Divisie E
Moderator: Moderator
Naar waar gaat ge in E. ? ik zit e E.29Benjamin wrote:Ik ben ook ne F-kampioener
Ik kom van F.236
waar ik een regelmatig seizoen had, en ook (verdiend) kampioen werd..
Er zullen een heleboel F-topicers naar hier meekomen, dus verwacht je maar aan een actief forumgedeelte

-
- Member of the Soccer Project Association
Voila ik zit nu in de E.70 en mag al men eerste match tegen FcPee ole ole. En volgens de indeling van SP sta ik als 10e sterkste van mijn reeks genoteerd
FCPee ole ole staat als 3e sterkste genoteerd en Portistas als 14e... hmm als dit klopt zal het knokken worden voor behoud

KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
-
Goedemorgend,
Jullie zullen vanaf vandaag 3 maandjes (minimaal) aan mijn gezaag moeten behoren
Ik heb de slechste ploeg uit divisie E.21
Ik zal waarschijnlijk (helaas) terug degraderen, of ik zou op de helft van het seizoen met een maxed tem moeten te zitten (of toch al een team dat +65bp haalt) Of dat dit mogelijk is, laat ik tussen in. En wacht ik gewoon de vorderingen van mijn jeugdploeg af.
Ik wens jullie alemaal een leuk seizoen toe, met vele overwinningen & ook nog eens een groote financiele opbrengst!
Jullie zullen vanaf vandaag 3 maandjes (minimaal) aan mijn gezaag moeten behoren

Ik heb de slechste ploeg uit divisie E.21
Ik zal waarschijnlijk (helaas) terug degraderen, of ik zou op de helft van het seizoen met een maxed tem moeten te zitten (of toch al een team dat +65bp haalt) Of dat dit mogelijk is, laat ik tussen in. En wacht ik gewoon de vorderingen van mijn jeugdploeg af.
Ik wens jullie alemaal een leuk seizoen toe, met vele overwinningen & ook nog eens een groote financiele opbrengst!
-
Vanaf heden ben ik de vertegenwoordiger van E.12 dit seizoen.
Ik mag het de eerste 2 wedstrijden opnemen tegen 2 ploegen die beter gerangschikt zijn dan ik. Eerst tegen shaneteam en daarna tegen BerkenbosVV.
10 installatie... 0
12 BerkenbosVV 0
13 Pescara 0
14 shaneteam 0
15 FC Duisburg 0
16 The Squarep... 0
Divisie E.12
Ik mag het de eerste 2 wedstrijden opnemen tegen 2 ploegen die beter gerangschikt zijn dan ik. Eerst tegen shaneteam en daarna tegen BerkenbosVV.
10 installatie... 0
12 BerkenbosVV 0
13 Pescara 0
14 shaneteam 0
15 FC Duisburg 0
16 The Squarep... 0
Divisie E.12
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
-
ik zie het volledig zitten
sta nu 14e => 3e beste team op basis van gem. GK.
in de 1e week zullen we al direct zien of we voor kampioen kunnen gaan of niet. we mogen tegen de n° 15 en 16
toch teams die meekunnen strijden voor de titel.
een top-5 zit er zeker en vast in op het eerste zicht.
voor de beker is he wel wat anders. we mogen aan de bak tegen n°16 van D. met een GK van 78%. en het is effectief 78%
zalig sterk team dat wrs kampioen wordt in zijn reeks. dus in feite spelen we tegen een C'er.
denk da ik alles ga dicht gooien en proberen penalties te bekomen. we spelen ook nog eens uit. dus wrs lig ik er nu al uit. jammer

sta nu 14e => 3e beste team op basis van gem. GK.
in de 1e week zullen we al direct zien of we voor kampioen kunnen gaan of niet. we mogen tegen de n° 15 en 16

toch teams die meekunnen strijden voor de titel.
een top-5 zit er zeker en vast in op het eerste zicht.
voor de beker is he wel wat anders. we mogen aan de bak tegen n°16 van D. met een GK van 78%. en het is effectief 78%

denk da ik alles ga dicht gooien en proberen penalties te bekomen. we spelen ook nog eens uit. dus wrs lig ik er nu al uit. jammer

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
- Team President
E1, vierde beste team volgens GK maar op het eerste gezicht zijn er een pak ploegen die niet veel verschillen van niveau. Ik denk dat het (men eerste) een spannend seizoen zal worden. Ik ga dit seizoen niet voor het kampioenschap, maar degraderen zal ik zeker niet.
Succes aan alle E'ers.
Succes aan alle E'ers.
Manager van Metalheads United