Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Daan.//
Member of the Soccer Project Association

Post by Daan.// »

lobert wrote:It's a pity :o

Kunnen jullie misschien de gem. prestatie van jullie A-team hier posten? Even meten (ik zit in D)

gem. bp A-team : 70,19
man man man, je overdrijft een beetje in het opscheppen hoor :)
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
Tats

Post by Tats »

ik ben het seizoen met een vrij lage TS begonnen en dus met veel nederlagen ook.
Met bijna 90% TS gaat het in de terugronde iets beter, toch boven de degradatie zone ipv erin zoals voorheen.

Morgen tegen Mira, met 2 Aspeler schorsingen
Donderdag een belangrijke match tegen genkboys
Vrijdag iets rustigeraan tegen RacingFC
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

Kunnen jullie misschien de gem. prestatie van jullie A-team hier posten? Even meten (ik zit in D)

leeftijden? En voor zo ver dat ik weet zitten wij in B... en jij nog in D, kom naar B, tel dan opnieuw want tegen dan heb je een paar dertigers... En kijk ook is naar je ploeg in de breedte? Ok je A ploeg mag dan wel lekker zijn, maar je B ploeg moet er ook staan...
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

gangstakiller wrote:Vorm : LLLLL

Meer hoef ik hier niet aan toe te voegen :oops:
degradatie plekken in zicht? :shock: :shock: :shock: :shock:
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup

krcgenk

Post by krcgenk »

TrAnEcId wrote:

leeftijden? En voor zo ver dat ik weet zitten wij in B... en jij nog in D, kom naar B, tel dan opnieuw want tegen dan heb je een paar dertigers... En kijk ook is naar je ploeg in de breedte? Ok je A ploeg mag dan wel lekker zijn, maar je B ploeg moet er ook staan...
Ik zou dan toch maar is naar zijn ploeg gaan kijken. Zijn middenveld is wel oud, maar de rest is 25 of jonger. En zijn B-ploeg lijkt me ook helemaal niet slecht. Ik ben er zeker van dat je daarmee in B meedoet voor de top-5 binnen 2 seizoenen.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

Sorry, ma kunt dat ook op andere manier zeggen. Ben niet de enigste die dit vind, kijk naar boven daarvoor... Vele managers hebben het genegeerd, maja, deze keer kan ik het niet zeker? :?

Kunt ook zo zeggen: Beste B managers, ik zou graag even vergelijken hoe het met men A ploeg staat in vergelijking met die van jullie? ik zit momenteel 70 , zoveel BP, zou normaal geen probleem moeten zijn om normaal in A zelfs te geraken? of wel?

Ik weet het, misschien zwaar overdreven. Ma lobert zit nog altijd in D... Sorry voor het zo cru te zeggen, ma vond het echt pretentie. Persoonlijke mening dan?
Last edited by TrAnEcId on Mon Mar 06, 2006 7:27 pm, edited 1 time in total.

krcgenk

Post by krcgenk »

TrAnEcId wrote:Btw grof geteld, zijn beste 11 spelers= 8 met 25 +... als leeftijd?

Bedoel, tel dat naar B en je zit met oude rotten. Ik heb nu als hoogste 27 jaar maar ik zit al in B... Toen ik in D zat was iedereen dan 25 en jonger. Blijft verschilleke é..
Hij kan nog altijd verjongen he. ;) Ik heb ook niet meteen de jongste ploeg van de reeks denk ik. Vooral mijn CM's zijn oud en moeten dringend vervangen worden, maar dat is niet zo simpel. Jonge speler kopen die even veel halen zijn (voor mij) onbetaalbaar en jonge spelers kopen duurt een tijd.

Maar ik vond er in elk geval niet veel degoutant aan. Zo heb ik het toch niet opgevat. Mij leek het eerder om te kijken wat andere B-ploegen haalden.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

krcgenk wrote:
TrAnEcId wrote:Btw grof geteld, zijn beste 11 spelers= 8 met 25 +... als leeftijd?

Bedoel, tel dat naar B en je zit met oude rotten. Ik heb nu als hoogste 27 jaar maar ik zit al in B... Toen ik in D zat was iedereen dan 25 en jonger. Blijft verschilleke é..
Hij kan nog altijd verjongen he. ;) Ik heb ook niet meteen de jongste ploeg van de reeks denk ik. Vooral mijn CM's zijn oud en moeten dringend vervangen worden, maar dat is niet zo simpel. Jonge speler kopen die even veel halen zijn (voor mij) onbetaalbaar en jonge spelers kopen duurt een tijd.

Maar ik vond er in elk geval niet veel degoutant aan. Zo heb ik het toch niet opgevat. Mij leek het eerder om te kijken wat andere B-ploegen haalden.
Mijn reactie op deze post staat boven deze post... Strange, wss zal genk ff hebben ingetrokke, en dan terug hebbe gezet ofzo? :?

krcgenk

Post by krcgenk »

TrAnEcId wrote:
krcgenk wrote:

Mijn reactie op deze post staat boven deze post... Strange, wss zal genk ff hebben ingetrokke, en dan terug hebbe gezet ofzo? :?
Ik heb er niks mee te maken. :) Ik denk dat je gewoon op 'Wijzig' hebt geklikt in plaats van op 'quote'.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

krcgenk wrote:
TrAnEcId wrote:
krcgenk wrote: Hij kan nog altijd verjongen he. ;) Ik heb ook niet meteen de jongste ploeg van de reeks denk ik. Vooral mijn CM's zijn oud en moeten dringend vervangen worden, maar dat is niet zo simpel. Jonge speler kopen die even veel halen zijn (voor mij) onbetaalbaar en jonge spelers kopen duurt een tijd.

