morge laatste wedstrijd die beslist of ik ga promoveren of niet, ik sta 1 punt voor op de 3e en moet tegen de 6e
mijn ploeg is op 2 speler na er helemaal klaar voor(100% fitheid 99% moraal) en het moet dus wel lukken
Seizoen is afgelopen en we hebben 30 wedstrijden gespeeld, er 28 gewonnen, 1 gelijkspeeld en 1 verloren.
Het doelsaldo is 89-23 (+66), dit kwam mede tot stand door de bijna topschutters Christophe Vandenbergh (24) en Giovanne Vandooren (22 doelp.).
Ze hebben geweldig werk geleverd, maar Christophe kon mede door blessures niet de topscorer van de competitie worden, helaas.
Volgend seizoen gaan we weer vol voor de titel in C en proberen we tegelijkertijd te verjongen.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
KVOllivier speelt volgend sezoen in C9.
Doelstellingen :
- Bouwen aan een nieuwe ploeg, 7 spelers laten gaan en 5 talentvolle jeugdspelers aantrekken
- Niet degraderen
- Ploeg klaarstomen om in sezoen 12 mee te doen voor de promotie naar B3
Vandaag de laatste speeldag gewonnen = blijven in D17
Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
Vannacht een gelijk spel!
Best jammer, als ik had gewonnen dan was ik nu 3de of 4de geweest. Maar goed een 5de plaats is ook prima, was al hoger dan ik had verwacht.
De doelstelling van lijfsbehoud in de D.25 is behaald en daar gaat het om.
Mijn drie spitsen scoorden respectievelijk : 20 - , 18 - en 16 - doelpunten. Ze konden geen topscoorder worden (dit was 23 goals) , omwille dat ik speelde met rotatie (omwille van de vele vrb-wedstrijden) en omdat Adjaoud (20 goals) twee - drie lange periodes geschorst was , ook eens mijn ploeg vergeten instellen en twee tot drie matchen niet kon spelen omdat ik gebanned was (niet voor cheaten , forumproblemen). Dus daardoor kon hij niet voor de tweede keer een schoentje winnen. Hij scoorde vannacht nochtans drie maal.
2-0 verloren
door 2 gekwetsten in de A ploeg en de vervangers ook
dus RF op LF moeten spelen en die haalt dan nog een rode kaart binnen
leuk is anders
maja we trekken nu naar C7 en hopen op behoud
heb net een CB van 86 binnengehaald
dus nu alleen de RM nog ne 84+ hebben en ik kan volop mee
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e