Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

sanex
Member of the Soccer Project Association

Post by sanex »

Ally wrote:
sanex wrote:Ja mensen,voor mij zit m'n avontuur in C er zo goed als op.Vandaag 3-4 verloren in eigen huis tegen Dream United.

Hierdoor kom ik al op 9 punten van de 10de en er zijn maar 12 punten meer te verdienen dus is degradatie zo goed al een feit teznij ik plots nog zou gaan winnen tegen drambuie en club brugge rulez.
kom op sanex niet de moed laten zakken. tegen eisden en luchtbalboys is 6 punten club brugge rulez gaat de komende 2 duels geen punten pakken...dan is het verschil slechts nog 1 punt en dan kun je hem in een rechtsreeks duel pakken!
da recjtstreeks duel is wel uit he
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

ja gewoon volle bak 100 procent agressie en hopen en bidden dat je de scheids mee hebt :D
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
feyenoordie

Post by feyenoordie »

elsiablo wrote:
feyenoordie wrote:Pardon :roll: Ten 1e heb ik zeker verdiend gewonnen want ik was gewoon beter en dat in uitwedstrijd, ik haalde maar liefst 135% (uit) terwijl ik 2 spelers misten. fc b rules kreeg rode kaart maar die was zeker verdiend want hij speelde met een te hoge agressie. Zijn gemiddelde prestatie was 66,9 die van mij was 68. Kortom ik heb zeker verdiend gewonnen :?
Ten 2e durf ik voor 100% zeker te zeggen dat mijn A-team de laagste agressie heeft. Vandaag was die maar 21.9% gemiddeld van de 11 basisspelers :!:
Kortom ik begrijp je rare reactie niet :?
PS: Ik kan me herinneren dat jij maandag ( echt) onverdiend gelijkspeelde. en zo vaak heb ik random niet mee hoor :wink:

Buiten dit, vandaag dus mooi ( verdiend :roll: ) gewonnen tegen fc b rules met 1-2. Hierdoor blijf ik 1e staan en doordat Boca Juniors punten liet liggen tegen een Nederlander :wink: zakt hij wat naar beneden, helaas want na al die seizoenen in C1 gun ik hem het zeker.
Helaas moet ik morgen thuis tegen RealMadrid111 2 spelers missen door schorsing en 1 door blessure we zullen zien wat het wordt.
Als je de ratings bekijkt:
Verdediging: 44 vs 45
Middenveld: 39 vs 44
Aanval: 49 vs 46
zie je dat de rode kaart op het middenveld me genekt heeft. Verdedigend en zeker aanvallend lag ik niet onder. Moest mijn beste middenvelder geen rode kaart gekregen hebben, ging ik ook op middenveld mee kunnen spelen. En met een scheids van 20% is een agressie van 80% volgens mij geen te hoge agressie.

Nu, ik geef grif toe dat je individueel betere spelers hebt dan ik. Zo kan je je overwinning verdiend noemen, maar als ploeg moet ik in een thuiswedstrijd niet onderdoen.

Deze nederlaag smaakt toch weer bijzonder bitter. De agressierandom heeft dit seizoen beetje te veel tegen me gewerkt.

Na veel tobben en draaien hebben we beslist na volgend seizoen met soccerproject te stoppen. Aantal factoren hebben beslissing geforceerd (agressierandom, verveling, ...). Volgend seizoen zal ik nog es alles op alles zetten om titel te pakken (al tweemaal als tweede gepromoveerd, maar nog nooit titel gepakt) om zo in schoonheid te eindigen. Misschien beginnen we in verre toekomst daarna terug opnieuw in lagere reeks, moest het te veel kriebelen.

Greetz,

elsiablo, manager of fc b rules.
De rode kaart viel in 2 helft waardoor de invloed nog zal hebben meegevallen. Zonder die rode kaart had je waarschijnlijk gelijkgespeeld maar ik denk toch geen winst gehaald. Jij had thuisvoordeel ik kwaliteit.
Die speler van jou die een rode kaart kreeg had ook een zeer hoge agressie dus ik vind het echt niet vreemd dat hij van veld moest.
En je bent niet enige die baald van de kaartrandom :wink:
Wel jammer dat je ermee stopt ik hoop voor je dat je volgond seizoen kampioen wordt.

Toch heb je geluk met de rode kaart van fc b rules.
Heeft hij die niet, win je niet.
Op dezelfde manier won je ook al bij FC Amoebe.
Op verplaatsing dergelijke matchen winnen, levert serieuze bonuspunten op. Maar nogmaals, ik gun het je wel.

Ik haal in dezelfde 2 matchen thuis 1/6, terwijl jij uit 6/6 haalt.
Ik vind het geen geluk, 80% agressie spelen 20% scheids + nog 82% speler, denk dat dit normaal is en geen 'kaartrandom'. Idd tegen FC Amoebe heb ik ook gezegd dat was een onverdiende overwinning maar als ik vandaag zag blijf ik erbij dat het een mooie overwinning was en verdiend, het is ook een kracht om een team te hebben met spelers met allemaal lage agressie, begrijp dus suwieso niet hoe je erbij komt dat ik een van de meest agressieve teams heb.

Als je op verplaatsing wedstrijden wint omdat je beter bent vind ik dat niet raar, en noem jij nog maar eens een wedstrijd dit seizoen zoals tegen Amoebe, ik vind hem niet, dat ik het geluk van een kampioen heb vind ik reuze meevallen, heb dit seizoen meer pech dan geluk maar dat was vooral 1e seizoenshelft.
Jammer dat jij in die 2 wedstrijden maar 1 punt haalden maar dat was toch verdiend ofniet?

