Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
stevisje wrote:ik ben dit seizoen nieuw in c hoop da ik meteen degradeer

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
-
- Assistant Manager
Daarmee gaat ge er volgens mij zeker inblijven.tommareydt wrote:Hiermee moet ik het doen in C9 en een budget van 6mlj om van eerste keer alles op tafel te gooien hehe
GK: 69 - 62
LB: 66 - 65
CB: 66 - 64 --> volk op komst
RB: 68 - 63
LM: 68 - 65
CM: 68 - 66
CM: 67 - 64
RM: 68 - 66
LF: 67 - 66
CF: 66 - 62--> volk op komst
RF: 66 - 65
Ploeg: Kampfschweinen
Seizoen 1: /
Seizoen 2: /
Seizoen 3: /
Seizoen 4: 2 in F.220
Seizoen 5: 2 in E.74
Seizoen 6: 2 in D.25
Seizoen 7: 5 in C.9
Seizoen 8: 11 in C.9
Seizoen 9: 1 in D.27
Seizoen 1: /
Seizoen 2: /
Seizoen 3: /
Seizoen 4: 2 in F.220
Seizoen 5: 2 in E.74
Seizoen 6: 2 in D.25
Seizoen 7: 5 in C.9
Seizoen 8: 11 in C.9
Seizoen 9: 1 in D.27
krissus wat een verrot begin zeg! Ik wilde net gaan klagen da'k gelijk heb gespeeld, maar als ik jouw match bekijk knijp ik mijn beide handen dichtelsiablo wrote:Wat een kutbegin. 3 van mijn sterkhouders al onmiddellijk geblesseerd en daardoor verlies van de match. Daarenboven nog 2 schorsingen voor volgende match(en). Qua begin kan dit tellen.

<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
amaai, wat een matchelsiablo wrote:Wat een kutbegin. 3 van mijn sterkhouders al onmiddellijk geblesseerd en daardoor verlies van de match. Daarenboven nog 2 schorsingen voor volgende match(en). Qua begin kan dit tellen.
sorry maar ik kan er niet veel aan doen, met zo een scheids had ik nooit op 50% agressie gespeeld en jammer van al die blessures van je a spelers
ik was al tevreden geweest met 1 punt aangezien mijn ts nog laag is en nu heb ik er na een nochal chaotische wedstrijd 3. ik ben er mij ook van bewust dat bij een normale wedstrijd ik natuurlijk verloren had

en verder nog veel succes met de scheidsrechter

grtz steven
steven_26 manager of Boca Juniors
-
- Member of the Soccer Project Association
1-0 verloren van FC Brehaza, kwa prestatie was ik toch duidelijk de betere maar thuisvoordeel en die 2% TS heeft me genekt, lullig maar waar.steven_26 wrote:amaai, wat een matchelsiablo wrote:Wat een kutbegin. 3 van mijn sterkhouders al onmiddellijk geblesseerd en daardoor verlies van de match. Daarenboven nog 2 schorsingen voor volgende match(en). Qua begin kan dit tellen.
sorry maar ik kan er niet veel aan doen, met zo een scheids had ik nooit op 50% agressie gespeeld en jammer van al die blessures van je a spelers
ik was al tevreden geweest met 1 punt aangezien mijn ts nog laag is en nu heb ik er na een nochal chaotische wedstrijd 3. ik ben er mij ook van bewust dat bij een normale wedstrijd ik natuurlijk verloren had![]()
en verder nog veel succes met de scheidsrechter![]()
grtz steven
Gemiddelde prestatie FC Brehaza: 67.18
Gemiddelde prestatie feyenoordie: 68.36
Last edited by feyenoordie on Mon Jan 23, 2006 3:20 pm, edited 1 time in total.