Ben AL men keepers kwijt morgen.... Moet morgen men D keeper in de goal zetten... damn pech... Kan nu ook men keeper nie inzette tegen crisis

Moderator: Moderator
En thuisvoordeel heeft de doorslag gegeven. Mijn spelers hadden betere rating, maar uw ploeg had betere rating. Ik vrees dat het seizoen er op zit nu. Met nog een week dat ik niet kan inloggen voor de boeg en 6 punten achterstand ziet het er slecht uit.snuf wrote:Het zal nog spannender worden in B3.
Straks de topper Lindenhof - Beringen United!
Normaal gezien is Beringen United sterker, maar met ons thuisvoordeel hopen wij toch op een puntje. De trainer is er nog niet uit op welke manier hij Beringen gaat bekampen, super offensief, super defensief of iets er tussenin.
Jammer dit was mijn laatste kans om aansluiting te houden. Zuur dat ik dan op zo'n onterechte manier punten laat liggen. Maar ik had sowieso mijn ogen al gericht op volgend seizoen. Laat ReesingGenk en TrAnEciDs maar lekker promoveren, dan ligt voor mij de weg open voor volgend seizoen, hopend dat er geen sterke ploegen uit de A bijkomen.Guardian wrote:Bij mij had hij ook al 2 punten gestolen op dezelfde maniergangstakiller wrote:3-3 tegen TrAnEcId, jammer want ik was duidelijk beter
die k*t random![]()