ik zou 4-4-2 spelen morgen en de boel vanachter toegooien

en tranEcids ik zou ma oppassen, ik heb je bijna ingehaald

Moderator: Moderator
I know i know :pGuardian wrote:inderdaad je hebt geen RF meer![]()
TrAnEcId wrote:I know i know :pGuardian wrote:inderdaad je hebt geen RF meer![]()
Hoop dat crisis iets vind om toch nog gelijk te spelen
En bij Tranecids zijn maandag 4 spelers geschorst. Hij heeft vandaag goed gegokt door een hogere agressie in te stellen en dus met 2-0 gewonnen van mij.Herr_Theuwis wrote:0-5 tegen een FC Team gewonnen, veel belangrijker echter: geen blessures en schorsingen. Tranceid, u weze alvast gewaarschuwd![]()
Tot Maandag![]()
Herr_Theuwis wrote:0-5 tegen een FC Team gewonnen, veel belangrijker echter: geen blessures en schorsingen. Tranceid, u weze alvast gewaarschuwd![]()
Tot Maandag![]()
hahaGuardian wrote:Tats wrote: kheb The Guardians in de heenronde op dezelfde manier gepakt alsk u heb gepakt. en kvind het zalig
![]()
tja als je constant 100% agressie moet spelen om te winnen en daar fier op zijn is dat zwak, zeer zwak ...
maar lach maar we zullen wel zien wie er vrijdag lacht
maarja daar durf em geen 100% te spelen ...
Tats, zonder die rode kaart van hem was je zo verloren. Tel misschien is je ratings van je spelers op? dan besef je ook wel dat het maar een halve haha is hoorTats wrote:hahaGuardian wrote:Tats wrote: kheb The Guardians in de heenronde op dezelfde manier gepakt alsk u heb gepakt. en kvind het zalig
![]()
tja als je constant 100% agressie moet spelen om te winnen en daar fier op zijn is dat zwak, zeer zwak ...
maar lach maar we zullen wel zien wie er vrijdag lacht
maarja daar durf em geen 100% te spelen ...
(dit moest ik toch ff kwijt na die 1-0 overwinning)
dat ga je pas de laatste wedstrijd weten , denk ikDark Tiger wrote:Als ik niet kampioen speel,![]()
denk je soms dat Lindenhof vrijdag zou verliezenDark Tiger wrote:
Als ik komende vrijdag eerste zou staan,
je kan je ploeg toch voor héél het seizoen al opstellen ,Dark Tiger wrote:
die assistent maakt vaak domme keuzes.