak mij herinner da ge toen verloorFurax wrote:mijn hoogste is 111,2x behaald, 1x tegen jou el stino in een Vr![]()
111 zit lekker. ik haal geregeld boven de 100, men meeste is ergens 110 geloofk. maar de F. waar ik heen ga haal ik normaal gezien zeker de top-5http://www.soccerproject.com/game_repor ... eID=168029
ik zal na de sim eens kijken,als het nog lukt : met plezierel stino wrote:hmm, dju, fout gedacht dusFurax wrote:toch nietel stino wrote: ze wilden waarschijnlijk revanche voor een eerdere vr waarin dak mij herinner da ge toen verloor![]()
111 zit lekker. ik haal geregeld boven de 100, men meeste is ergens 110 geloofk. maar de F. waar ik heen ga haal ik normaal gezien zeker de top-5http://www.soccerproject.com/game_repor ... eID=168029
![]()
volgende do nog eentje bij mij?
Ik blijf hier posten totdat het nieuwe seizoen begint.el stino wrote:men beste G'tjes,
allemaal veel succes volgend seizoen![]()
we spreke af da we elkaar ooit terug zien in A![]()
(of terug in de G.?)
ciaoo,
el stino
uitnodigen voor een vr mag steeds
ik ook, maar ge moet onze vriendjes toch al een beetje voorbereiden op de leegte die er gaat komenvincent wrote:Ik blijf hier posten totdat het nieuwe seizoen begint.el stino wrote:men beste G'tjes,
allemaal veel succes volgend seizoen![]()
we spreke af da we elkaar ooit terug zien in A![]()
(of terug in de G.?)
ciaoo,
el stino
uitnodigen voor een vr mag steeds