Je hebt een sterk team! Als je niet teveel pech hebt met blessures en schorsingen kan je zonder degradatiegevaar rond de 6de plaats eindigen!
No offense, maar om te promoveren sta je (nog) niet sterk genoeg vrees ik..
weet ik, maar dit seizoen ga ik nog geen verwachtingen opgooien ik ga eerst eens zien hoe het er in C aan toe gaat, als het me bevalt dan zal ik wel top 5 gaan spelen enzo
Hoevi wrote:
ik zie nu al uit naar je analyse, vorig jaar had je het toch aardig goed moet ik je toegeven.
En die laatste zin, daar houd ik je aan
Bedankt... Op Hotteterre na, niet te geloven.
Die hadden zo gemakkellijk kampioen kunnen worden....
ik snap niks van die manager. Ik denk dat elke andere manager met zo'n team al in de A gezeten had. Maar ik ben blij dat ie gedegradeerd is, je kon nooit weten welke spelers hij opstelde...
Ja ik vond dat hoogst opmerkelijk. Hotteterre heeft goede spelers. Men verwachte dat hij voor de beker ging en dit was ook zo. Ik had hem geloot in de 8ste finale van de beker. Hij had allemaal spelers met +70 als BP opstaan. Echter, ik won! Dus ik denk dat zijn seizoen echt dramatisch is verlopen achteraf!
fc b rules is gestopt.
Jammer maar na 8 seizoenen of zo in C1 was dit niet verwondelijk.
Zijn team was ook niet zo sterk dat hij volgend seizoen kon promoveren.
De start van seizoen 11 komt eraan,de ploeg is sterker dan vorig seizoen waar we het behoud gemakkellijk konden realiseren.
We willen het dit seizoen beter doen,maar de 6 nieuwkomers zijn sterk en daarom is de reeks ook sterker dan de vorige.
We zullen nog meer agressiviteit en energie gepaard met werkkracht moeten tonen,alvast zorgt deze avator voor de nodige inspiratie,de spelers vertrekken binnenkort op safari in Kenia!
lobert wrote:Ik denk dat ik moet kijken of ik niet ga degraderen met m'n transfers!
Je TS staat nu al op 31% - sowieso die 10% = 21% MAX
Haha, ik kan niets anders zeggen dan: JE DEGRADEERT!!!
fout... echt fout... ik starte vorig seizoen met 40%, ga nu naar A. Je moet natuurlijk wat geluk hebben en zo maar alles is mogelijk. Met zijn ploeg zie ik hem nog in top 5 eindidgen. Zeker weten, Team soad had ook zo een lage TS in begin van seizoen. Werd de voorlaatste speeldag nog kampioen? alles is mogelijk op SP
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
lobert wrote:Ik denk dat ik moet kijken of ik niet ga degraderen met m'n transfers!
Je TS staat nu al op 31% - sowieso die 10% = 21% MAX
Haha, ik kan niets anders zeggen dan: JE DEGRADEERT!!!
fout... echt fout... ik starte vorig seizoen met 40%, ga nu naar A. Je moet natuurlijk wat geluk hebben en zo maar alles is mogelijk. Met zijn ploeg zie ik hem nog in top 5 eindidgen. Zeker weten, Team soad had ook zo een lage TS in begin van seizoen. Werd de voorlaatste speeldag nog kampioen? alles is mogelijk op SP
Hmm we zullen zien! Promoveren lukt zeker niet! C.8 is vrij sterk bezet. Denk aan Nike Itegem Footballclub, ducaboys, 5 Piotte FC en HS ZUYD
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Yvesiezi wrote:Ik ben bezig met mijn voetbalanalyse over het komende seizoen. Meer info later deze week.
Maar 1 ding is zeker, Isis wint de C1 beker.
Deze voorspelling zegt me wat anders.
Leuk om te lezen dat ik titelfavoriet ben.
Ik ga wel voor promotie, hopelijk zit het competitieprogramma mee...
Maar serieus, ik hoop dat ik promoveer, zal me meevallen als het gebeurd.
Yvesiezi wrote:Ik ben bezig met mijn voetbalanalyse over het komende seizoen. Meer info later deze week.
Maar 1 ding is zeker, Isis wint de C1 beker.
Deze voorspelling zegt me wat anders.
Leuk om te lezen dat ik titelfavoriet ben.
Ik ga wel voor promotie, hopelijk zit het competitieprogramma mee...
Maar serieus, ik hoop dat ik promoveer, zal me meevallen als het gebeurd.
Iedereen vast succes!
Je weet toch dat ik Isis niet au serieux neem he Hoevi
Haar team presteert zoveel beter door de hoge aggressie, dat is waar.