Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Dilleke
Member of the Soccer Project Association

Post by Dilleke »

Isis wrote:Ik merk net dat mijn RB geschorst is en de B gekwetst en de C ook :lol:
Kheb het ook gemerkt bij een intensieve scouting :wink: ... Je hebt niet bepaald veel geluk...

@ Feyenoordie. Kijk eens naar mijn thuismatch tegen hem. Was op elke linie beter. 1 of 2% maar toch beter... En ik heb ook niet gewonnen. Maar ik wens je veel succes. Je mag tegen hem winnen als je dan tegen mij verliest :wink:
FCB 4 EVER !!!!

Manager van Dillesteam
Daan.//

Post by Daan.// »

racingboj wrote:
Daan.// wrote:oproep aan de mensen van C6 :D

Waarom staat unirea iasi in godsnaam eerst? :) Hij wordt duidelijk gespaard... :) DOE ER IETS AAN!!

http://www.soccerproject.com/team_detail.php?tid=4321
Morgen moet hij op Budistii spelen, ik denk dat hij daar wel punten gaat laten liggen. Trouwens ik sta tweede :shock: , maar ja 1 keer verliezen en ik sta terug in het midden ergens. En verliezen zal ik nog meer dan genoeg doen dit seizoen denk ik :lol: . Wat me nog is opgevallen is dat ik de beste verdediging heb, toch raar aangezien dit net mijn zwakste punt is in mijn ploeg. Als ik de volgende 2 matchen nog 3 punten haal ben ik blij, want ik heb per ongeluk mijn A-ploeg in de beker opgezet en dus de fitheden zijn niet optimaal :(
het is mij al opgevallen dat jullie toch al cadeautjes gekregen hebben hoor. Als je dit tegenspreekt ben je aan het liegen tegen jezelf :) Stel nu dat gelijkspel tegen Blue ARA op de tweede speeldag... Hij speelt de dag voordien 133 totalrating, en tegen jou speelt hij maar iets boven 120... :) je moet begrijpen dat dit frustrerend is :D
Niet dat ik het je niet gun hoor :) integendeel... Ik zou het tof vinden om je in mijn reeks te houden.. :) (als ik niet stijg natuurlijk :D )
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
racingboj

Post by racingboj »

Daan.// wrote:
racingboj wrote:
Daan.// wrote:oproep aan de mensen van C6 :D

Waarom staat unirea iasi in godsnaam eerst? :) Hij wordt duidelijk gespaard... :) DOE ER IETS AAN!!

http://www.soccerproject.com/team_detail.php?tid=4321
Morgen moet hij op Budistii spelen, ik denk dat hij daar wel punten gaat laten liggen. Trouwens ik sta tweede :shock: , maar ja 1 keer verliezen en ik sta terug in het midden ergens. En verliezen zal ik nog meer dan genoeg doen dit seizoen denk ik :lol: . Wat me nog is opgevallen is dat ik de beste verdediging heb, toch raar aangezien dit net mijn zwakste punt is in mijn ploeg. Als ik de volgende 2 matchen nog 3 punten haal ben ik blij, want ik heb per ongeluk mijn A-ploeg in de beker opgezet en dus de fitheden zijn niet optimaal :(
het is mij al opgevallen dat jullie toch al cadeautjes gekregen hebben hoor. Als je dit tegenspreekt ben je aan het liegen tegen jezelf :) Stel nu dat gelijkspel tegen Blue ARA op de tweede speeldag... Hij speelt de dag voordien 133 totalrating, en tegen jou speelt hij maar iets boven 120... :) je moet begrijpen dat dit frustrerend is :D
Niet dat ik het je niet gun hoor :) integendeel... Ik zou het tof vinden om je in mijn reeks te houden.. :) (als ik niet stijg natuurlijk :D )
We hadden beiden 131 totalrating , of tel ik nu zo verkeerd ? Maar ge hebt gelijk hoor, ik weet heus wel dat ik helemaal niet zo'n goede ploeg heb en het strijden zal worden tegen degradatie, maar alle punten die ik nu heb die pakken ze me al nie meer af he (vooral 3 punten bonus tegen Team Soad) :wink:
elsiablo
Team Manager

Post by elsiablo »

Derde overwinning in de competitie op rij. Mijn aanvallend spel wordt beloond. Na de moeilijke competitiestart begint de boel eindelijk te draaien. Ditmaal werd gewonnen op verplaatsing (0-2 bij Thor Waterschei). Iedereen is gewaarschuwd, fc b "rules" again :twisted: .

Greetz,
elsiablo.
He's back ... .
Dilleke

Post by Dilleke »

hahahahahahahaha ik sta 1e :shock: hoe kannet :shock: ...
@ Feyenoordie: Proficiat met je overwinning!
FCB 4 EVER !!!!

