Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Yvesiezi
Member of the Soccer Project Association

Post by Yvesiezi »

Guardian wrote:ligt aan de tactiek ... ;)

longbal verminderd je middenveld al, zeker als er maar 3 man op het middenveld staat, en je aanval is ook laag
Ik dacht dat long ball de perfecte remedie was op kick en rush?
Ik geloof er ook niet veel van.
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

Dilleke wrote:
feyenoordie wrote:
Dilleke wrote: Dan zal je toch voorbij mij moeten :evil:
Zal wel niet zo moeilijk zij vreesk 8)
Je staat niet voor niets boven mij he :wink:
Ietsje meer geluk gehad dan jij ;-) Heb nu wel Fc Brehaza verslagen :shock:
Proficiat. Dankzij een gedurfd hoge aggressie!
Ik vind die aggressie toch maar een beetje loterij: aggressie moet hoog zijn, maar niet te hoog alleen kan je niet berekenen hoe ver je mag gaan... Maar ik ben van plan om eens een grote groep gegevens aan te leggen, alleen is het veel werk (zeker als je spelersaggressies erbij wilt nemen) :?
Silversun Kaisers (B3)
feyenoordie

Post by feyenoordie »

Yvesiezi wrote:
steven_26 wrote:A ploeg:

GK 68
LB 68
CB 70
RB 69

LM 69
CM 68
CM 69
RM 69

LF 70
CF 68
RF 69

B ploeg:

GK 67
LB 66
CB 68
RB 65

LM 66
CM 67
CM 66
RM 66

LF 67
CF 65
RF 69
Wat ben je met goede spelers als je niet kan managen?
Ik bedoel hier niets slecht mee op jouw post steven.
Maar bv. in onze reeks heb je Hotteterre: schitterende spelers maar hopeloos in de degradatieproblemen. Hotteterre had aan het begin van het seizoen een ploeg die veel sterker was als de andere.

Ter vergelijking: mijn ploeg was 12de beste, en ik sta nu tweede....

Dit moest er even uit. :D
Je moet toch toegeven dat je een gelukkige competitieloting hebt die is toch ook sterk afhankelijk van je teamprestaties. En het geluk zit je toch ook aardig mee. Het heeft bij SP echt niet alleen met managen te maken maar de factor geluk speelt in SP ook een redelijk grote rol ( wat ik dus bar slecht vind)
Kijk bv naar SCS die is 1 week geleden bijna al z'n spelers gaan verkopen ,iedereen die daarna nog 2 keer tegen hem mag spelen heeft al 6 punten. Vooral de mensen die voor die periode uit bij SCS moesten spelen hebben pechgehad.
Of kijk naar de ploegen die in begin lage TS hadden, iedereen die in 1 of 2 week tegen hun mag spelen heeft profijt, zelfde met fc b rules door al zijn blessures was het in begin van seizoen een kuodkunstje om tegen hem te spelen. Nog een voorbeeld Riviera FC die is sinds 1 week pasbegonnen met goed te spelen iedereen daarvoor die tegen hem moest kon makkelijk winnen.
Ik wil nu niet egoistisch overkomen maar in de meeste gevallen had ik toch nadeel( met nog een paar andere), wat betreft fc b rules, SCS, Riviera FC en dat zijn maar paar voorbeelden.

In ieder geval heb ik vandaag 1-1 gelijkgespeeld tegen Riviera FC ( ik uit) wat een enorme domper is. Kwalitatief weer eens beter maar weer genekt door thuisvoordeel. ( heb het idee dat thuisvoordeel sinds dit seizoen veel zwaarder meetelt)
Kortom ik ben niet tevreden met het seizoen tot nog toe ( 6e plaats) hopen dat het beter gaat in 2e helft.
sanex

Post by sanex »

thuis 4-4 tegen club bruge rulez.

jammer,want ik had op een overwinnig gerekend.

Het gelijkspel is ook te wijten aan een belssure in de eerste minuut van een aanvaller en in zijn plaats is dan een nog te trainen speler(was men beste op overschot)ingevallen.

