Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

JOY wrote:
Dark Tiger wrote:Pffft, als je zoveel beter bent, 100% aanvallend speelt, en geen goal kunt maken wordt het natuurlijk wel heel moeilijk. Soms is dit toch echt wel een kutspel. Vijf punten achter terwijl ik er al 5 voor had moeten staan als alles normaal had verlopen. :roll:

En de leider wint natuurlijk zonder beter te zijn. :lol: Zo speelt Chelski ook kampioen. :x
tja , Anderlecht of Brugge zouden ook los kampioen moeten spelen,
vorig seizoen verloor Anderlecht thuis tegen Oostende,
Brugge kan niet winnen tegen STVV :lol:

moest ik van U zijn ,
ik stel donderdag eens mijn slechtste ploeg op,
speel héél verdedigend , 5- 4 -1 ofzo

wie weet............... :twisted: :wink:
Morgen met de B-ploeg, alles op de beker zetten vanaf nu. :wink:

Donderdag is de kans groot dat het opnieuw de B-ploeg wordt.

Soit, als ik geen kampioen speel, ga ik voor de 3de plaats. Promoveren zonder titel weiger ik. :P
JOY
Member of the Soccer Project Association

Post by JOY »

Dark Tiger wrote:
Donderdag is de kans groot dat het opnieuw de B-ploeg wordt.
aja zeker doen , want vrijdag is het weer voor de beker :wink:

als je woensdag een ronde verder geraakt :wink:
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

Een nieuwe soort van vallende ziekte is ontstaan bij de TrAnEcIds... SP is er in geslaagd om op 1 dag 4 spelers in de lappenmand te zwieren... 2 in de match van 10 uur en dan ineens, zo heel plots vallen er 2 uit tijdens de training van 6 uur... Waarom komt dit altijd zo met Ups en Downs? :?
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Raffin

Post by Raffin »

Floris wrote:
gangstakiller wrote:Mijn team was eindelijk op volle oorlogssterke en behaalde de hoogste linieratings in B.2
Ik haalde de hoogste linieratings van B.1 (137) en toch ben ik erin geslaagd om te verliezen,weliswaar van de sterkste ploeg van B.1 die ik nu al veel succes wil wensen volgend seizoen in de A
Ik heb een sterke prestatie neergezet met ook 137 te halen buitenshuis, maar toch vind ik het jammer voor je dat je tegen mij die ratings haalde.. want anders had je meer dan wellicht 3 ptn gepakt

Het is nog niet binnen, maar slecht ziet het er niet uit.

Veel succes en hopelijk nog een verlangd verblijf in B
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

Raffin wrote:
Floris wrote:
gangstakiller wrote:Mijn team was eindelijk op volle oorlogssterke en behaalde de hoogste linieratings in B.2
Ik haalde de hoogste linieratings van B.1 (137) en toch ben ik erin geslaagd om te verliezen,weliswaar van de sterkste ploeg van B.1 die ik nu al veel succes wil wensen volgend seizoen in de A
Ik heb een sterke prestatie neergezet met ook 137 te halen buitenshuis, maar toch vind ik het jammer voor je dat je tegen mij die ratings haalde.. want anders had je meer dan wellicht 3 ptn gepakt

Het is nog niet binnen, maar slecht ziet het er niet uit.

Veel succes en hopelijk nog een verlangd verblijf in B
raffin, jouw promotie naar A vergroot elke dag hé :-)

Al mag ik nu toch wel al duidelijk men vragen mag beginnen stellen bij mijn promotie, B2 is zwaarder dan ik had verwacht! :oops:
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup

Raffin

Post by Raffin »

4-4 op Slaakeboys, 2 ptn beter maarja tkan nie elken dag prijs zijn

38/42 is natuurlijk nog altijd een bijna perfect parcours, onze tegenstanders staan beiden op 6 ptn, ruime marge maar toch nog te klein om enigszins de risico's te beperken
JOY

Post by JOY »

B3

Leider Gendringen thuis 1-1 tegen Trenguitos

Achtervolgers KRC Pehari ( 0-4 op RHCP FC ) en Lindenhof ( 1-0 tegen de Zoeloes )
naderen tot op 2 punten van de falende leiders.

Ook Beringen wint 2-0 tegen "tikkie terug" en komt dichterbij

KV Joy wordt weer uit de top 5 gewipt na een 5-4 nederlaag op het veld van KRC De Pekpot ,
Leeds profiteert ervan , na hun 2-0 zege tegen de sweepies , nemen ze opnieuw die 5de plaats.

