Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

lobert
Member of the Soccer Project Association

Post by lobert »

Daan.// wrote:
lobert wrote:
Daan.// wrote:ik ga morgen voor het eerst in mijn carriere 3-4-3 spelen :)
Feli 8)

Ik speel het al sinds jaar en dag. Alhoewel ik heel in het begin 4-3-3 speelde. Dat is nu ook weer mogelijk nu ik 2 goede CB's erbij (beiden zullen 67 gaan halen)
die van mij spelen 68 en 69 en mijn CM's spelen 66 en 63 dusja :) dan weet je het wel he :D
Mijn CM's spelen 69 en 72, dan weet je het ook wel.

Maar m'n CB speelt ook 70 8)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
silverblast

Post by silverblast »

lobert wrote:Mijn CM's spelen 69 en 72, dan weet je het ook wel.

Ik blijf erbij, jij moet minstens in B staan, met zo'n team...
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
lobert

Post by lobert »

silverblast wrote:

Ik denk dat dat binnen 2 seizoenen wel eens zo zou kunnen zijn :D Met zo'n brede, goede kern en zo'n A-elftal :twisted:
LensDreamTeam
Sep

Post by Sep »

lobert wrote:
silverblast wrote:

Ik denk dat dat binnen 2 seizoenen wel eens zo zou kunnen zijn :D Met zo'n brede, goede kern en zo'n A-elftal :twisted:
:P gij moogt da wel zegge maar bij iemand anders zou ik dikke nek zegge :D
Daan.//

Post by Daan.// »

Daan.// wrote:ik ga morgen voor het eerst in mijn carriere 3-4-3 spelen :)
change of plans :)
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
silverblast

Post by silverblast »

lobert wrote:Ik denk dat dat binnen 2 seizoenen wel eens zo zou kunnen zijn :D Met zo'n brede, goede kern en zo'n A-elftal :twisted:
Kraagproblemen? :wink:
Nee, je hebt echt een spetterend elftal, niet normaal. Ik denk dat zelfs The Naked Chef van hetzelfde niveau is, dus jij kan volgens mij gewoon in A meedraaien met die spelers.
(of ben je zo'n slechte manager? :P J/K :wink: )
The Arbiters - F.73

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
lobert

Post by lobert »

silverblast wrote:
lobert wrote:Ik denk dat dat binnen 2 seizoenen wel eens zo zou kunnen zijn :D Met zo'n brede, goede kern en zo'n A-elftal :twisted:
Kraagproblemen? :wink:
Nee, je hebt echt een spetterend elftal, niet normaal. Ik denk dat zelfs The Naked Chef van hetzelfde niveau is, dus jij kan volgens mij gewoon in A meedraaien met die spelers.
(of ben je zo'n slechte manager? :P J/K :wink: )

Absoluut het laatste :P

Transfers he :( Veel gedaan en daardoor telkens uit C gedegradeerd. Maar m'n team is er door de laatste keer wel veel beter van geworden. Ik had veel talenten aangetrokken en ongetrainde spelers en die zijn bijna allemaal 80 % of meer geworden, dus dan wordt het een boost voor m'n team natuurlijk. En goede IO's spelen ook mee. Als je daar goed oplet :)

Het niveau van TheNakedChef heb ik nog net niet, maar het komt in de buurt met 70,19 gem. prestatie nu. En er zit zelfs nog marge in de ervaring van heel veel spelers, dus dat zal zeker toe gaan nemen.

Die reactie deed ik expres omdat ik even wilde opscheppen :P

Maar die RM van jou wil ik nog steeds :twisted:
LensDreamTeam
silverblast

Post by silverblast »

lobert wrote:Absoluut het laatste :P

Transfers he :( Veel gedaan en daardoor telkens uit C gedegradeerd. Maar m'n team is er door de laatste keer wel veel beter van geworden. Ik had veel talenten aangetrokken en ongetrainde spelers en die zijn bijna allemaal 80 % of meer geworden, dus dan wordt het een boost voor m'n team natuurlijk. En goede IO's spelen ook mee. Als je daar goed oplet :)

Het niveau van TheNakedChef heb ik nog net niet, maar het komt in de buurt met 70,19 gem. prestatie nu. En er zit zelfs nog marge in de ervaring van heel veel spelers, dus dat zal zeker toe gaan nemen.

Tjah, dan gebruik je echt wel een tactiek op lange termijn. 5 stappen terug om er 10 vooruit te zetten. :)
En let maar goed op, tegen dat je in A zit heb je minstens het niveau van de top 5 die daar speelt, mede door ervaring. :wink:

En die RM, dat zie je van hier. :P
The Arbiters - F.73

lobert

Post by lobert »

silverblast wrote:
lobert wrote:Absoluut het laatste :P

Tjah, dan gebruik je echt wel een tactiek op lange termijn. 5 stappen terug om er 10 vooruit te zetten. :)
En let maar goed op, tegen dat je in A zit heb je minstens het niveau van de top 5 die daar speelt, mede door ervaring. :wink:

En die RM, dat zie je van hier. :P
Het is een lange termijn tactiek geworden, oorspronkelijk had ik het helemaal niet zo bedacht. Maar toen besefte ik dat ik beter eerst m'n team kon versterken dan meteen vanuit C naar B promoveren, daar zou de concurrentie moordend zijn en dat zou niet vol te houden zijn.

