Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

VdBDominique
Team President

Post by VdBDominique »

zijn er nog managers uit C8?
hoewel ik heb geen klagen, ik zit terug bij mijn maten :D
met halder united ben ik begonnen ergens in D en ook sporting itegem had ik het spel aangeraden en hij klom mee op tot b3, waar we elkaar 1 seizoen troffen... hierna zakte hij via c8 naar d... en nu zitten we met 3 samen nadat ik achtereenvolgens expres laatst werd in A (zelfs na maluyasa :wink: ) en vorig jaar door teamspirit (nadat ik dus in A aan team had gebouwd) met moeite voorlaatste werd...

wat verwacht ik dit seizoen?

aangezien mijn 2 jongeren (keeper en linkback) nog niet oud genoeg zijn om optimaal te presteren, denk ik niet dat ik al in aanmerking kom voor de titel :(
als dit zo blijkt te zijn, zullen er veel dure vriendenbekers gespeeld worden en wordt competitie op een laag pitje gespeeld, met misschien degradatie als gevolg? we zullen zien :wink:

ik ben wel begonnen met een 1-0 zege, wat al minder was als verwacht
stevisje
Team Manager

Post by stevisje »

Ik zit ook in c8.

De eerste wedstrijd heb ik jammer 1-0 verloren
bLo0dHuNt3r
Member of the Soccer Project Association

Post by bLo0dHuNt3r »

2-0 gewonnen tegen Club Eke, en dat met een TS van 21% (nu 24%)
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
sanex

Post by sanex »

Eerste wedstrijd ingezet met 0-1 verlies.Maar het lijkt me nogal twijfelachtig:

65% Style 80%

55% Agression 80%

43% Defence 43%

43% Midfield 43%

42% Attack 45%

Alle linieratings gelijk op aanval na(hij 3% meer),ik speelde thuis en TS was allebei 90%.Ik dacht toch dat thuisvoordeel groter was
Sep

Post by Sep »

1-0 verlore tege molleke :) nog sterk van men eigen vind ik :)
lobert

Post by lobert »

sanex wrote:Eerste wedstrijd ingezet met 0-1 verlies.Maar het lijkt me nogal twijfelachtig:

65% Style 80%

55% Agression 80%

43% Defence 43%

43% Midfield 43%

42% Attack 45%

Alle linieratings gelijk op aanval na(hij 3% meer),ik speelde thuis en TS was allebei 90%.Ik dacht toch dat thuisvoordeel groter was
Misschien dan toch je team verbeteren he :) Ik haal deze ratings van jou in een uitwedstrijd met 66 % TS :twisted:
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
sanex

Post by sanex »

Awel,dan zijn we evengoed want thuisvoordeel en TS zijn niet verwerkt in linieratings.
feyenoordie

Post by feyenoordie »

sanex wrote:Awel,dan zijn we evengoed want thuisvoordeel en TS zijn niet verwerkt in linieratings.
Beide zijn in de linieratings meegerekend, beter opletten.
brever

Post by brever »

Met een verwachte nederlaag gestart 2-1 tegen de *paarse11*,het zal moeilijk zijn om erin te blijven,de ploegen hangen nauw aan mekaar,met de lage TS(door vk en ak)wordt het echt knokken om erin te blijven.
Morgen eerste thuismatch tegen *Levski Sp*,hopelijk de 3 ptn om in de middenmoot te verzeilen.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
elsiablo
Team Manager

Post by elsiablo »

fc b rules likt zijn wonden. Nog steeds is de ploeg erg aangeslagen van de openingswedstrijd. Hoewel de ploeg bewust agressief speelde, is de ontgoocheling over de 2 rode kaarten en de blessures van 3 van de A spelers erg groot. De ergste nachtmerrie van de manager is uitgekomen, met de blessure en de schorsing van zijn twee A CM. De manager wist dat de CM positie in de breedte heel zwak bezet is, maar nu zijn de 2 A CM voor langere tijd uitgeschakeld.

Morgen staat de lastige uitwedstrijd naar Cavaliers FC op het programma. Met alle middelen probeert de manager de ploeg op te peppen, maar de ontgoocheling bij de spelers over de openingswedstrijd zit heel diep. Ook het geloof ik eigen kunnen heeft een zware klap gekregen. Morgen zullen er immers 5 basisspelers moeten vervangen worden. De ploeg zal morgen dan ook serieus verzwakt aan de aftrap komen. Hoewel de manager het niet luidop laat blijken weet hij dat de start gemist is. Morgen zal de verzwakte ploeg in principe niets rapen bij Cavaliers FC en ook donderdag zal de ploeg normaal gezien verliezen in en tegen Hotteterre. Hopelijk is dit niet de voorbode van een heel zwaar seizoen en kan de ploeg zich snel herpakken.

Elsiablo, manager of fc b rules.
He's back ... .
Isis

Post by Isis »

elsiablo wrote:fc b rules likt zijn wonden. Nog steeds is de ploeg erg aangeslagen van de openingswedstrijd. Hoewel de ploeg bewust agressief speelde, is de ontgoocheling over de 2 rode kaarten en de blessures van 3 van de A spelers erg groot. De ergste nachtmerrie van de manager is uitgekomen, met de blessure en de schorsing van zijn twee A CM. De manager wist dat de CM positie in de breedte heel zwak bezet is, maar nu zijn de 2 A CM voor langere tijd uitgeschakeld.