Ik heb er niks mee te maken. :) Ik denk dat je gewoon op 'Wijzig' hebt geklikt in plaats van op 'quote'.
Betwijfel ik ten sterkste... maarja, zand erover zeker :s Wel spijtig want stonden veel argumenten in... :?

lobert

Post by lobert »

Kom op man.. Overdrijf het niet zo.. Ik ben gewoon benieuwd.. En trouwens, ik speel los kampioen dus verjongen kan makkelijk..

Tnx Krc trouwens.

M'n B-ploeg is nog zeer jong en ik heb inderdaad veel spelers ouder dan 25.. Maar ik heb genoeg materiaal om te verkopen en zo te verjongen.. Factor geluk met transfers speelt ook mee he! Ik heb dit niet zomaar gekocht he, vind je het gek dat ik er trots op ben?

En ik ben echt niet alleen maar met dit bezig hoor, ik ben serieus deals aan het maken en tegen het eind van volgend seizoen is m'n ploeg onder de 25 jaar gem. normaal gesproken.. :)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
lobert

Post by lobert »

En dat gemiddelde is natuurlijk leuk, maar zonder goede resultaten ben je er niks mee, in C zal ik ook gewoon voor m'n punten moeten knokken!
LensDreamTeam
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

lobert wrote:Kom op man.. Overdrijf het niet zo.. Ik ben gewoon benieuwd.. En trouwens, ik speel los kampioen dus verjongen kan makkelijk..

Tnx Krc trouwens.

M'n B-ploeg is nog zeer jong en ik heb inderdaad veel spelers ouder dan 25.. Maar ik heb genoeg materiaal om te verkopen en zo te verjongen.. Factor geluk met transfers speelt ook mee he! Ik heb dit niet zomaar gekocht he, vind je het gek dat ik er trots op ben?

En ik ben echt niet alleen maar met dit bezig hoor, ik ben serieus deals aan het maken en tegen het eind van volgend seizoen is m'n ploeg onder de 25 jaar gem. normaal gesproken.. :)

Njah, kom maar in B met een TS van 0%? dan eindig je zoals ik 11 - 12 de plek, waar je zoiezo niets mee bent want dan verspil je een jaar in C en veroudert je ploeg weer een jaar. En hoe bedoel je met? verjongen is makkelijk? Moet je me toch is tonen. Als je 8 van je 11 spelers wilt verjongen. Dan mag je toch wel lekker veel cash geld hebben staan hoor...

Factor geluk in transfers moet je altijd hebben. Maar feit is, niet altijd geluk. Want een ploeg van jouw caliber moet je ook altijd kunnen onderhandelen hé. Al weet ik wel niet of je veel geluk had met jeugdspelers en stuff..

En ik wil je graag zien volgend seizoen. Ik zweer het je, met lage TS ben je in de hogere regionen niets. Je BP mag echt 40 hoger liggen, als die kerel 100% Ts heeft, jij 0 - 20 %... ben je echt 'gescheten'...

En sorry maar vond je post niet gepast, ben niet de enigste die dit vond. Dus denk niet dat ik alleen ben om dit te zeggen. Ik zou zeggen, kom in B. Maak iedereen in met een top ploeg die gemiddeld onder de 25 ligt, maar dan heb ik het wel over A ploeg... niet over algemeen, want algemeen zit ik dan op 20 - 21 jaar denkik...

Hoop voor jou dat het je lukt, maar ik waarschuw je, vergeet combinatie transfers / teamspirit niet...

TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

Nog iets, ik ben niet echt voor een wacht maar, pas maar op binnen zoveel seizoenen techniek. Ik heb dit ook niet gedaan toen ik in E zat, best gewoon keihard bewijzen als je in B / A zit dat je het kan... Want er zijn zovelen die zeggen dat ze ooit in B / A zullen zitten, maar hoeveel geraken er? weinig, want plaatsen zijn beperkt ;)

(Zeg nu hier wel niet mee dat jij er niet geraakt hé, want jij geraakt makkelijk in B (wel met +50% TS dan))

lobert

Post by lobert »

TS ga ik zeker niet verspillen!!! Verjongen = makkelijk bedoelde ik met dat ik m'n TS redelijk kan laten zakken en toch genoeg wedstrijden winnen om subtop te spelen.. 1 speler per keer verkopen en versterking goedkoop proberen te vinden!!!

Ik heb nu geluk gehad met talenten die bijna allen 82 % of meer werden!!! Jeugdspelers zeer weinig geluk, alleen RB Hagman..

Dus m'n team is natuurlijk voor verbetering vatbaar maar dat zie ik zelf ook in.. Ik ga serieus proberen te verjongen.. Maar stap voor stap.
LensDreamTeam
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”