een 7/12 is het geworden in de eerste week. Ik heb nu al weer gezien dat het een lastig seizoen gaat worden. De teams zijn zowaar nog meer aan elkaar gewaagd dan vorig seizoen...
Helaas tegen polles en Jacktan werden er kostbare punten verspeeld... Volgende week wordt zowaar nog lastiger!(3 uit wedstrijden!)
uit naar brugge rulez, dan uit tegen juventus, thuis tegen Club Brugesen als toetje nog de lastige uitwedstrijd tegen de Dark Gladiators...
Mijn SP week :
zat 28 jan 2006 (10:00 CET) VrBDiegem (slik) ?? - ?? The Arbiters
maa 30 jan 2006 (04:00 CET) LMindelo FC (nr 2) ?? - ?? The Arbiters
din 31 jan 2006 (04:00 CET) L The Arbiters ?? - ?? F.C. Weetabix (nr 9)
din 31 jan 2006 (14:00 CET) VrB The Arbiters ?? - ?? FC Bruggenhof (slik)
don 2 feb 2006 (04:00 CET) Lksv hillegem (nr 6) ?? - ?? The Arbiters
vri 3 feb 2006 (04:00 CET) L The Arbiters ?? - ?? MUGTEAM (nr 8 )
vri 3 feb 2006 (10:00 CET) VrB The Arbiters ?? - ?? The Naked Chef (slik)
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
feyenoordie wrote:Hmmzz vandaag 1-1 gelijkgespeeld bij SCS. Weer thuisvoordeel die het verschil maakt. Merk dat thuisvoordeel dit seizoen het verschil gaat uitmaken. De ploegen zitten zo dicht op elkaar.
Helaas maar 7 punten deze week wat een 7e plaats oplevert. We hoopten op 9 punten. Maar 3/4 wedstrijden waren uit.
gelijk tegen Brehaza, je bent zeker blij me de amoeba
tot maandag!!
Hmmz dat zal maandag blijken, TS is in ieder geval flink in jou voordeel.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
sanex wrote:Vandaag verrassend met 1-0 verloren van Val-Meer.De schorsing van Priske liet zich het felst voelen denk ik.
En de schorsingen worden er niet minder op:Gilosn missen we nog 2 wedstrijden en nu is ook Overmeire geschorst wat betekend dat we de tactiek zullen moeten wijzigen.
Maar met de 3/12 kan ik absoluut niet tevreden zijn
Ik heb is bnaar uw linieratings van de vorige matchen gekekene en die vergeleken met die van mij en die waaren ongeveer hetzelfde (uwt waren wel een beetje beter maar niet te veel, ik denk dat vooral het thuis voordeel heeft geholpen.
Ik heb nu een 9/12 voor men eerste week en daarmee kan ik heel tevreden zijn
1-0 verloren van pelsen, verdiend.
Mijn prestaties lagen wel allemaal, behalve mijn RF, één punt onder de echte BP.
Maar pelsen speelde ook 20% agressiever...
oeff een onverwacht gelijk spelletje uit tegen club bruges rulez. Hij durfte het aan om met meer agressie te spelen en dat pakte goed voor hem uit!
maar goed de week is nog lang...
Hoevi wrote:al de 2e keer dat ik beter was en toch niet gewonnen heb...
lekker is dat
maarja, random he
Nee hoor, ik was ( denk ik) beter tot de 68e minuut. Toen was de goal al gemaakt. in de 68e minuut kreeg m'n A-CF een rode kaart ( terwijl hij maar 64% agressie heeft).
Dat is de enige rating doe je ziet zoals het aan het eind was. Maar tot de 68e minuut was ik beter
Ik vind het eerder random dat ik een rode kaart krijg en jij niet terwijl jou een aantal spelers hebt met agressie boven de 90
Hoevi wrote:al de 2e keer dat ik beter was en toch niet gewonnen heb...
lekker is dat
maarja, random he
Nee hoor, ik was ( denk ik) beter tot de 68e minuut. Toen was de goal al gemaakt. in de 68e minuut kreeg m'n A-CF een rode kaart ( terwijl hij maar 64% agressie heeft).
Dat is de enige rating doe je ziet zoals het aan het eind was. Maar tot de 68e minuut was ik beter
Ik vind het eerder random dat ik een rode kaart krijg en jij niet terwijl jou een aantal spelers hebt met agressie boven de 90