Prestigeduel tegen nr 2 gewonnen, 0-1 en dus 90/90.
Die nr 2 is nu (jammer genoeg) nr 3 geworden en nu merk ik dat de manager van de ploeg die wel mee promoveert, al 2 weken niet meer heeft ingelogd. Het zal toch niet waar zijn zekers...
Ambities : Betaalbare versterkingen vinden op 2 plaatsen en top 5 in F.190. Moet te doen zijn.
ik stond twee weken geleden nog radenloos 2de. achter met 5 punten.
ik was zowizo beter als de eerste maar was er eerder van verloren door gebrek van goeie spelers(gebleseerd en geschorst) en had dan ook nog is gelijk gespeelt tegen een veel lager team door dezelfde reden.
en had ik zo in het gedacht, nu ik zoch gewonnen was van D-shok.had ik een bericht naar kVk rummen gestuurt:
ik zeg tegen Kvk-rummen dat hij mijn raad moest opvolgen (omdat hij de laatste dag tegen D-shok moest spelen) en die raad was: stijl 85% en 50% agressie. en dat had ik dan dinsdag tegen hem gezegt(met een persoonlijk bericht). Jullie denken waarschijnlijk "pff wa is dit nu dit kan ik ook zenne"
maar ik had tegen D-shok gespeelt en was gewonnen met 2-0. en had daar 85% stijl en hij had 100% stijl dus komt het neer dat ik meer defends had dan de tegenstander...en had dan 3punten bijgewonnen van de 5.
(en daarmee is Kvk-rummen gewonnen van D-shok want in prinsiepe was hij verloren zonder mijn hulp...)
en zo kreeg ik de winst. ik bleef winnen en hij verloor 6punten wat dus meer is dan 5 maar als hij 5punten zou hebben zou ik nog gewonnen zijn door mij heel hoge doelpunten saldo!!
ik wilde dit efkes zeggen,omdat ik daar zin in had
en als je het wil zien kijk bij wedstrijden van maandag tot nu op devizie 275G
Last edited by gang57 on Thu Mar 16, 2006 8:41 pm, edited 1 time in total.
DEATHCORE: S21:6des in H.918 S22:1ste in H.918 S23:1ste in G.306
Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
µ
Jep , idd was dit seizoen 3de en ben na 6 speeldagen begonnen op een 12de plaats, dus wrrs volgend seizoen Kampioen en naar F
Ik zie je dan binnen paar seizoenen in D hoop ik
Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
ben pas in het tussenseizoen begonnen als 7e ondertussen als 4e, mja, nu is't telaat... ik heb ondertussen al een gelijkspel bij de 2e gespeeld, die tot nu toe al van iedereen heeft gewonnen, behalve de 1e plaats en mij... ziet er goed uit voor volgend seizoen denkek, zeker omda m'n ploeg nog nie maxed is!