Morgen staat de lastige uitwedstrijd naar Cavaliers FC op het programma. Met alle middelen probeert de manager de ploeg op te peppen, maar de ontgoocheling bij de spelers over de openingswedstrijd zit heel diep. Ook het geloof ik eigen kunnen heeft een zware klap gekregen. Morgen zullen er immers 5 basisspelers moeten vervangen worden. De ploeg zal morgen dan ook serieus verzwakt aan de aftrap komen. Hoewel de manager het niet luidop laat blijken weet hij dat de start gemist is. Morgen zal de verzwakte ploeg in principe niets rapen bij Cavaliers FC en ook donderdag zal de ploeg normaal gezien verliezen in en tegen Hotteterre. Hopelijk is dit niet de voorbode van een heel zwaar seizoen en kan de ploeg zich snel herpakken.

Respect!

Zoveel pech en dat zo moedig dragen. Ik vind dat echt geweldig mooi! Ik hoop voor jou dat je in de rest van de competitie wat meer geluk mag hebben, maar natuurlijk niet tegen Verbroedering, he ;-)
elsiablo
Team Manager

Post by elsiablo »

Isis wrote:
elsiablo wrote:fc b rules likt zijn wonden. Nog steeds is de ploeg erg aangeslagen van de openingswedstrijd. Hoewel de ploeg bewust agressief speelde, is de ontgoocheling over de 2 rode kaarten en de blessures van 3 van de A spelers erg groot. De ergste nachtmerrie van de manager is uitgekomen, met de blessure en de schorsing van zijn twee A CM. De manager wist dat de CM positie in de breedte heel zwak bezet is, maar nu zijn de 2 A CM voor langere tijd uitgeschakeld.

Respect!

Zoveel pech en dat zo moedig dragen. Ik vind dat echt geweldig mooi! Ik hoop voor jou dat je in de rest van de competitie wat meer geluk mag hebben, maar natuurlijk niet tegen Verbroedering, he ;-)
Dank je. Ben blij je terug te zien in de C - reeks. Jah, we zijn echt wel dramatisch gestart hé. Heb vanmorgent toch twee keer moeten kijken voor ik alles kon vatten.

Heb gezien dak hierboven foutje gemaakt heb. Moet pas vrijdag tegen Hotteterre. Ik moet donderdag thuis tegen jouw ploeg spelen. Ik zal eerlijk zijn: ik hoop stiekem op een puntje tegen jouw ploeg, enkel en alleen omdat ik thuis speel. Laat ons hopen dat het fanatieke thuispubliek de ploeg boven zijn kunnen doet spelen, op een faire manier dan wel deze keer :D .

Ik had mijn eerste week zowiezo zwaar ingeschat, maar tis toch echt rampzalig begonnen. fc b "rules" niet zo straf voor de moment :D . Enfin, morgen nieuwe wedstrijd.

Bedankt voor het schouderklopje. Veel succes dit jaar.

Elsiablo.
He's back ... .
Isis

Post by Isis »

elsiablo wrote:
Isis wrote:

Respect!

Dank je. Ben blij je terug te zien in de C - reeks. Jah, we zijn echt wel dramatisch gestart hé. Heb vanmorgent toch twee keer moeten kijken voor ik alles kon vatten.

Heb gezien dak hierboven foutje gemaakt heb. Moet pas vrijdag tegen Hotteterre. Ik moet donderdag thuis tegen jouw ploeg spelen. Ik zal eerlijk zijn: ik hoop stiekem op een puntje tegen jouw ploeg, enkel en alleen omdat ik thuis speel. Laat ons hopen dat het fanatieke thuispubliek de ploeg boven zijn kunnen doet spelen, op een faire manier dan wel deze keer :D .

Ik had mijn eerste week zowiezo zwaar ingeschat, maar tis toch echt rampzalig begonnen. fc b "rules" niet zo straf voor de moment :D . Enfin, morgen nieuwe wedstrijd.

Bedankt voor het schouderklopje. Veel succes dit jaar.

Elsiablo.
Heb je mijn ratings gezien? En mijn TS? En ook dat mijn beste RB morgen terug komt uit blessure? :-D
elsiablo
Team Manager

Post by elsiablo »

Jazeker, net zoals jij wel al mijn TS zal bekeken hebben. :-D En mijn - drie speeldagen geschorste - A keeper, mijn super CB die minimum drie dagen geblesseerd is. Mijn CM en mijn LF die momenteel geblesseerd zijn en een fitheid van ongeveer 65% hebben. :D .

Tiens, het wordt een interessante match.
He's back ... .
feyenoordie

Post by feyenoordie »

elsiablo wrote:Jazeker, net zoals jij wel al mijn TS zal bekeken hebben. :-D En mijn - drie speeldagen geschorste - A keeper, mijn super CB die minimum drie dagen geblesseerd is. Mijn CM en mijn LF die momenteel geblesseerd zijn en een fitheid van ongeveer 65% hebben. :D .

Tiens, het wordt een interessante match.
Jammer dat ik nu deze week niet tegen jou moet, zou het voor mij wat makkelijker maken :twisted: :wink:
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”