in G haal je bijna altijd 90/90installatietechnicus wrote:dat wordt dus gewoon 90/90drankduivel wrote:bij ik gaat alles goed
6/6 topschutter momenteel
geen enkel goal tegen
nie vele serieuse concurentie
enkel fc de kadotters
maar voor de rest nie echt
hopen op een goe seizoen
Divisie G
Moderator: Moderator
-
vito
- Member of the Soccer Project Association
Place your add here, only € 19,99 !!!
-
drankduivel
- Team Board Member
nie altijd :-pvito wrote:in G haal je bijna altijd 90/90installatietechnicus wrote:dat wordt dus gewoon 90/90drankduivel wrote:bij ik gaat alles goed
6/6 topschutter momenteel
geen enkel goal tegen
nie vele serieuse concurentie
enkel fc de kadotters
maar voor de rest nie echt
hopen op een goe seizoen
want de 2 leiders van seizoen 9
hadden geen 90/90 want ik was toen de enigste zware concurentie :-p
samen met fc dekadotters
geen enkele wedstrijden wonnen ze tegen ik
dsu 90/90 alen is nie altijd zo in G
hangt af van welke ploegen er zijn in de competitie
grtz

-
Fikkiezero
Opnieuw persbericht van Sandscorpia, onder leiding van manager Fikkiezero.
Sandscorpia heeft het nieuwe seizoen goed ingezet met een 6 op 6. De algemene klasse is van 55 gestegen naar 59, onder meer door aankoop van Jean-Pierre Coulibali (CB). Hans Empoke (18 jaar) schopte het tot speler van Sandscorpia, onder het toeziend oog van de scout. Bedoeling is hem ervaring te laten opdoen, om hem daarna door te verkopen. Vast staat dat het een talentje is.
Het eerste kwart van het eerste seizoen wordt bepalend voor promotie: tegen de 2 andere promovenduskandidaten uit...Daarna enkel nog FC teams. En promotie is een verplichting, ook al voor de supporterskern, die in het laatste deel van vorig seizoen en het begin van dit seizoen, aangroeide van 4800 naar 6200 man, terwijl in het stadion maar 5000 zitjes zijn...
Bekerambities hebben we nog, omdat we in de eerste ronde (nipt) van 'de jommekes' wonnen met 0-1. Nu wordt het moeilijker, maar een F-team moet ook haalbaar zijn.
TRANSFEREVALUATIES
-Kevin Zokora besloot het team in het tussenseizoen te verlaten. De SW kwam bij Sandscorpia weinig of niet aan spelen toe, omdat de trainer niet met SW's werkt. Sandscorpia wenst hem veel succes bij "man u" (voor 200 000)
-Simon Vercollone (Am.) loste de verwachtingen als topspits in: op het einde van vorig seizoen scoorde hij nog 2 keer, nu scoorde hij in 2 matchen 3 keer en is hij 2de in ranking bij de topschutters.
-NIEUWE TRANSFER: Yvan Clement (Bel) kwam op de RMpositie bij
-NIEUWE TRANSFER: Razvan Ionascu (Rom) kwam op de LMpositie bij
Transfereren wordt nu afgesloten, daarbij krijgen alle spelers een nieuw contractsvoorstel
En tot slot werd trainer Henk Saint-Jean ontslagen wegens te hoge looneisen bij contractbespreking. In zijn plaats verwelkomen we Trond Saint-Jean (zijn achterneef)
Hiermee onderstrepen we tevens onze ambities om te promoveren en die eerste beker van vele (Het G-exemplaar) binnen te halen.
héhé...
Ps: deze persberichten zullen later na te lezen zijn op mijn website
http://www.freewebs.com/fikkiezero/
Sandscorpia heeft het nieuwe seizoen goed ingezet met een 6 op 6. De algemene klasse is van 55 gestegen naar 59, onder meer door aankoop van Jean-Pierre Coulibali (CB). Hans Empoke (18 jaar) schopte het tot speler van Sandscorpia, onder het toeziend oog van de scout. Bedoeling is hem ervaring te laten opdoen, om hem daarna door te verkopen. Vast staat dat het een talentje is.
Het eerste kwart van het eerste seizoen wordt bepalend voor promotie: tegen de 2 andere promovenduskandidaten uit...Daarna enkel nog FC teams. En promotie is een verplichting, ook al voor de supporterskern, die in het laatste deel van vorig seizoen en het begin van dit seizoen, aangroeide van 4800 naar 6200 man, terwijl in het stadion maar 5000 zitjes zijn...
Bekerambities hebben we nog, omdat we in de eerste ronde (nipt) van 'de jommekes' wonnen met 0-1. Nu wordt het moeilijker, maar een F-team moet ook haalbaar zijn.
TRANSFEREVALUATIES
-Kevin Zokora besloot het team in het tussenseizoen te verlaten. De SW kwam bij Sandscorpia weinig of niet aan spelen toe, omdat de trainer niet met SW's werkt. Sandscorpia wenst hem veel succes bij "man u" (voor 200 000)
-Simon Vercollone (Am.) loste de verwachtingen als topspits in: op het einde van vorig seizoen scoorde hij nog 2 keer, nu scoorde hij in 2 matchen 3 keer en is hij 2de in ranking bij de topschutters.
-NIEUWE TRANSFER: Yvan Clement (Bel) kwam op de RMpositie bij
-NIEUWE TRANSFER: Razvan Ionascu (Rom) kwam op de LMpositie bij
Transfereren wordt nu afgesloten, daarbij krijgen alle spelers een nieuw contractsvoorstel
En tot slot werd trainer Henk Saint-Jean ontslagen wegens te hoge looneisen bij contractbespreking. In zijn plaats verwelkomen we Trond Saint-Jean (zijn achterneef)
Hiermee onderstrepen we tevens onze ambities om te promoveren en die eerste beker van vele (Het G-exemplaar) binnen te halen.
Ps: deze persberichten zullen later na te lezen zijn op mijn website
http://www.freewebs.com/fikkiezero/

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
Glenneke__
- Team Board Member
-
drankduivel
- Team Board Member
-
drankduivel
- Team Board Member
-
stadionfreak
- Team President
-
Glenneke__
- Team Board Member
-
stadionfreak
- Team President
-
drankduivel
- Team Board Member
-
Glenneke__
- Team Board Member
-
armstech
ik heb minder probs als jou in G: ik win elke wedstrijd met sprekend gemak met mijn C team (maar ik ben ook expres langer in G gebleven voor goede achterban ed.Glenneke__ wrote:ja das zeker da
rustige match agressie niet hoog
geen gebleseerde want heb een spannende week
die er aan komt voor mij compititie
kan me geen 2de verlies veroorlove;)
-
Furax
ik heb getwijfeld of ik naar F wou omdat ik me te zwak achtte voor top 5,nu zit ik er en sta ik eerstearmstech wrote:ik heb minder probs als jou in G: ik win elke wedstrijd met sprekend gemak met mijn C team (maar ik ben ook expres langer in G gebleven voor goede achterban ed.Glenneke__ wrote:ja das zeker da
rustige match agressie niet hoog
geen gebleseerde want heb een spannende week
die er aan komt voor mij compititie
kan me geen 2de verlies veroorlove;))
Alias 'Sara de Vooze'
-
wimpiej9119
- Team President