maandag waren we beter, maar speelden we gelijk
dinsdag waren we pakken beter, mar speelden we eveneens gelijk
don,derdag was aanval + middenvel beter en verloren we
vandaag was aanval en middenveld evengoed, worden we genekt door een klote rode kaart in de eerste helft
van plaats 1 naar 6
ik haat die random
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Vergeet het maar, Beringen United speelt los kampioen. Wie goed kijkt, weet waarom ik zoveel punten verloor. Vanaf nu zal ik terug dagelijks on line kunnen komen en blessures en schorsingen op een goeie manier opvangen. Het zou al serieus vies moeten gaan tegenzitten om de titel niet te halen.
Dark Tiger wrote:Vergeet het maar, Beringen United speelt los kampioen. Wie goed kijkt, weet waarom ik zoveel punten verloor. Vanaf nu zal ik terug dagelijks on line kunnen komen en blessures en schorsingen op een goeie manier opvangen. Het zou al serieus vies moeten gaan tegenzitten om de titel niet te halen.
Guardian wrote:echt een kloteweek achter de rug !!!
maandag waren we beter, maar speelden we gelijk
dinsdag waren we pakken beter, mar speelden we eveneens gelijk
don,derdag was aanval + middenvel beter en verloren we
vandaag was aanval en middenveld evengoed, worden we genekt door een klote rode kaart in de eerste helft
van plaats 1 naar 6
ik haat die random
Maandag : 1% beter
Dinsdag : 4% beter
Donderdag : Je aanval en Middenveld was in totaal 3% dan die van je tegenstander. Maar je Verdediging was dan weer 4% slechter...
Vrijdag : Je speelde te agressief, dat is het risico van agressie.
Alleen dinsdag is mss oneerlijk, maar de andere matchen zijn perfect verklaarbaar.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
ja ja en het zit alweer niet mee, met 20% minder agressie spelen we 2 beter, maaar spelen we WEER gelijk, zeer onverdiend voor fc half-life dat gelijkspel zeker omdat hij 100% agressie speelde ...
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Laatst geklasseerde Deportivo Kortrijk houd titelfavoriet Beringen United op 0-0
Het supersterke Beringen United kon niet scoren op het veld van Kortrijk.
Kortrijk dat in de 79ste minuut tot 10 man herleid werd hield de deur gesloten en behaalde zo zijn 4de punt van dit seizoen
Gendringen won 1-2 bij Four Eight'ers en heeft nog steeds 4 punten voor op het duo Pehari & Lindenhof
KRC Pehari - Groene duivels Leuven 5-2
RHCP FC - Lindenhof 3-5
Beringen volgt nu samen met KV JOY op 5 punten ,
KV Joy won 1-0 tegen de Zoeloes
Leeds verliest onverwacht 2-0 tegen de ex-voorlaatste Trenguitos
en verliest ook zijn plaats in de top 5 , Trenguitos klimt nu naar een 12de plaats
KRC De Pekpot blijft ook in de bovenste helft van de rangschikking , na een nipte uitoverwinning bij " tikkie terug " 0-1
Onderaan nog eens een rechtstreeks duel voor uit die degradatie te geraken, Sweepies - Fc Italie 4-2
Raffin wrote:Nog een bewijs dat het gewoon goed meezit dit seizoen, gelijke linieratings, 1-3 winst.. m'n excuses voor Floris
mooi gebaar ,
Het zit je inderdaad wel mee! Ik speelde vandaag ratings 44 - 44 - 48 , was 9% beter dan genkboys maar toch speelden we maar 1 - 0 tegen deze ploeg. Spijtig genoeg viel wel onze beste speler, walter murray uit met een blessure van 'niets'... Zijn fitheid daalde wel 15% maar dat betekent gewoon dat we morgen met B-LM spelen
Ook nog te melden dat onze titelkandidaat vandaag 3% slechter was maar toch gelijk speelde tegen theeuwz fc... Hierbij komen we allemaal ietsje dichter terug bij FC mira! Al ben ik bang dat ik geen 5 punten meer inhaal op reesing genk...
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Pffft, als je zoveel beter bent, 100% aanvallend speelt, en geen goal kunt maken wordt het natuurlijk wel heel moeilijk. Soms is dit toch echt wel een kutspel. Vijf punten achter terwijl ik er al 5 voor had moeten staan als alles normaal had verlopen.
En de leider wint natuurlijk zonder beter te zijn. Zo speelt Chelski ook kampioen.
Dark Tiger wrote:Pffft, als je zoveel beter bent, 100% aanvallend speelt, en geen goal kunt maken wordt het natuurlijk wel heel moeilijk. Soms is dit toch echt wel een kutspel. Vijf punten achter terwijl ik er al 5 voor had moeten staan als alles normaal had verlopen.
En de leider wint natuurlijk zonder beter te zijn. Zo speelt Chelski ook kampioen.
tja , Anderlecht of Brugge zouden ook los kampioen moeten spelen,
vorig seizoen verloor Anderlecht thuis tegen Oostende,
Brugge kan niet winnen tegen STVV
moest ik van U zijn ,
ik stel donderdag eens mijn slechtste ploeg op,
speel héél verdedigend , 5- 4 -1 ofzo
gangstakiller wrote:Mijn team was eindelijk op volle oorlogssterke en behaalde de hoogste linieratings in B.2
Ik haalde de hoogste linieratings van B.1 (137) en toch ben ik erin geslaagd om te verliezen,weliswaar van de sterkste ploeg van B.1 die ik nu al veel succes wil wensen volgend seizoen in de A
Club Brugge FC
S4:1ste in F.65
S5:1ste in E.22
s6:1ste in D.8
S9:2de in C.3
S10:8ste in B.1 |finale beker
S11: 5de in B.1|kwartfinale beker