man man man, je overdrijft een beetje in het opscheppen hoorlobert wrote:It's a pity
Kunnen jullie misschien de gem. prestatie van jullie A-team hier posten? Even meten (ik zit in D)
gem. bp A-team : 70,19

Moderator: Moderator
leeftijden? En voor zo ver dat ik weet zitten wij in B... en jij nog in D, kom naar B, tel dan opnieuw want tegen dan heb je een paar dertigers... En kijk ook is naar je ploeg in de breedte? Ok je A ploeg mag dan wel lekker zijn, maar je B ploeg moet er ook staan...lobert wrote:It's a pity
Kunnen jullie misschien de gem. prestatie van jullie A-team hier posten? Even meten (ik zit in D)
Ik zou dan toch maar is naar zijn ploeg gaan kijken. Zijn middenveld is wel oud, maar de rest is 25 of jonger. En zijn B-ploeg lijkt me ook helemaal niet slecht. Ik ben er zeker van dat je daarmee in B meedoet voor de top-5 binnen 2 seizoenen.TrAnEcId wrote:leeftijden? En voor zo ver dat ik weet zitten wij in B... en jij nog in D, kom naar B, tel dan opnieuw want tegen dan heb je een paar dertigers... En kijk ook is naar je ploeg in de breedte? Ok je A ploeg mag dan wel lekker zijn, maar je B ploeg moet er ook staan...lobert wrote:It's a pity
Sorry, ma kunt dat ook op andere manier zeggen. Ben niet de enigste die dit vind, kijk naar boven daarvoor... Vele managers hebben het genegeerd, maja, deze keer kan ik het niet zeker?lobert wrote:It's a pity
Hij kan nog altijd verjongen he.TrAnEcId wrote:Btw grof geteld, zijn beste 11 spelers= 8 met 25 +... als leeftijd?
Bedoel, tel dat naar B en je zit met oude rotten. Ik heb nu als hoogste 27 jaar maar ik zit al in B... Toen ik in D zat was iedereen dan 25 en jonger. Blijft verschilleke é..
Mijn reactie op deze post staat boven deze post... Strange, wss zal genk ff hebben ingetrokke, en dan terug hebbe gezet ofzo?krcgenk wrote:Hij kan nog altijd verjongen he.TrAnEcId wrote:Btw grof geteld, zijn beste 11 spelers= 8 met 25 +... als leeftijd?
Bedoel, tel dat naar B en je zit met oude rotten. Ik heb nu als hoogste 27 jaar maar ik zit al in B... Toen ik in D zat was iedereen dan 25 en jonger. Blijft verschilleke é..Ik heb ook niet meteen de jongste ploeg van de reeks denk ik. Vooral mijn CM's zijn oud en moeten dringend vervangen worden, maar dat is niet zo simpel. Jonge speler kopen die even veel halen zijn (voor mij) onbetaalbaar en jonge spelers kopen duurt een tijd.
Maar ik vond er in elk geval niet veel degoutant aan. Zo heb ik het toch niet opgevat. Mij leek het eerder om te kijken wat andere B-ploegen haalden.
Ik heb er niks mee te maken.TrAnEcId wrote:Mijn reactie op deze post staat boven deze post... Strange, wss zal genk ff hebben ingetrokke, en dan terug hebbe gezet ofzo?krcgenk wrote:Hij kan nog altijd verjongen he.TrAnEcId wrote:Btw grof geteld, zijn beste 11 spelers= 8 met 25 +... als leeftijd?
Bedoel, tel dat naar B en je zit met oude rotten. Ik heb nu als hoogste 27 jaar maar ik zit al in B... Toen ik in D zat was iedereen dan 25 en jonger. Blijft verschilleke é..Ik heb ook niet meteen de jongste ploeg van de reeks denk ik. Vooral mijn CM's zijn oud en moeten dringend vervangen worden, maar dat is niet zo simpel. Jonge speler kopen die even veel halen zijn (voor mij) onbetaalbaar en jonge spelers kopen duurt een tijd.
Maar ik vond er in elk geval niet veel degoutant aan. Zo heb ik het toch niet opgevat. Mij leek het eerder om te kijken wat andere B-ploegen haalden.
Betwijfel ik ten sterkste... maarja, zand erover zeker :s Wel spijtig want stonden veel argumenten in...krcgenk wrote:Ik heb er niks mee te maken.TrAnEcId wrote:Mijn reactie op deze post staat boven deze post... Strange, wss zal genk ff hebben ingetrokke, en dan terug hebbe gezet ofzo?krcgenk wrote: Hij kan nog altijd verjongen he.Ik heb ook niet meteen de jongste ploeg van de reeks denk ik. Vooral mijn CM's zijn oud en moeten dringend vervangen worden, maar dat is niet zo simpel. Jonge speler kopen die even veel halen zijn (voor mij) onbetaalbaar en jonge spelers kopen duurt een tijd.
Maar ik vond er in elk geval niet veel degoutant aan. Zo heb ik het toch niet opgevat. Mij leek het eerder om te kijken wat andere B-ploegen haalden.Ik denk dat je gewoon op 'Wijzig' hebt geklikt in plaats van op 'quote'.
lobert wrote:Kom op man.. Overdrijf het niet zo.. Ik ben gewoon benieuwd.. En trouwens, ik speel los kampioen dus verjongen kan makkelijk..
Tnx Krc trouwens.
M'n B-ploeg is nog zeer jong en ik heb inderdaad veel spelers ouder dan 25.. Maar ik heb genoeg materiaal om te verkopen en zo te verjongen.. Factor geluk met transfers speelt ook mee he! Ik heb dit niet zomaar gekocht he, vind je het gek dat ik er trots op ben?
En ik ben echt niet alleen maar met dit bezig hoor, ik ben serieus deals aan het maken en tegen het eind van volgend seizoen is m'n ploeg onder de 25 jaar gem. normaal gesproken..