Heb wel een paar spelers die serieus vermoeid zijn.

Moderator: Moderator
Mercie, al zie ik me eerder volgend seizoen weer degraderen... Ik weet dat je nu unk zegt, maar ik kan me nue echt geen jaar langer permitere om in B te blijven. Ik heb een principe dat men spelers jong moeten blijven en doe ik nu dus eigenlijk niet... Wat eigenlijk wel **** is ... Dus ik zie me eerder volgend seizoen alles verkopen en stuff zodat ik weer jong kan starten... Heb ondertussen weer wat geld bij van VRB's waarmee ik wat aanstromend jeugdtalent zou mee kunnen kopen... Dan degradeer ik naar C en dan probeer ik daar weer kampioen te spelen en dan misschien wel van de eerste keer kampioen in B na goed gestegen Teamspirit... Op die manier blijft voor mij ook de spanning om naar A te gaan...Herr_Theuwis wrote:Tranecids is volgens mij zeer moeilijk klopbaar volgend seizoen, Reesing ook een zeer sterk elftal, maar vrees toch dat hij in een onderlinge confrontatie de duimen zal moeten leggen....
Na deze woorden lijkt het verstandiger te verleizen van reesingTrAnEcId wrote:Mercie, al zie ik me eerder volgend seizoen weer degraderen... Ik weet dat je nu unk zegt, maar ik kan me nue echt geen jaar langer permitere om in B te blijven. Ik heb een principe dat men spelers jong moeten blijven en doe ik nu dus eigenlijk niet... Wat eigenlijk wel **** is ... Dus ik zie me eerder volgend seizoen alles verkopen en stuff zodat ik weer jong kan starten... Heb ondertussen weer wat geld bij van VRB's waarmee ik wat aanstromend jeugdtalent zou mee kunnen kopen... Dan degradeer ik naar C en dan probeer ik daar weer kampioen te spelen en dan misschien wel van de eerste keer kampioen in B na goed gestegen Teamspirit... Op die manier blijft voor mij ook de spanning om naar A te gaan...Herr_Theuwis wrote:Tranecids is volgens mij zeer moeilijk klopbaar volgend seizoen, Reesing ook een zeer sterk elftal, maar vrees toch dat hij in een onderlinge confrontatie de duimen zal moeten leggen....
Als je er eigenlijk op kijkt, punten verschil tussen zakken en stijgen is eigenlijk nu maar 15 punten, dat is echt niets... Alles in B zit zo dicht op elkaar... damn...
Neen totaal niet... echt niet... Ik wil SUPER graag naar A... echt meer dan graag, maar moest dit NIET zo zijn dan ga ik volgend jaar men ploeg vernieuwen. ALs ik naar A ga dan ga ik daar wel alles geven hoor. Men oudste spelers is 27 dus die kan nog 3 seizoenen mee, dat is geen probleem...gangstakiller wrote:Na deze woorden lijkt het verstandiger te verleizen van reesingTrAnEcId wrote:Mercie, al zie ik me eerder volgend seizoen weer degraderen... Ik weet dat je nu unk zegt, maar ik kan me nue echt geen jaar langer permitere om in B te blijven. Ik heb een principe dat men spelers jong moeten blijven en doe ik nu dus eigenlijk niet... Wat eigenlijk wel **** is ... Dus ik zie me eerder volgend seizoen alles verkopen en stuff zodat ik weer jong kan starten... Heb ondertussen weer wat geld bij van VRB's waarmee ik wat aanstromend jeugdtalent zou mee kunnen kopen... Dan degradeer ik naar C en dan probeer ik daar weer kampioen te spelen en dan misschien wel van de eerste keer kampioen in B na goed gestegen Teamspirit... Op die manier blijft voor mij ook de spanning om naar A te gaan...Herr_Theuwis wrote:Tranecids is volgens mij zeer moeilijk klopbaar volgend seizoen, Reesing ook een zeer sterk elftal, maar vrees toch dat hij in een onderlinge confrontatie de duimen zal moeten leggen....
Als je er eigenlijk op kijkt, punten verschil tussen zakken en stijgen is eigenlijk nu maar 15 punten, dat is echt niets... Alles in B zit zo dicht op elkaar... damn...
Doe ikHerr_Theuwis wrote:Tranecids, doet wat ge wilt tegen The Worldplayers, maar ik wil de topschutter![]()
Dus laat Cissé mr mooi niet scoren