Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

ceucki
Team Manager

Post by ceucki »

vandaag verassend gewonnen tegen Mira (2-1)

wat mij opvalt is dat de stats van mira sterk verminderd zijn tegenover het begin van het seizoen
Image
ImageImageImage
TrAnEcId
Member of the Soccer Project Association

Post by TrAnEcId »

Tats, ik ga je agressie niet afnemen hoor. Je hebt daarin gelijk, en als ik een slechte verliezer ben dan ben je toch maar verkeerd. Ik speelde zelf al met een hoge agressie DACHT ik... maar jij speelde nog 30% hoger, dit heeft tot nadenken gezet en ik trek er mijn conclussies uit. Proficiat met je overwinning. De cijfers tellen...
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
krcgenk

Post by krcgenk »

Guardian wrote:
Tats wrote: kheb The Guardians in de heenronde op dezelfde manier gepakt alsk u heb gepakt. en kvind het zalig
8)

tja als je constant 100% agressie moet spelen om te winnen en daar fier op zijn is dat zwak, zeer zwak ...
Ieder zijn keuze he. Als Tats agressiever wilt spelen, mag hij dat toch gerust. Aan ons om betere spelers te hebben dan hem en door een lagere agressie toch te winnen. Ik heb ervoor gekozen om gewoon goede spelers te kopen, zonder rekening te houden met zijn agressie. En om die schorsingen op te vangen zorg ik ervoor dat mijn A en B-ploeg ongeveer even sterk zijn. Kijk maar naar mijn RM's. Ze halen allebei 71, maar ik heb ze gehouden omdat ze allebei zo agressief zijn. Als ik 1 van de 2 verkocht was ik 35-40M rijker, maar wel serieus verzwakt als mijn A-RM geschorst was.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

krcgenk wrote:
Guardian wrote:
Tats wrote: kheb The Guardians in de heenronde op dezelfde manier gepakt alsk u heb gepakt. en kvind het zalig
8)

tja als je constant 100% agressie moet spelen om te winnen en daar fier op zijn is dat zwak, zeer zwak ...
Ieder zijn keuze he. Als Tats agressiever wilt spelen, mag hij dat toch gerust. Aan ons om betere spelers te hebben dan hem en door een lagere agressie toch te winnen. Ik heb ervoor gekozen om gewoon goede spelers te kopen, zonder rekening te houden met zijn agressie. En om die schorsingen op te vangen zorg ik ervoor dat mijn A en B-ploeg ongeveer even sterk zijn. Kijk maar naar mijn RM's. Ze halen allebei 71, maar ik heb ze gehouden omdat ze allebei zo agressief zijn. Als ik 1 van de 2 verkocht was ik 35-40M rijker, maar wel serieus verzwakt als mijn A-RM geschorst was.
Zelfde bij mijn LM's zelfs... beide 72 BP... Al heb ik wel geluk dat ze beide op non agressief staan ;) maar ik moet genk wel gelijk geven. Vind tats zijn tactiek wel goed...
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup

Raffin

Post by Raffin »

Etentje met de club

Op de vooravond van het bekerduel met stvv4ever heeft manager Raffin zijn volledige ploeg + entourage getrakteerd op een etentje.
Het moraal bij de ploeg zit uitstekend, daar zorgen de uitstekende resultaten voor, manager Raffin is uitermate tevreden en belooft een spetterend feest indien de titel er zou komen, wat een mogelijkheid is.

enkele opmerkingen:

- Daniel Vangeel verlaat wellicht na dit seizoen de club en trekt naar andere oorden voor zijn carrière te besluiten, de 30-jarige LF is één van de belangrijkste pionnen op weg naar de B-divisie geweest, de laatste 2 seizoenen is hij zijn basisplaats kwijtgespeeld aan Touma maar hij is altijd voorstander geweest van de jeugd een kans te geven.

- Yves Magro, één van de grootste talenten ooit gezien door trainer Danté Grosjean wordt gescout door verschillende A ploegen, de 18-jarige RM die mogelijk een grootse toekomst voor zich heeft blijft echter nuchter bij deze zaak, al was daar deze avond niet veel van te merken, morgen om 9 uur valt er wel te trainen, Yveske!

- Arnar Nibombe, onze B-keeper en onze 'Peter Van Santvliet'- van de ploeg is door een frats van respectievelijk Yves Peeters en Theo Fernandez vastgeraakt in de toiletten, na een goed uur werd hij echter bevrijd uit zijn hachelijke situatie, na een dreigtelefoon aan het adres van Yves Peeters, deze grap was alleen maar positief voor de groepsgeest

wie er morgen niet op de trainingen verwacht wordt is Camille Pinxten, hij sukkelt nog altijd met een ontstoken achillespees, onze scout Angelo Claesen is vanaf morgen weer actief, Angelo vierde afgelopen week de geboorte van zijn 7e zoon Klaas, veel succes papa! 11 kinderen begint al te tellen, mogen we straks een nieuwe ploeg verwachten in sp?
Guardian

Post by Guardian »

Vandaag met 4-2 gewonnen van Fc den ast terwijl we meer dan 60min met 10 spelers op het veld stonden

Zeer onverwacht en bijna onverklaarbaar is het puntenverlies van de leider,

ReesingGenk was maarliefst 7 beter op de ratings, had thuisvoordeel, speelde 35% agressiever, was op iedere linie beter en kwam niet verder dan een 2-2 gelijkspel tegen de nummer 10 The worldplayers

Wat ik ook niet begrijp is wrm the wordplayers bijna nooit agressiever speelt als 40%, speelde Ze nu 60-70 % kon ze makkelijk meedraaien met de top 5
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
JOY

Post by JOY »

B3

TOP 3 wint

Lindenhof blijft leider na nipte zege in de topper tegen Leeds United,
beide ploegen hadden dezelfde linieratings,
Leeds speelde iets agressiever,
maar Lindenhof genoot van het thuisvoordeel .