Natuurlijk is een portie geluk ook een vereiste. Dat veel talenten goed uitgroeiden naar minimaal 80 % is ook een beetje geluk, maar dat moet je nog maar wel hebben.

Heel fier ben ik op m'n CF Gomez, zo'n talent heb ik nog nooit gehad :shock: Ook RB Cruz is niet verkeerd, minimaal 80 % maximaal iets van 86 %.

Het wordt dus nog wat.
LensDreamTeam
feyenoordie

Post by feyenoordie »

lobert wrote:
silverblast wrote:

Idd een supergoed team zo blijkt maar dat de manager dus niet deugt door nog steeds in C te hangen :P
silverblast

Post by silverblast »

lobert wrote:Het is een lange termijn tactiek geworden, oorspronkelijk had ik het helemaal niet zo bedacht. Maar toen besefte ik dat ik beter eerst m'n team kon versterken dan meteen vanuit C naar B promoveren, daar zou de concurrentie moordend zijn en dat zou niet vol te houden zijn.

Natuurlijk is een portie geluk ook een vereiste. Dat veel talenten goed uitgroeiden naar minimaal 80 % is ook een beetje geluk, maar dat moet je nog maar wel hebben.

Heel fier ben ik op m'n CF Gomez, zo'n talent heb ik nog nooit gehad :shock: Ook RB Cruz is niet verkeerd, minimaal 80 % maximaal iets van 86 %.

Het wordt dus nog wat.
Uhu, geluk is inderdaad een belangrijke factor in dit spel, zeker op het vlak van talenten. Jij hebt nu wel het nadeel dat een hoop van je speler ferm zullen verouderd zijn vooraleer je in A zit en je dus zowiezo sterk zult moeten verjongen. De vraag is dan of je geluk zal blijven aanhouden. :)
The Arbiters - F.73

lobert

Post by lobert »

silverblast wrote:
lobert wrote:Het is een lange termijn tactiek geworden, oorspronkelijk had ik het helemaal niet zo bedacht. Maar toen besefte ik dat ik beter eerst m'n team kon versterken dan meteen vanuit C naar B promoveren, daar zou de concurrentie moordend zijn en dat zou niet vol te houden zijn.

Het wordt dus nog wat.
Uhu, geluk is inderdaad een belangrijke factor in dit spel, zeker op het vlak van talenten. Jij hebt nu wel het nadeel dat een hoop van je speler ferm zullen verouderd zijn vooraleer je in A zit en je dus zowiezo sterk zult moeten verjongen. De vraag is dan of je geluk zal blijven aanhouden. :)

Dat weet ik ook. Ik ben ook aan het denken hoe ik de verjonging aan zal gaan pakken... Maar dat zal wel lukken denk ik..
LensDreamTeam
sanex

Post by sanex »

FC Wageningen is er niet in geslaagd om de punten te komen halen in het joss-pehestadion.

5-3 werd het in ons voordeel.We deden dus wat we moesten doen.En langzaam maar zeker mogen we stilaan terug omhoog beginnen kijken:

We staan nu 12de(27ptn,evenveel als de 13de) op 3 punten van de 11de en 4 punten van de 10de.Eenmaal we uit de degradatiezone komen kunnen we naar boven kijken want de huidige 10de heeft slechts 9punten minder als de 2de en 3de.
matt

Post by matt »

4-1 gewonnen van Reini 04 en nog steeds een 2e plaats. We voelen wel de hete adem van.... Wattie Walkers in onze rug. Wattie blijkt na een heel zwaar negende seizoen zijn tweede adem te hebben gevonden en stormt nu wel opvallend naar de bovenkant van de competitie.
Hij zit op twee punten van ons, maar de match tegen Wattie volgt nog en wordt ongetwijfeld een van de beslissingen.
feyenoordie

Post by feyenoordie »

Vandaag een verdiende 3-1 overwinning op Nop's Heroes met dank aan de terugkeer van onze topspeler Hendrikx.
De wedstrijd werd al snel beslist na 5 minuten viel de 1e goal al van Camus, nog voor rust stond het 3-0 pas in de 87e minuut deden de Heroes iets terug door via Toure de eer te redden.
Dit is al de 7e overwinning op rij nu, daardoor staan we nog steeds aan kop in de C1 met 3 punten voorsprong op Boca Juniors.
Helaas missen we de komende uitwedstrijd tegen Boca Juniors Hendrikx door een schorsing, een nederlaag wordt verwacht tegen het sterke team van Boca Juniors maar daar kunnen we mee leven :P
Stand:
1 feyenoordie 45
2 Boca Juniors 42
3 FC Brehaza 41
4 fc b rules 40
5 Verbroederi... 39
6 FC Amoebe 38
7 Dillesteam 37
8 Real Madrid111 36
9 Cavaliers FC 31
10 Thor Waters... 28
11 Riviera FC 26