Divisie E
Moderator: Moderator
Ik misschien wel, vandaag met 0-2 verloren tegen de 6de (ik sta 10de) en m'n dichtste achtervolger is gewonnen tegen de 15de, met 1-2 dacht ik... Ik sta nog altijd 5 puntjes op hem voor maar toch, het kan snel gaan e, aangezien ik nog tegen hem moet en z'n team toch wel veel versterkt iszidaninho wrote:goed dat er niemand degradeert![]()
het siezoen kon al niet meer stuk, nu is het gewon master
me toekomstige aanvoerder is opgestaan![]()
2e plaats![]()
aantal talentjes

Zitten er 3 FCteams in uw divisieArwilco wrote:2-0 gewonnen tegen het team dat juist achter mij staat...
moet ook nog 3x tegen een FCteam dus dat zit goed! Ik hoop van nog enkele plaatsen te stijgen.

@ Visserke: proficiat e

Die 3 FCteams zullen er volgend seizoen ook wel uit zijn want ze staan alledrie in de degradatiezone.JaPpEzZz wrote:Zitten er 3 FCteams in uw divisieArwilco wrote:2-0 gewonnen tegen het team dat juist achter mij staat...
moet ook nog 3x tegen een FCteam dus dat zit goed! Ik hoop van nog enkele plaatsen te stijgen.![]()
Bij mij maar 1tje
En daar moe ik nog tegen spelen
![]()
pff heb ik geluk dat ik in een gemakkelijke reeks zitlexazz wrote:2-1 verlies tegen de koploper, maandag tegen de nr.2 het zit er naar uit dat degradatie een feit is

Tuurlijk wél!lexazz wrote:denken jullie dat ik het nog kan halen om boven de cruciale grens te blijven?
Je staat maar 3 punten achter op die voor je! Er zijn nog 7 matchen hee, dat moet écht wel kunnen!!
Zelf vandaag een nieuwe opstelling uitgeprobeerd: 5-3-2, lange bal.
En kijk eens aan: GP totaal 121 en 2-0 gewonnen.
We blijven op de 2e plaats, op 2 punten van de 1e, en 9 punten voor op de 3e!
Fc Pee olé olé
-----------------------
S7: startseason: 6 in G.624
S8: 1 in G.624
S9: 1 in F.208
S10: 3 in E.70
S11: 3 in E.70
S12: 1 in E.70
S13: 2 in D.24
S14: ? in C.8
-----------------------
S7: startseason: 6 in G.624
S8: 1 in G.624
S9: 1 in F.208
S10: 3 in E.70
S11: 3 in E.70
S12: 1 in E.70
S13: 2 in D.24
S14: ? in C.8
5-3 gewonnen, sta nu 6de

Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Yup, inderdaad, vroeger speelde ik ook Vr wedstrijdjes met m'n A-kern maar dat doe ik nu ook niet meer (tenzij in een VrB) en kspeel ook x agressiever dan vroeger, 10% hoger, bij een belangrijke match misschien zelfs 20 hoger, dan 100%-strengheid scheidsvisserke wrote:Blijven ervoor gaan tot de laatste speeldag.lexazz wrote:hebk dus ook last vanik moet tegen redelijke toppers