De groene duivels Leuven winnen nipt 1-0 , zodat de Four Eight'ers op de voorlaatste plaats blijven
Deportivo Kortrijk kon de stunt van gisteren niet herhalen en verloor 5-3 bij FC Italie

1. Gendringen......33
2. KRC Pehari.......31
3. Lindenhof.........31
4. Beringen .........30
5. Leeds...............27
6. KV Joy.............27

Donderdag als laatste wedstrijd van de heenronde

KRC Pehari - Lindenhof
KV Joy - Beringen United
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

Potverdorie...

1- 1 vandaag! Was vandaag 4% beter en had dan nog zelfs een rode kaart in de 63 ste minuut... Als we die 3 punten vandaag namen kwamen we echt wel dichter bij de 2 toppers maar nu loopt reesing weer 2 punten uit en komen de worldplayers over ons gesprongen. Hopelijk kunnen we tegen hen donderdag die punten terug nemen het moet!

en gelukkig genoeg speelde FC mira gelijk tegen de guardians... Al was mira deze keer net 1%tje beter dan guardians, dus toch nog een beetje gerechtigheid voor manager guardian!

Guardian

Post by Guardian »

ik ga voor het record draws :o :lol:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
krcgenk

Post by krcgenk »

Heel nipt 4-3 gewonnen van FC Half-Life. Hierdoor komen we weer 2 punten dichter bij FC Mira en lopen we 1 punt uit op de 3de in de stand. We staan nu gewoon precies tussen de 1ste en de 3de met een verschil van 5 punten. Het ziet er dus niet slecht uit. Maar eerst volgt er donderdag nog een moeilijke wedstrijd tegen FC CRISIS en maandag de topper tegen FC Mira.

Vandaag heb ik trouwens de hoogste ratings dit seizoen gehaald:

45%
46%
47%

Het is nog geen persoonlijk record, dat ligt op 141%, maar we komen toch al in de buurt. :)
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Guardian

Post by Guardian »

fc half life heeft zoveel geluk met de scheidsrechters...
tegen mij heeft hij zo 2 punten van me gejat :(

ik vind het raar dat mijn speler zo slecht presteren in de linies, want ze waren 8 beter dan de spelers van mira
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

Guardian wrote:fc half life heeft zoveel geluk met de scheidsrechters...
tegen mij heeft hij zo 2 punten van me gejat :(

ik vind het raar dat mijn speler zo slecht presteren in de linies, want ze waren 8 beter dan de spelers van mira
Hij heeft dan misshcien geluk met die scheidsrechters. Maar heeft wel ook al 4 matchen verloren omdat hij 4 keer een blessure kreeg in zijn match en een niet getrainde speler in de plaats kwam... :?

gangstakiller

Post by gangstakiller »

Ik wil mijn matige 1e seizoenshelft met veel stomme nederlagen tegen mindere ploegen toch nog een leuke wending geven. Dat moet donderdag gaan gebeuren tegen het sterkste team uit de competitie Genk. Door mijn thuisvoordeel zal het wel een erg spannende wedstrijd worden met leuke ratings.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
Floris
Team President

Post by Floris »

Buitenshuis 1 puntje minder -> 1-0 verlies,gisteren gelijke ratings -> 1-3 verlies.Heeft er iemand een chinees in de tribune gezien?

Waarschijnlijk zal ik morgen nog verliezen tegen the pinkies...
Club Brugge FC
S4:1ste in F.65
S5:1ste in E.22
s6:1ste in D.8
S9:2de in C.3
S10:8ste in B.1 |finale beker
S11: 5de in B.1|kwartfinale beker
krcgenk

Post by krcgenk »

gangstakiller wrote:Ik wil mijn matige 1e seizoenshelft met veel stomme nederlagen tegen mindere ploegen toch nog een leuke wending geven. Dat moet donderdag gaan gebeuren tegen het sterkste team uit de competitie Genk. Door mijn thuisvoordeel zal het wel een erg spannende wedstrijd worden met leuke ratings.
En ik zie juist dat 4 spelers bij mij geschorst zijn. :? Maar zo erg is het nu ook weer niet, 2 daarvan zijn B-spelers en de andere 2 (CM en RM) kan ik wel gemakkelijk opvangen. Het zal dus idd spannend worden.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”