Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Ally
Team Board Member

Post by Ally »

**DONE** ;)
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
Daan.//
Member of the Soccer Project Association

Post by Daan.// »

na een ongelofelijk zwakke start sta ik zesde, op slechts 1 puntje van een promotieplaats :)
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
Dilleke

Post by Dilleke »

Ik sta gedeeld 1e met 2 andere teams. Wat een mop :-) Kvraag me echt af hoelang ik daar nog ga bilijven :-) Mja hoe sneller het behoud verzekert is hoe beter natuurlijk...

@ Isis: Tzou tof zijn moest je je zoektcoht naar het rechte pad pas vanaf morgen 10u willen inzetten :wink:
FCB 4 EVER !!!!

Manager van Dillesteam
silverblast

Post by silverblast »

Ik sta...13de... :? :(
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Hoevi

Post by Hoevi »

Dilleke wrote:@ Isis: Tzou tof zijn moest je je zoektcoht naar het rechte pad pas vanaf morgen 10u willen inzetten :wink:
doe maar pas volgende week vrijdag :D
Isis

Post by Isis »

haha! ze zijn fit nu! ik ben niet van plan ze vandaag nog in een onbenullige wedstrijd te laten spelen, dus .....
Bibber en schrei, Verbroedering Robbeke hoort er weer bij! :twisted: :lol:
sanex

Post by sanex »

1-0 gewonne in de beker,nipt maar het was een klein experimentje.

Er moet in de competitie ook een vervolg worden gebreid want anders is degradatie haast een feit
feyenoordie

Post by feyenoordie »

Competitie gaat bagger. Morgen MOET er thuis gewonnen worden van Boca Juniors. Beker daarentegen loopt vlotjes. Vandaag 4-0 gewonnen met B/C-team.
Sep

Post by Sep »

ik sta 8ste, rond deze positie wil ik het seizoen eindigen, maar heelaas moest het noodlot weer toeslage: 4 geblesseerden in A ploeg :?
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

vandaag vrijwillig afstand van de beker gedaan om me helemaal op de competitie te storten.
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
Daan.//

Post by Daan.// »

oproep aan de mensen van C6 :D

Waarom staat unirea iasi in godsnaam eerst? :) Hij wordt duidelijk gespaard... :) DOE ER IETS AAN!!

http://www.soccerproject.com/team_detail.php?tid=4321
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
Dilleke

Post by Dilleke »

Isis wrote:haha! ze zijn fit nu! ik ben niet van plan ze vandaag nog in een onbenullige wedstrijd te laten spelen, dus .....
Balen balen balen... Mja dan sta ik ineens weer waar ik moet staan morgen... Bij mij zijn ze ni fit en kheb een ni echt vervangbare speler die geblesseerd is :-s

@ Feyenoordie: Ik ben voor een gelijkspel :wink:
FCB 4 EVER !!!!

Manager van Dillesteam
feyenoordie

Post by feyenoordie »

Dilleke wrote:
Isis wrote:haha! ze zijn fit nu! ik ben niet van plan ze vandaag nog in een onbenullige wedstrijd te laten spelen, dus .....
Balen balen balen... Mja dan sta ik ineens weer waar ik moet staan morgen... Bij mij zijn ze ni fit en kheb een ni echt vervangbare speler die geblesseerd is :-s

@ Feyenoordie: Ik ben voor een gelijkspel :wink:
Als dat zo is trek ik de haren uit m'n kop :D Zou erg zijn als ik thuis niet eens meer weet te winnen met volle A-team.
Isis

Post by Isis »

Ik merk net dat mijn RB geschorst is en de B gekwetst en de C ook :lol:
racingboj

Post by racingboj »

Daan.// wrote:oproep aan de mensen van C6 :D

Waarom staat unirea iasi in godsnaam eerst? :) Hij wordt duidelijk gespaard... :) DOE ER IETS AAN!!

http://www.soccerproject.com/team_detail.php?tid=4321
Morgen moet hij op Budistii spelen, ik denk dat hij daar wel punten gaat laten liggen. Trouwens ik sta tweede :shock: , maar ja 1 keer verliezen en ik sta terug in het midden ergens. En verliezen zal ik nog meer dan genoeg doen dit seizoen denk ik :lol: . Wat me nog is opgevallen is dat ik de beste verdediging heb, toch raar aangezien dit net mijn zwakste punt is in mijn ploeg. Als ik de volgende 2 matchen nog 3 punten haal ben ik blij, want ik heb per ongeluk mijn A-ploeg in de beker opgezet en dus de fitheden zijn niet optimaal :(
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”