Achtervolger Gendringen had dan het geluk dat het thuisvoordeel niet telde voor FC Italia ,
Italia was 1% beter, speelde aggressiever, maar verloor 0-1

In Beringen zagen 44.749 toeschouwers een 2-0 thuisoverwinning tegen de groene duivels Leuven

En KV Joy wipt over Leeds naar de 4de plaats ,
een spektakel volle wedstrijd tegen de Four-Eight'ers ,
een 1-3 achterstand werd nog een 4-3 eindzege

KRC Pehari heeft de titelstrijd volledig opgegeven ,
een derde opeenvolgende nederlaag , nu 3-1 bij de Zoeloes

De Sweepies wonnen gemakkelijk 0-3 bij laatst geklasseerde Deportivo Kortrijk ,
zo komen ze even uit degradatiegevaar

'Tikkie terug' had minder geluk,
verloor op eigen veld tegen rechstreeks concurent Trenguitos 3-4

De Pekpot won 3-2 tegen RHCP FC maar blijft op de 11 plaats,
en dus nog steeds in de rode zone

1. Lindenhof..............50
2. Gendringen...........49
3. Beringen United.....47
4. KV Joy..................44
5. Leeds United.........42

morgen ...Gendringen - Leeds
verliest Leeds ook deze topwedstrijd,
dan wordt het 0 op 9 tegen de top 3
krcgenk

Post by krcgenk »

2-2 gelijkgespeeld tegen The Worldplayers terwijl ik toch wel iets meer verdiende. En het ergste van al is dan nog die rode kaart. Dan spaar ik speciaal mijne CB zodat die geen schorsing kan oplopen voor morgen tegen TrAnEcIdS. Dus op mijn CM na, kan ik morgen met mijn sterkste ploeg spelen. Hopelijk levert dat ook een overwinning op. Want bij een nederlaag van mij wordt het ongelooflijk spannend en als ik win is de competitie zo goed als gedaan. Een belangrijke dag dus. :)
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

krcgenk wrote:2-2 gelijkgespeeld tegen The Worldplayers terwijl ik toch wel iets meer verdiende. En het ergste van al is dan nog die rode kaart. Dan spaar ik speciaal mijne CB zodat die geen schorsing kan oplopen voor morgen tegen TrAnEcIdS. Dus op mijn CM na, kan ik morgen met mijn sterkste ploeg spelen. Hopelijk levert dat ook een overwinning op. Want bij een nederlaag van mij wordt het ongelooflijk spannend en als ik win is de competitie zo goed als gedaan. Een belangrijke dag dus. :)
Laten we er een evenwichtig gelijkspel van maken makker? ;)

Raffin

Post by Raffin »

2-0 gewonnen tegen Fort Boys Mechelen.. nog steeds 6 ptn voor op nr. 2 en 7 op nr. 3
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

Ik heb zo eens mijn speelschema bekeken en het ziet er eigenlijk niet zo goed uit... We moeten nog tegen alle toppers in B2...

-genk
-mira
-guardians
-theeuwz fc
-fc half life (ook niet te onderschatten: won vandaag tegen FC crisis...)

Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

JOY wrote:B3

TOP 3 wint

Achtervolger Gendringen had dan het geluk dat het thuisvoordeel niet telde voor FC Italia ,

In Beringen zagen 44.749 toeschouwers een 2-0 thuisoverwinning tegen de groene duivels Leuven

Gendringen vind ik echt niet meer normaal. Die hebben zeker al 10 tot 15 punten meer dan ze verdienen. :?

Volgende match wordt niet simpel, ik heb maar 1 degelijk fitte CM. Demets is geschorst, Joly zijn fitness is te laag en Morrisson langdurig geblesseerd. Dus schiet alleen nummer 4 Mbonabucya over. :oops:
Raffin

Post by Raffin »

Dark Tiger wrote:
JOY wrote:B3

TOP 3 wint

Gendringen vind ik echt niet meer normaal. Die hebben zeker al 10 tot 15 punten meer dan ze verdienen. :?

Volgende match wordt niet simpel, ik heb maar 1 degelijk fitte CM. Demets is geschorst, Joly zijn fitness is te laag en Morrisson langdurig geblesseerd. Dus schiet alleen nummer 4 Mbonabucya over. :oops:
tja.. das random
gangstakiller

Post by gangstakiller »

CRISIS BIJ CRISIS

We pakken geen punt meer

Blessures en schorsingenstapelen zich op

Morgen helaas kansloos tegen Mira

Sorry mannen.... :cry:
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

da meende nie :(

Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”