hij speelt zeker geen friendlys enzoel stino wrote:nog een ronde verder, volgende tegenstander staat eerste in F. en heeft een GK van 76%, hij heeft al enkele E'ers uitgeschakeld ook![]()
zijn middenveld is totaal niet breed, maar iedereen is daar toch op en top fit
Beker
Moderator: Moderator
dat ik dope ben heeft weinig met drugs te maken
ik flow als de amstel en als iemand vraagt waar ik woon represent ik damsco
S7 6 in G
S8 2 in G
S9 1 in F
S7 6 in G
S8 2 in G
S9 1 in F
-
- Member of the Soccer Project Association
toch wel, niet veel maar toch een paar.zidaninho wrote:hij speelt zeker geen friendlys enzoel stino wrote:nog een ronde verder, volgende tegenstander staat eerste in F. en heeft een GK van 76%, hij heeft al enkele E'ers uitgeschakeld ook![]()
jammer, alleen de maandag heeft hij een topper tegen n°2, de rest van de week moet hij tegen 2 fc's en n°13. hij zal dus op zijn sterkst kunnen aantreden

wil iedereen hem uitnodigen de ma. en di.

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
wat een analyseel stino wrote:toch wel, niet veel maar toch een paar.zidaninho wrote:hij speelt zeker geen friendlys enzoel stino wrote:nog een ronde verder, volgende tegenstander staat eerste in F. en heeft een GK van 76%, hij heeft al enkele E'ers uitgeschakeld ook![]()
jammer, alleen de maandag heeft hij een topper tegen n°2, de rest van de week moet hij tegen 2 fc's en n°13. hij zal dus op zijn sterkst kunnen aantreden![]()
als ik tegen iemand moet spelen kijk ik alleen hoeveel zn Gk is en welk divisie hij speelt
dat ik dope ben heeft weinig met drugs te maken
S7 6 in G
S8 2 in G
S9 1 in F
S7 6 in G
S8 2 in G
S9 1 in F
-
- Member of the Soccer Project Association
als ik tegen lagere teams speel doe ik dat meestal ook, maar ik wil dit seizoen graag zo ver mogelijk geraken in de beker. daarmee bekijk ik eens de teams van dichterbijzidaninho wrote:wat een analyseel stino wrote:toch wel, niet veel maar toch een paar.zidaninho wrote: hij speelt zeker geen friendlys enzo
jammer, alleen de maandag heeft hij een topper tegen n°2, de rest van de week moet hij tegen 2 fc's en n°13. hij zal dus op zijn sterkst kunnen aantreden![]()
als ik tegen iemand moet spelen kijk ik alleen hoeveel zn Gk is en welk divisie hij speelt

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
ik ga ervoor. Sta zeven punten voor op de 2de in D18, dus kan wel wat meer risicos nemen om mijn A in de beker op te stellen . Heb wel drie schorsingen, maar moet maar tegen ne 6de in een E reeks
seizoen 10: 1e in D18 (8e ronde beker)
seizoen 9: 3de in D18 (7de ronde beker)
seizoen 8: 4 de in D18 (2de ronde beker)
seizoen 7: 6 de in D 18 (5 de ronde beker)
http://www.soccerproject.com/team_detail.php?tid=4458
seizoen 9: 3de in D18 (7de ronde beker)
seizoen 8: 4 de in D18 (2de ronde beker)
seizoen 7: 6 de in D 18 (5 de ronde beker)
http://www.soccerproject.com/team_detail.php?tid=4458