K*tzooi
Moderator: Moderator
gelijk was genoeg, winnen mochtracingboj wrote:Zou normaal geen probleem mogen zijn, aangezien hij al bijna 3 weken niet meer ingelogd heeft. Al weet ge natuurlijk nooit met de randomSep wrote:morgen match v/d waarheid
Wat C6 betreft, waarschijnlijk moet FC Kama vervangen worden door Blue ARA... FC Kama mag nog een jaartje blijven zittenMolleke wrote:Proficiat aan :
C1 : Boca Juniors en Feyenoordie
C2 : RSCA Prince en Pinguins of Doom
C3 : Mindelo FC en Snookey
C4 : Drambuie United en Dream United
C5 : Kamelen FC en BK Leeds
C6 : Team#Soad en FC Kama
C7 : Christalclear en FC Keisarit
C8 : Tongeren SK en The Babies
C9 : Titanii en los culés
Ik wil niemand van hen volgend jaar in C terugzien![]()
Succes managers
Normaal gezien was je kampioen geworden, maar Hotteterre speelt dan met zo een experimenteel elftal... Geen wonder dat hij nu weeral degradeert...raoulio wrote:Het is toch niet te geloven he, ik ben kampioenschap misgelopen door een rode kaart van m'n beste speler na 39' minuten, weer eeens de kaartrandom tegen en dan in zo'n fase![]()
![]()
K*tzooi
NatuurlijkHoevi wrote:ik snap niks van Hotteterre. Waarom staat hij niet gewoon in de top 5 met zo'n elftal.. Maar wel een beetje tegen mij gelijk gaan spelen.
Nouja, vaag team.
De amoeba zijn knap 3e geworden. Verder willen we de andere managers bedanken voor een spannend seizoen en vooral de leuke gesprekken op dit forum. Hopelijk gaat dat volgend seizoen gewoon door...
ziede wel da ge ni stoptraoulio wrote:Ik vind het duidelijk, kampioen worden was een must met 4 punten voorsprong, als het dan nog wordt weggeven door pech en andere redenen dan hoeft het niet meer. Ik hoop dat ik duidelijk ben in m'n persbericht bij m'n manager gegevens.
Nu maar proberen te richten op B.
Ik wens iedereen nog suc6 voor komend seizoen, dit is m'n laatste bericht in dit topic
mijn hart sprong al heen en weeremeulea wrote:Wat C6 betreft, waarschijnlijk moet FC Kama vervangen worden door Blue ARA... FC Kama mag nog een jaartje blijven zittenMolleke wrote:Proficiat aan :
C1 : Boca Juniors en Feyenoordie
C2 : RSCA Prince en Pinguins of Doom
C3 : Mindelo FC en Snookey
C4 : Drambuie United en Dream United
C5 : Kamelen FC en BK Leeds
C6 : Team#Soad en FC Kama
C7 : Christalclear en FC Keisarit
C8 : Tongeren SK en The Babies
C9 : Titanii en los culés
Ik wil niemand van hen volgend jaar in C terugzien![]()
Succes managers