Maar jij je eigen mening ik m'n eigen mening....
silverblast

Post by silverblast »

http://www.soccerproject.com/game_repor ... ID=1429408

Arrgh om je haren uit het hoofd te trekken, ik loop weer 2 punten mis... :(
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Isis

Post by Isis »

Hoevi, de Ollanders hebben gewonnen 8)
Ik zal moeten onder ogen zien dat het niet voor deze keer is :wink:
Hoevi

Post by Hoevi »

Isis wrote:Hoevi, de Ollanders hebben gewonnen 8)
en badbuffalo en ik krijgen een biertje van je bij de volgende meeting :D
feyenoordie

Post by feyenoordie »

Isis wrote:Hoevi, de Ollanders hebben gewonnen 8)
Lol nummer 1 en 2 zijn Nederlanders op moment :P
Vandaag 3-2 gewonnen thuis tegen RealMadrid111 vantevoren werd er wel gevrees voor deze wedstrijd omdat het team dat vandaag zou spelen redelijk verzwakt was, maar RealMadrid111 kon ook niet zijn beste team opstellen.
Volgende week nog tegen nummer 11 thuis en tegen nummer 6 en 13 uit.
Promotie is dus zeker geen feit :!:
sanex

Post by sanex »

3-4 winst tegen patro eisden.

Een terechte overwinning maar maandag missen we zowel onze doelman als onze LB
brever

Post by brever »

2-1 winst tegen Inter,en daarmee valt het doek zo goed als voor Inter.
leider Prince laat steken vallen ,na verlies op inter,thuis niet verder dan gelijkspel tegen degradatiekandidaat zalgirio,misschien wordt PoD toch nog kampioen.
Voor mezelf zie ik dat mijn ploeg toch aan kwaliteit is bijgekomen sinds de start van de competitie,maar in de vooruitblik naar volgende campagne,merk ik dat er sterke teams op komst zijn,toch mikken we op de subtop.Doelstelling blijft om in seizoen 20 een vaste waarde te zijn in A,lukt dit niet dan kap ik er mee. :D
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
racingboj

Post by racingboj »

Sep wrote:gewonnen

morgen ontvang ik racingbojkes :)
Het werd dus een overwinning voor mij: 0-2. Misschien was het zonder de rode kaarten anders gelopen....
Maar door deze overwinning zetten we een onwaarschijnlijke reeks neer van maar liefst 9 overwinningen op rij en een 27/27 en zijn we samen met TeamSoad dé ploeg in vorm in C6.

Sportieve groeten!
Daan.//

Post by Daan.// »

racingboj wrote:
Sep wrote:gewonnen

morgen ontvang ik racingbojkes :)
Het werd dus een overwinning voor mij: 0-2. Misschien was het zonder de rode kaarten anders gelopen....
Maar door deze overwinning zetten we een onwaarschijnlijke reeks neer van maar liefst 9 overwinningen op rij en een 27/27 en zijn we samen met TeamSoad dé ploeg in vorm in C6.

Sportieve groeten!
ongelofelijk :)
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
matt

Post by matt »

brever wrote:2-1 winst tegen Inter,en daarmee valt het doek zo goed als voor Inter.
leider Prince laat steken vallen ,na verlies op inter,thuis niet verder dan gelijkspel tegen degradatiekandidaat zalgirio,misschien wordt PoD toch nog kampioen.
Voor mezelf zie ik dat mijn ploeg toch aan kwaliteit is bijgekomen sinds de start van de competitie,maar in de vooruitblik naar volgende campagne,merk ik dat er sterke teams op komst zijn,toch mikken we op de subtop.Doelstelling blijft om in seizoen 20 een vaste waarde te zijn in A,lukt dit niet dan kap ik er mee. :D
'k Was er zelf ook wat van geschrokken, maar zo vlug gaat het nu eenmaal blijkbaar. Nu heb ik dus nog uitzicht op die titel, het kan nog leuk worden..
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

De klassieker tegen Wageningen met een 3-2 winst afgesloten!! maandag moeilijke wedstrijd uit naar Dorne... Het is superspannend in C4

Club Bruges.56 p
Drambuie....56 p
Dream UTD...54 p
Dorne.......48 p
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
DaPrince
Team Board Member

Post by DaPrince »

matt wrote:
brever wrote:2-1 winst tegen Inter,en daarmee valt het doek zo goed als voor Inter.
'k Was er zelf ook wat van geschrokken, maar zo vlug gaat het nu eenmaal blijkbaar. Nu heb ik dus nog uitzicht op die titel, het kan nog leuk worden..
Damn ... was er ook van verschoten van het gelijkspel ... verlies tegen Inter United had ik min of meer verwacht !

Spelers dit weekend eens goed laten rusten en er dan nog eens goed voor gaan voor de 3 laatste wedstrijden :lol:
De matchen van zowel PoD als mezelf tegen fcbfan zullen bepalen wie de titel op zak steekt !

PS: 't Valt me op dat PoD dezelfde tegenstrevers heeft maar dan 2 speeldagen later !
F37 : 7th - 2nd
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
matt

Post by matt »

Inderdaad, dat heb ik ook al gemerkt. :)
Alleszins veel succes. Ook ik denk dat de matchen tegen fcbfan een bepalende rol gaan spelen.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”