We staan nu op 4 punten van de eerste eilige plaats,het kan nog en we zullen blijven strijden
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

feyenoordie wrote: Je moet toch toegeven dat je een gelukkige competitieloting hebt die is toch ook sterk afhankelijk van je teamprestaties. En het geluk zit je toch ook aardig mee. Het heeft bij SP echt niet alleen met managen te maken maar de factor geluk speelt in SP ook een redelijk grote rol ( wat ik dus bar slecht vind)
Kijk bv naar SCS die is 1 week geleden bijna al z'n spelers gaan verkopen ,iedereen die daarna nog 2 keer tegen hem mag spelen heeft al 6 punten. Vooral de mensen die voor die periode uit bij SCS moesten spelen hebben pechgehad.
Of kijk naar de ploegen die in begin lage TS hadden, iedereen die in 1 of 2 week tegen hun mag spelen heeft profijt, zelfde met fc b rules door al zijn blessures was het in begin van seizoen een kuodkunstje om tegen hem te spelen. Nog een voorbeeld Riviera FC die is sinds 1 week pasbegonnen met goed te spelen iedereen daarvoor die tegen hem moest kon makkelijk winnen.
Ik wil nu niet egoistisch overkomen maar in de meeste gevallen had ik toch nadeel( met nog een paar andere), wat betreft fc b rules, SCS, Riviera FC en dat zijn maar paar voorbeelden.

In ieder geval heb ik vandaag 1-1 gelijkgespeeld tegen Riviera FC ( ik uit) wat een enorme domper is. Kwalitatief weer eens beter maar weer genekt door thuisvoordeel. ( heb het idee dat thuisvoordeel sinds dit seizoen veel zwaarder meetelt)
Kortom ik ben niet tevreden met het seizoen tot nog toe ( 6e plaats) hopen dat het beter gaat in 2e helft.
Ja, de competitieloting bepaalt heel wat natuurlijk. Daar kan je niets aan doen. Maar ik kan dan het volgende aanhalen: ik speel pas op speeldag 15 tegen het FC Team waardoor ik mijn B-ploeg voor niets opstel. De fitheid van mijn spelers is zowiezo terug ok op speeldag 16...
SCS: 5-4 thuiszege, niet gemakkelijk.
Riveira: nipte 1-0 zege thuis.
Lage TS van Hotteterre, Verbr. Robbeke en Nops' heroes: dat klopt, die heb ik allemaal in het begin mogen bekampen.

--> Maar ik moet niet promoveren, dus een derde plaats is helemaal niet erg. Maar als ik kan promoveren, dan doe ik het wel.
Want elk seizoen is moeilijk: vorig jaar nog met veel moeite 10de, nu voorlopig 2de. Bizar.
Silversun Kaisers (B3)
feyenoordie

Post by feyenoordie »

Yvesiezi wrote:
feyenoordie wrote: Je moet toch toegeven dat je een gelukkige competitieloting hebt die is toch ook sterk afhankelijk van je teamprestaties. En het geluk zit je toch ook aardig mee. Het heeft bij SP echt niet alleen met managen te maken maar de factor geluk speelt in SP ook een redelijk grote rol ( wat ik dus bar slecht vind)

Ja, de competitieloting bepaalt heel wat natuurlijk. Daar kan je niets aan doen. Maar ik kan dan het volgende aanhalen: ik speel pas op speeldag 15 tegen het FC Team waardoor ik mijn B-ploeg voor niets opstel. De fitheid van mijn spelers is zowiezo terug ok op speeldag 16...
SCS: 5-4 thuiszege, niet gemakkelijk.
Riveira: nipte 1-0 zege thuis.
Lage TS van Hotteterre, Verbr. Robbeke en Nops' heroes: dat klopt, die heb ik allemaal in het begin mogen bekampen.

--> Maar ik moet niet promoveren, dus een derde plaats is helemaal niet erg. Maar als ik kan promoveren, dan doe ik het wel.
Want elk seizoen is moeilijk: vorig jaar nog met veel moeite 10de, nu voorlopig 2de. Bizar.
Dat bedoel ik SCS en Riviera waren 2 keer krappen zegen als het dus later was geweest kun je op 3 vingers uittellen dat er dan niet 2 keer een overwinning in had gezeten.
Is ook niet alleen op jou bedoeld maar ik wilde gewoon even laten zien dat veel managers geluk hebben en dat al ben je kwalitatief beter en kwa management dat het dan niet meteen betekent dat je bovenaan staat. En aan jou managerkwaliteiten twijfel ik niet want die heb ik al meerdere malen moeten trotseren zowel in E,D als C :wink:
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

feyenoordie wrote: Dat bedoel ik SCS en Riviera waren 2 keer krappen zegen als het dus later was geweest kun je op 3 vingers uittellen dat er dan niet 2 keer een overwinning in had gezeten.
Is ook niet alleen op jou bedoeld maar ik wilde gewoon even laten zien dat veel managers geluk hebben en dat al ben je kwalitatief beter en kwa management dat het dan niet meteen betekent dat je bovenaan staat. En aan jou managerkwaliteiten twijfel ik niet want die heb ik al meerdere malen moeten trotseren zowel in E,D als C :wink:
Bedankt :oops:
Maar SCS en Riveira speelden wel beiden op hun sterkst.
Deze matchen win ik nog als ik ze opnieuw mag spelen (precies omdat het thuismatchen waren...)
Maar ik had het geluk thuis tegen SCS te mogen spelen. Maar Riveira moet ik in de terugronde nog uit bekampen...
Silversun Kaisers (B3)
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

