hoe kan ik ooit zo van je winnen...lobert wrote:Tja, maar ik ben ook al veel langer bezig hekvk dries wrote:wtflobert wrote:Leuk vooruitzicht : Binnenkort ligt de BP van m'n B-team rond de 67dat is beter dan mij a team

Moderator: Moderator
Het werd toch nog 3-2. Verraste me eerlijk gezegd wel, want ik was toch een stuk beterQ wrote:hoe kan ik ooit zo van je winnen...lobert wrote:Tja, maar ik ben ook al veel langer bezig hekvk dries wrote: wtfdat is beter dan mij a team
Met een TS van 36 is dit wel redelijk goed ja.kvk dries wrote:ik won vandaag met 3-1 en we hebben de beste linieratings ooit voor ons en dat met een ts van 36 is dit goed?
37
42
43
jij zou mee kunnen in a denk iklobert wrote:Met een TS van 36 is dit wel redelijk goed ja.kvk dries wrote:ik won vandaag met 3-1 en we hebben de beste linieratings ooit voor ons en dat met een ts van 36 is dit goed?
37
42
43
Ik haalde vandaag 43-43-46 met 80 % TSWe kunnen nog veel hoger, moet wel 142 ofzo kunnen halen met deze ploeg.
een RF of LF als CF! zeker wetenGlorybuffalos wrote:2-4 gewonnen.
Wel klote , na 10 minuten viel mijn A-CF (87%) uit. Bijgevolg valt mijn voorlopig enige andere CF in (op een andere na , maar is een jeugd-flopper). Die kerel had 2 gele kaarten al , dus pakt hij nu wel niet zijn derde gele kaart. Geschorst dus voor de volgende match. Ik moet dus zonder CF spelen. Uiteraard is het juist een belangrijke match , wie had dat gedacht.
Sta wel negen punten voor op de tweede en dertien op de tweede , maar ik wil een zo vlekkeloos mogelijk seizoen.
Wat kan ik nu het beste doen ? Een RF of LF als CF ? Of 4-4-2 met LF en RF als spitsen ?
Iemand ?
jarnovic wrote:2-0 gewonnen met halve B ploeg
woensdag 15miljoen op men rekening bij
en vandaag de tweede plaats bereikt
schonen dag vandaag
nu morgen tegen men zwart beest uit de reeks winnen en het kan niet stuk
grtz jarnovic
Ik heb nu 82 % teamspirit en dat zal eind deze week rond de 75 % liggen. Ik heb nog 3 boden staan, dus 67 % wordt het dan. En met wat wedstrijden neemt het heel snel toe. Vooral als je competitie wint en veel VRB's speelt.jarnovic wrote:die teamspirit is een vloek e
das een nadeel de woensdag worden dan ineens 2 spelers verkocht dus men TS staat ineens op 90% dan
maja we spelen wa matchkes en we staan zo weer op 100% e
grtz jarnovic
ik moet tegen dat de ts 100 is ook nog paar wedstrijden spelenlobert wrote:Ik heb nu 82 % teamspirit en dat zal eind deze week rond de 75 % liggen. Ik heb nog 3 boden staan, dus 67 % wordt het dan. En met wat wedstrijden neemt het heel snel toe. Vooral als je competitie wint en veel VRB's speelt.jarnovic wrote:die teamspirit is een vloek e
das een nadeel de woensdag worden dan ineens 2 spelers verkocht dus men TS staat ineens op 90% dan
maja we spelen wa matchkes en we staan zo weer op 100% e
grtz jarnovic