dit is gwn random hoorYvesiezi wrote:InderdaadSep wrote:onverdiend gelijkspel
Verslag van de wedstrijd St.Margarethen/R. - Real Brugge (1 - 1)
Type Competitie
Datum vrijdag 24 februari 2006 (04:14 CET)
Stadion Karner
St.Margarethen/R. 1 - 1 Real Brugge
47' 0 - 1 Daan Dello
Daniel Dufer 1 - 1 62'
3 - 4 - 3 Formation 4 - 3 - 3
Passing Tactics Long ball
80% Style 85%
80% Agression 100%
42% Defence 61%
49% Midfield 31%
31% Attack 37%
![]()
Je kan het vergelijken met het 'spel' hand, schaar, blad denk ik.
Kick and rush < Long Ball < Passing < Kick and Rush.
Jij speelde Long Ball dat goed gecounterd wordt door Passing.
Al is er natuurlijk nog random.![]()
(gebaseerd op een gedachte he...)
Divisie C
Moderator: Moderator
-
Sep
er zijn weinig ploegen in C1 die een mooie reeks kunnen neerzetten. bijna elke week verliest elke ploeg enkele punten, ik hoop 1 ding en dat is dat er voldoende punten zitten tss de nummers 2-3 want het is enorm frustrerend als je 3de wordt met evenveel punten als de 2de maar een minder doelsaldo, zoiets zou ik niet willen meemaken
. veel succes voor de eerste 8 om alsnog kampioen te worden.
steven_26 manager of Boca Juniors
-
Daan.//
- Member of the Soccer Project Association
http://www.soccerproject.com/game_repor ... ID=1430070
weeral random
6% beter als molleke en alweer een gelijkspel 
weeral random
-
feyenoordie
Dat had ik dus in m'n 1e seizoen in D2, idd erg irritant.steven_26 wrote:er zijn weinig ploegen in C1 die een mooie reeks kunnen neerzetten. bijna elke week verliest elke ploeg enkele punten, ik hoop 1 ding en dat is dat er voldoende punten zitten tss de nummers 2-3 want het is enorm frustrerend als je 3de wordt met evenveel punten als de 2de maar een minder doelsaldo, zoiets zou ik niet willen meemaken. veel succes voor de eerste 8 om alsnog kampioen te worden.
Deze week heb ik een goede reeks neergezet maar dat was ook noodzakelijk, is namelijk de makkelijkste week in terugronde: 12 uit 12 ben tevreden alleen jammer dat ik maandag tegen FC Amoebe 3 A-spelers moet missen waardoor ik al kansloos ben.
Deze week op maandag met 1-0 gewonnen van FC Brehaza, dinsdag 4-1 gewonnen van FC Team 16, donderdag 3-4 gewonnen tegen Esportivo, en vandaag 9-0 gewonnen tegen SCS.
Hierdoor sta ik op moment 1e in C1 maar ik zal zeker een paar plaatjes gaan dalen volgende week.
feyenoordie 39
2 Boca Juniors 39
3 FC Brehaza 38
4 fc b rules 37
5 Verbroederi... 36
6 FC Amoebe 35
7 Dillesteam 34
8 Real Madrid111 33
9 Thor Waters... 28
10 Cavaliers FC 28
11 Riviera FC 23
12 Esportivo 20
13 Nop's Heroes 18
14 Hotteterre 16
15 SCS 14
16 FC Team 16 0
Divisie C.1
Zoals je ziet een zeer spannende reeks, nummers 1 t/m 8 maken kans op kampioenschap.
Ben wel tevreden over m'n verdediging want met 18 tegengoals sta ik dik 1e met minste tegengoals in C1
-
Hoevi
jaa uit gewonnen van brehaza... De ratings waren ongeveer gelijk, dat viel me reuze mee
het gaat onverwacht perfect de laatste weken
als de amoeba niet oppassen, gaan ze nog promoveren voor de 3e keer op rij, maar daar denken we nog maar niet aan.
maandag mis ik alleen mijn 96% RF, maar ik heb een goeded vervanger..
het gaat onverwacht perfect de laatste weken
als de amoeba niet oppassen, gaan ze nog promoveren voor de 3e keer op rij, maar daar denken we nog maar niet aan.
maandag mis ik alleen mijn 96% RF, maar ik heb een goeded vervanger..
-
silverblast
Uit tegen snookey een gelijkspel uit de brand gesleept. 
The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
gewonnen deze week een 10/12.. we gaan als en speer!
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
-
bLo0dHuNt3r
Maandag tegen Nopp's heroes, de ploeg die even zonder manager zat (ziekenhuisopname/ Hierbij wensen we Noppp een goed herstel toe!)
De match van maandag kondigt zich heel moeilijk aan: we missen maar liefst 5 basisspelers (3 door kwetsures, 2 door schorsing): hierbij de C1 topschutter Arnar Kone...
Dinsdag spelen we thuis tegen Boca Juniors. Hopelijk krijgen we geen extra blessures erbij de volgende dagen...
Volgende week ziet er heel moeilijk uit. Met een 6 op 12 zouden we uiterst tevreden zijn.
De match van maandag kondigt zich heel moeilijk aan: we missen maar liefst 5 basisspelers (3 door kwetsures, 2 door schorsing): hierbij de C1 topschutter Arnar Kone...
Dinsdag spelen we thuis tegen Boca Juniors. Hopelijk krijgen we geen extra blessures erbij de volgende dagen...
Volgende week ziet er heel moeilijk uit. Met een 6 op 12 zouden we uiterst tevreden zijn.
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
The future is everything!
-
Daan.//
a nee hematt wrote:Ik wil die spits die daar links ligt wel van je kopen, hoeveel vraag je?Daan.// wrote:
Een exclusieve blik op mijn jeugdcentrum
P.S. dat is toch een chiquita hé?
Voor Die LF: dat kan toch wel oplopen tot 4M, moet je zijn mooie gele kleur eens zien
Last edited by Daan.// on Sat Feb 25, 2006 7:21 pm, edited 2 times in total.