4-1 overwinning tegen Real Brugge, de TS is 79% en we staan op slechts 7 punten van een promotieplaats! Awesomeeeeeuh!!! 8)
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
Daan.//

Post by Daan.// »

Guardian wrote:ligt aan de tactiek ... ;)

longbal verminderd je middenveld al, zeker als er maar 3 man op het middenveld staat, en je aanval is ook laag
so what?? ik ben 5% beter, dus ik moet toch winnen...
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
leendert

Post by leendert »

Morgen tegen Tongeren SK!!

Ik heb de laatste wedstrijden alleen maar C-spelers opgesteld om de blessuregolf te laten stoppen. Dit is gelukt!!!

Morgen kunnen we bijna over een complete spelersgroep beschikken en we zullen het Tongeren SK moeilijk gaan maken.
Image

Image
Waylander
Team President

Post by Waylander »

Dikke crisis bij Val-meer We hebben nog altijd maar 18 puntne(evenveel als in de eertse weken) Dit is vooral te wijten aand e tamelijk eslechte seplers( vooral middenveld )van mij en de volledige Ts van de ploegen nu. Ik ga nu zeker degraderen want ik ga een heel nieuwe kern aankopen. Kijk binnen 1 week bij transfers, daar zull en hele boel spelers staan trss de 75 en 82.
30: in H
sanex

Post by sanex »

In de beker hebben we het gehaald.na 90 minuten was het 1-1 dus moesten er strafschoppen genomen worden.

Daarin was Caers de held want hij stopte er 3 en bracht ons een ronde verder.
feyenoordie

Post by feyenoordie »

Thuis met 2-0 gewonnen van Dillesteam.

Maandag thuis tegen nummer 1 FC Breheza :twisted:
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

feyenoordie wrote:Thuis met 2-0 gewonnen van Dillesteam.

Dat wordt een gemakkelijke zege voor je. Jouw team is sterker en je speelt thuis...

Maar inderdaad, FC Brehaza is herfstkampioen in C1 na een droge 4-0 zege tegen FC Team16. We speelden met ons spitsentrio dat de basis moet vormen in de terugronde: Topschutter LF Kone (BP:68), CF jeugdtalent Mrdakovic (BP:67 maar nog totaal niet voltraind) en RF Ouon (BP: 71). Hopelijk kunnen ze de netten ook bol zetten maandag op het veld van feyenoordie.
Toch hopen we (na een nederlaag tegen Feyenoordie :-() op een 9/12 volgende week...
Silversun Kaisers (B3)
feyenoordie

Post by feyenoordie »

Yvesiezi wrote:
feyenoordie wrote:Thuis met 2-0 gewonnen van Dillesteam.

Dat wordt een gemakkelijke zege voor je. Jouw team is sterker en je speelt thuis...

Maar inderdaad, FC Brehaza is herfstkampioen in C1 na een droge 4-0 zege tegen FC Team16. We speelden met ons spitsentrio dat de basis moet vormen in de terugronde: Topschutter LF Kone (BP:68), CF jeugdtalent Mrdakovic (BP:67 maar nog totaal niet voltraind) en RF Ouon (BP: 71). Hopelijk kunnen ze de netten ook bol zetten maandag op het veld van feyenoordie.
Toch hopen we (na een nederlaag tegen Feyenoordie :-() op een 9/12 volgende week...
Whawha dat gaat je niet lukken die underdog rol :D Jij staat namelijk 1e en ik maar 5e dus....

Ja dat spitsentrio is niet slecht maar dan moeten ze wel langs m'n verdediging: GK-72 LB-70 CB-69 RB-67 ( moet binnenkort 68 worden)
Helaas heb ik een zwakke aanval maar ik hoop dat ik daar nog versterking vind.

Ik zie net dat ik de minste tegengoals heb in de hele reeks :P
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”