brever wrote:Ik vraag het hier omdat ik er geen topic wil voor openen?
Villareal is dat een club uit de stad Madrid?
het is een ploeg uit Castelló, vraag me wel niet waar dat ligt. De enigste 2 ploegen die ik ken die uit madrid komen zijn real madrid en atletico madrid
getafe komt ook uit madrid denk ik
bedankt en rayo vallecano (madrid)ook
bij nader opzoekwerk kan ikCastelló,niet vinden,is de schrijfwijze juist?waar ligt dit in Spanje?
Als ik nu emoticons wil gebruiken lukt het niet meer om simpelweg op de emoticon te klikken links in het venstertje. Ik geloof dat het aan mijn Java-instellingen ligt. Kan iemand me vertellen wat er mis kan zijn?
(ik gebruik Firefox)
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
armstech wrote:
het is een ploeg uit Castelló, vraag me wel niet waar dat ligt. De enigste 2 ploegen die ik ken die uit madrid komen zijn real madrid en atletico madrid
getafe komt ook uit madrid denk ik
bedankt en rayo vallecano (madrid)ook
bij nader opzoekwerk kan ikCastelló,niet vinden,is de schrijfwijze juist?waar ligt dit in Spanje?
castelló was letterlijk gekopieerd van de site van vilareal. Op hun site (gevonden via google) heb ik bij contact dat adres gevonden.
ik sta momenteel 11de in de competitie en om hierwat aan te doen ben ik 2 nieuwe spelers aan het aantrekken. Maar als ik ze allebei zal hebben, zal ik in de schulde zitten (met een kleine 100k)
Vanaf welk bedrag krijg je 7 dagen om er iets aan te doen is dat zodra je minder dan 0euro hebt
Is er al een topic gemaakt over die nieuwe inbox binnen het spel zelf?
Als je bv 10 nieuwe berichten hebt en je leest er eentje van dan worden die andere 9 ook beschouwt als gelezen. Toch redelijk lastig soms.
Weet niet of er al een topic over is/was..
Svens0n wrote:Is er al een topic gemaakt over die nieuwe inbox binnen het spel zelf?
Als je bv 10 nieuwe berichten hebt en je leest er eentje van dan worden die andere 9 ook beschouwt als gelezen. Toch redelijk lastig soms.
Weet niet of er al een topic over is/was..