Divisie G
Moderator: Moderator
-
- Team Board Member
-
- Member of the Soccer Project Association
-
ja nee het hangt er vanaf he... kun je hem gerust missen in G dan kan je overwegen om hem te verkopen en met dat geld enkele spelers te kopen die wat zwakker zijn dan die hele goeie die je verkoopt maar beter zijn dan de rest van je spelers. Of je houd die goede als sterspeler van je team.
Er zijn mensen die constant spelers willen verkopen en er zijn managers die nooit verkopen (zoals ik heel zelden maar een spelertje verkoop)
Er zijn mensen die constant spelers willen verkopen en er zijn managers die nooit verkopen (zoals ik heel zelden maar een spelertje verkoop)

KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
Als je het geluk hebt een toppertje te krijgen, zou ik em houden als je kans maakt op snelle promotie naar F.
Maar zoals Mystical zegt, jij bent de manager en je moet kiezen.
Maar zoals Mystical zegt, jij bent de manager en je moet kiezen.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
ja het is waar je mag kiezen,jij bent de manager net zoals mysticalguard verkoop ik niet veel goeie spelers.Er heeft 1 een onderling bod gedaan op een speler van mij voor 20 miljoen,maar ik houd hem liever(lievelingsspeler)
Proud manager of new team "Mansjester United"
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145
*You'll never walk alone*
*23
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145
*You'll never walk alone*
*23
-
lol20M dan zou ik wel weten wat te doen.jassie wrote:ja het is waar je mag kiezen,jij bent de manager net zoals mysticalguard verkoop ik niet veel goeie spelers.Er heeft 1 een onderling bod gedaan op een speler van mij voor 20 miljoen,maar ik houd hem liever(lievelingsspeler)
Ik ben van mening dat het in G geen verschil uitmaakt of je met een 80%er of een 87%er speelt. De tegenstanders zijn (99.99%) toch zo zwak dat die paar punten in prestatie meer niets uitmaken
-
- Team President
-
- Team Board Member
-
is logisch ook, is accountsitting en word in veel spellen met ban bestraft. Je kan raad geven en achteraf opstellingen bespreken ofwel via email of msn of dergelijke zijn geplande opstelling bespreken... maar in elkanders account inloggen is het dus wel zelf zoeken.drankduivel wrote:nja kben blijkbaar geband
omdak manager da maat wa op weg hielp
en af toe zijn opstellingen checkte 2 à 3 keer
nja mensen have fun , want mij ziet ge ier nie meer
grtz

KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)