Manager van Dillesteam
Hoevi

Post by Hoevi »

fc amoebe is ook op gang gekomen, 3x op rij gewonnen en morgen tegen het FC-Team :)
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

Vandaag 3 punten gepakt tegen een gehavend Club Bruges...Morgen uit naar Drak Gladiators!
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
emeulea
Team President

Post by emeulea »

racingboj wrote:
Daan.// wrote:
racingboj wrote:Morgen moet hij op Budistii spelen, ik denk dat hij daar wel punten gaat laten liggen. Trouwens ik sta tweede :shock: , maar ja 1 keer verliezen en ik sta terug in het midden ergens. En verliezen zal ik nog meer dan genoeg doen dit seizoen denk ik :lol: . Wat me nog is opgevallen is dat ik de beste verdediging heb, toch raar aangezien dit net mijn zwakste punt is in mijn ploeg. Als ik de volgende 2 matchen nog 3 punten haal ben ik blij, want ik heb per ongeluk mijn A-ploeg in de beker opgezet en dus de fitheden zijn niet optimaal :(
We hadden beiden 131 totalrating , of tel ik nu zo verkeerd ? Maar ge hebt gelijk hoor, ik weet heus wel dat ik helemaal niet zo'n goede ploeg heb en het strijden zal worden tegen degradatie, maar alle punten die ik nu heb die pakken ze me al nie meer af he (vooral 3 punten bonus tegen Team Soad) :wink:
Een vreemde reeks vind ik het, C6, blijkbaar kan het alle richtingen uit... Alles zit nog dicht op elkaar...
matt

Post by matt »

Na 5-3 winst plots aan kop in C2...
Met de match tegen FC decoureurs in 't verschiet zit het erin dat we eens in pole position het weekend binnen mogen.
steven_26
Team President

Post by steven_26 »

jammer, ik heb vandaag verloren maar dat is mijn eigen schuld !
dinsdag had ik mijn a team laten spelen in mijn eigen cup en nu had ik die verloren doordat er 2 gekwetste a spelers waren en er veel slechtere spelers waren opgekomen om hen te vervangen.
nu had ik dus met een LB moeten spelen waarvan de moraal slecht 85% was en een RB waarvan ik de verkeerde IO heb gegeven, stom marja en CM met lage fitheid van 90%

de spelers presteerde ook belange niet zo goed als gewoonlijk omdat ik teveel vrb speel, gisteren b team in de sp beker laten spelen met enkele c spelers waardoor de moraal van de a spelers direct zakt met 5% en daarna had ik nog 3 vrb wedstrijdens waardoor hunne moraal nog meer zakten.

conclusie: eigen schuld dikke bult !!!
steven_26 manager of Boca Juniors
Daan.//

Post by Daan.// »

pff... ik was een procent beter (oke, het is niet veel, maar het is iets he :) ) en ik verlies met 1-0...

dat suckt :)
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
sanex

Post by sanex »

En ik blijf verbazen.2-3 verlies tegen Dorne,terwijl hij in totaal maar 1 percent beter was.

Het zal knokke worde tegen degradatie tot het einde
feyenoordie

Post by feyenoordie »

steven_26 wrote:jammer, ik heb vandaag verloren maar dat is mijn eigen schuld !
dinsdag had ik mijn a team laten spelen in mijn eigen cup en nu had ik die verloren doordat er 2 gekwetste a spelers waren en er veel slechtere spelers waren opgekomen om hen te vervangen.
nu had ik dus met een LB moeten spelen waarvan de moraal slecht 85% was en een RB waarvan ik de verkeerde IO heb gegeven, stom marja en CM met lage fitheid van 90%

de spelers presteerde ook belange niet zo goed als gewoonlijk omdat ik teveel vrb speel, gisteren b team in de sp beker laten spelen met enkele c spelers waardoor de moraal van de a spelers direct zakt met 5% en daarna had ik nog 3 vrb wedstrijdens waardoor hunne moraal nog meer zakten.

conclusie: eigen schuld dikke bult !!!
Troost jezelf zelfs met je A-team had je niet tegen mij overmacht kunnen winnen *kuch* :lol: :P :D

Maar ik haalde toch wel ff 135% en dat terwijl al m'n A-spelers 1 a 2 prestatie minder haalde.
Sta nu 3e in C1 maar zal weer snel dalen. Moet morgen namelijk uit tegen Caveliers FC en ik heb 2 geschorsten en hun vervangers zijn beide slecht.
Maar maandag zal ik er weer vol tegen aangaan Isis :twisted:

Feli Dilleke met je mooie 1e plaats.
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

emeulea wrote:
racingboj wrote:
Daan.// wrote:het is mij al opgevallen dat jullie toch al cadeautjes gekregen hebben hoor. Als je dit tegenspreekt ben je aan het liegen tegen jezelf :) Stel nu dat gelijkspel tegen Blue ARA op de tweede speeldag... Hij speelt de dag voordien 133 totalrating, en tegen jou speelt hij maar iets boven 120... :) je moet begrijpen dat dit frustrerend is :D
Een vreemde reeks vind ik het, C6, blijkbaar kan het alle richtingen uit... Alles zit nog dicht op elkaar...
Des te beter voor mij :D
**wacht maar als die deksele TS 100% is :o 8) **
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
Waylander
Team President

Post by Waylander »

Ik heb juist men derd eertse punten van deze week verdiend. tegen Patro-eisden die samen met mij was gepromoveerd. Er is wel een klein nadeeltje: Ik heb deze nammiddag een vreindschappelijke match perongeluk met men A-team gespeeld. Gisteren om 10 uur werd de laatste kwartfinale gespeeld ne vandaag was er voor mij de hlave finale gpland. Ik wist dit niet, dus A-team der op. Gevolg: 2 A-team aanvallers gekwetst.
30: in H
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”