A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
vandaag 4-3 gewonnen van de leider, en daarmee opgeklommen naar de 7de plaats, 15ptn los van de degradatieplaatsen.
Behoud is dus redelijk verzekerd, zou'k zo zeggen. Nog 2 matchen da verschil aanhouden en 't is binnen.
En daar ben ik dus ferm content mee hé. Temeer omdat er verschillende managers ('k noem geen namen) vorig seizoen hadden gezegd, da'k me mijn ploeg direct terug naar E zou zakken.
Awel, gasten, nèm sé !!
Quansey wrote:vandaag 4-3 gewonnen van de leider, en daarmee opgeklommen naar de 7de plaats, 15ptn los van de degradatieplaatsen.
Behoud is dus redelijk verzekerd, zou'k zo zeggen. Nog 2 matchen da verschil aanhouden en 't is binnen.
En daar ben ik dus ferm content mee hé. Temeer omdat er verschillende managers ('k noem geen namen) vorig seizoen hadden gezegd, da'k me mijn ploeg direct terug naar E zou zakken.
Awel, gasten, nèm sé !!
Deze wedstrijd bewijst hoeveel invloed agressie heeft : (TS was bij mij 96 %, bij Silverblast 100 %, dus weinig verschil)
ManagerClubTactiekWedstrijdHelpUitloggenVerslag van de wedstrijd LensDreamTeam - The Arbiters (0 - 0)
Type Vriendschappelijk
Datum zaterdag 4 maart 2006 (14:06 CET)
Stadion DreamTeamArena
LensDreamTeam 0 - 0 The Arbiters
3 - 4 - 3 Formation 3 - 4 - 3
Kick and rush Tactics Kick and rush
80% Style 70%
5% Agression 35%
41% Defence 41%
42% Midfield 42%
44% Attack 44%
LensDreamTeam
GK Kris Englebert Meespelen 71
LB Kevin Tumilovich (C) Normaal 69
CB Eric Haraldsen Normaal 69
RB Eric Guerk Spelopbouw 69
LM Ivan Aluspah Passen 68
CM Fabrice Verschuere Passen 69
CM Bertrand Nikolovski Normaal 72
RM Fabian 'jeugdtallent' Zane Passen 70
LF Giovanne Vandooren Vrije rol 69
CF Anouar Deschacht Eigen kans gaan 71
RF Christophe Vandenbergh Vrije rol 70
The Arbiters
GK Karel 'Cortana' Ceh Meespelen 67
LB David 'Brute' Vrancken Normaal 31' 67
CB Nordin 'Wraith' Peytier Spelopbouw 67
RB Harald 'Hunter' Ceh Normaal 12' 67
LM Kris 'Covenant' Van Imschoot Flankenspel 68
CM Marco 'Master Chief' Demets (C) Passen 69
CM Pär 'Plasma Sword' Nkoy Passen 66
RM Geir 'Ghost' Dosunmu Flankenspel 71
LF Stefan 'Spectre' Bourdon Vrije rol 26' 66
CF Daniël 'Drone' Wils Targetman 69
RF Olivier 'Oracle' Ciani Normaal 85' 69
Totaal 21 prestatiepunten meer. Is bijna 2 per positie
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
strijd voor de titel ligt weer volledig open in D21
KFC heidesport verliest van RC dungeon
en jumptown wint met forfait
heidesport zen enige RF is geschorst voor drie dagen, en moet toch wel tegen 2 vrij zware tegenstanders
ik moet morgen tegen het nummer drie van de competitie als ik win sta ik 9 ptn op de nummer drie voor en 2ptn achter de (gehandicapte)nummer 1
als alles dan volgens plan gaat hop ik tegen vrijdag op nummer 1 te staan
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
@ Lobert ik vind het toch maar gezegd dat je het teveel op grote invloed aggressie wilt sluiten:
1) Hij speelt met meer agressie
2) Hij heeft een hogere TS (niet veel maar het is dat beetje extra)
3) Hij speelt een beetje defensiever van stijl
Dit met het enige verschil dat jij 21 prestatiepunten meer hebt vind ik niet dat die 21 prestatiepunten het spel in jouw voordeel hadden moeten beslissen.
En dan vergeet je de randomfactor ook nog eens
Ik vind het een terechte uitslag.... en 1-0/2-0 of 0-1/0-2 had ik ook nog terechte uitslagen gevonden hoor
KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
mysticalguard wrote:@ Lobert ik vind het toch maar gezegd dat je het teveel op grote invloed aggressie wilt sluiten:
1) Hij speelt met meer agressie
2) Hij heeft een hogere TS (niet veel maar het is dat beetje extra)
3) Hij speelt een beetje defensiever van stijl
Dit met het enige verschil dat jij 21 prestatiepunten meer hebt vind ik niet dat die 21 prestatiepunten het spel in jouw voordeel hadden moeten beslissen.
En dan vergeet je de randomfactor ook nog eens
Ik vind het een terechte uitslag.... en 1-0/2-0 of 0-1/0-2 had ik ook nog terechte uitslagen gevonden hoor
Ik wilde alleen de agressie aangeven!!! Thuisvoordeel weegt zwaar en random is niet echt meeberekend in linieratings, alleen in uitslagen. Dus agressie heeft wel degelijk veel invloed.
Maar het ging mij er helemaal niet om aan te geven dat het een overwinning voor mij had moeten worden he!
LensDreamTeam
4-2 gewonnen in de competitie, nog maar 6 wedstrijden met 11 punten voorsprong... Moet te doen zijn.
Morgen de 'topper' tegen de nummer 2, Bucovina Costica.. We missen 2 basisspelers, dus blijven hopen dat we de overwinning binnen kunnen slepen, alhoewel een verlies ook niet al te erg zou zijn..
LensDreamTeam